Tinder
Mitä mieltä? Olen hiljattain eronnut. Kannattaako ladata edes?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että ei. Löytyykö sieltä aitoa tunneälykästä ihmistä?
Kannattaa ottaa työtön ja autoton mies. Tutkimusten mukaan he ovat älykkäimpiä ja tunneälykkäimpiä ja heillä on isoin kulli. Tinderissä on narsistisia autisteja.
Eli kadulle, baariin, kirjastoon, harrastuksiin yms missä nyt f2f tapaa ihmisiä.
Ei kannata. Pelkkää pintaa ja hirveä määrä pelimiehiä ja -naisia. Toki joukossa muitakin, mutta Tinderin kautta yhtään syvempi tutustuminen tosi hankalaa. Samat lainit ja kysymykset aina.
Tunnen monia, itseni mukaan lukien, jotka on löytäneet sieltä rakkauden. Toki se vaatii yleensä aikaa ja runsasta treffailua.
Jos olet hiljattain eronnut. Niin ehkäpä kannattaa ja hakea "laastaria" sieltä. Jos on pitkä suhde takana niin ensimmäinen suhde menee joka tapauksessa pipariksi olipa se laastari tai ei (tietenkin on poikkeuksia, mutta.....).
-M38
Kyllä j a ei. - Kaipaatko edes "heti" ai pian eron jälkeen uutta kumppania? - Itse (miehenä) tuskin osaisin kaivata, vaikka mistä sitä tiedän haluaisinko. Mutta jotenkin vain uskon nyt, että tuntuisi luultavasti sille, että Tinderin kautta vain loukkaisin itseni ja/ mahd. jonkun, joka saattaisi joutua minulle vain laastariksi... Kuen sanona kuuluu: Haluaisin pölyn ensin hieman laskeutua, ennen uutta suhdetta.
Sanoisin, että ei. Löytyykö sieltä aitoa tunneälykästä ihmistä?