Kertokaa mielipiteenne, olen transsukupuolinen nainen
Pitääkö kertoa taustani jos harrastan yhden kerran seksiä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän ei nyt kerrottu, haluaako ap harrastaa seksiä naisen vai miehen kanssa. Suurin osa transnaisista on taustaltaan heteroseksuaalisia miehiä, jotka larppaavat lesboja.
Huutista. Taidat olla se täällä pyörivä vihainen kaapissa elävä lesbo joka kiistää oman transsukupuolisuutensa. Enemmistö suomessa elävistä MTF:ta taitaa olla kyllä ihan sellaisia jotka seurustelevat/elävät miehen kanssa. Heteroja siis.
Suomessa sentään on vielä järkevä translaki, toisin kuin joissain täysin jyrkänteeltä ajaneissa maissa. Suomessa transut ovat vielä homomiehiä, mutta heteromiesten osuus on kasvamassa koko ajan.
Transu on transvestiitti, eli mies joka pukeutuu naiseksi ja saa siitä kiksejä. Ei ole mitään tekemistä trans-ihmisten kanssa.
Transvestiitti on kyllä myös transihminen. Muttei transsukupuolinen.
Ei ketään ulkopuolista kiinnosta miten vinksahtaneet luokittelevat toinen toisiaan.
Kyseessä on virallinen luokitus ja jos ei vaivaudu käyttämään oikeaa sanaa voi olla ottamatta kantaa yleensäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kumppanisi näe asian laidan jo päältäpäin.
Viimeistään siinä vaiheessa, kun näkee suolilimaa tihkuvan avohaavan. Eroaa nimittäin melko paljon oikeasta vaginasta.
Niinpä. Hyi hitto, en ymmärrä että kirurgit suostuvat vammauttamaan ihmisiä tollalailla loppuiäksi.
Toi ei todella ole vaginaa nähnytkään, se on nimenomaan avihaava, jota hoidetaan kokoajan, ettei se olisi hengenvaarallinen.Samoin se tekopenis mikä rakennetaan miestä leikkiville.. voi luoja.
Miksei tota sekoilua vain kielletä.
Olet vaan niin säälittävä ja tyhmä. Itse en leiki enkä esitä enkä luule, enkä ole käynyt leikkauksissa. En koskaan väitä olevani mitään sukupuolta. Ihmiset päättelevät sen ulkonäöstäni, ja kyllähän se minulle sopii.
Miksi transit eivät voi keskenään harrastaa seksiä?
Vaikka olisitkin leikkauttanut peeniksesi pois ei sinulla silti ole vaginaa vaan leikattu kuoppa jota pitää hoitaa ettei se umpeudu/tulehdu.
Olisi ihan reilua mutta enemmin tai myöhemmin mies sen itse huomaa/ sää selville. Esim. Lapsi haaveista jutellessa
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa transihmisistä on narsisteja. Totuus sattuu.
Se on sinun mielipide. Transihmisille sentään suoritetaan testit ja testataan onko ne narsisteja, psykopaatteja ym. Pershäröt ei läpi pääse.
Onneksi olen oikea nainen niin ei ole tuollaisia ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen oikea nainen niin ei ole tuollaisia ongelmia
Huomaa että on synnytty kultalusikkapersiissä ja eletty pumpulissa. Täällä puhutaan mielenvikaisista narsistisista transihmisistä vaikka ne pershäröimmät julkitulot tulee ns. normaaleina itseään pitäviltä. Taitaa olla niin että totuus on toisenlainen. Transsukupuoliset ovat niitä tervejärkisiä ja cispaskat niitä sekopäisimpiä ei diagnosoituja hullujen huoneelle kuuluvia mentaalisesti sekaisin olevia vässyköitä.
Koska kysyit mielipidettäni niin tässä on. Olet mies joka identiteettihäiriön vuoksi kokee olevansa toista sukupuolta. Kenties olet muokannut kehoasi vastaamaan tätä harhaa sen sijaan että olisit yrittänyt sopeutua todellisuuteen.
Riippuu mistä taustoista haluat kertoa. Seksikumppanilla on oikeus tietää kumpaa sukupuolta olet ja varmasti se selviääkin viimeistään kun sinut näkee. On kuitenkin kohteliasta välttää tuollaista sokkitilannetta.
Onhan ne naiset niin ihania että tavallaan ymmärrän jos miehetkin haluaa larpata naisia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne naiset niin ihania että tavallaan ymmärrän jos miehetkin haluaa larpata naisia.
Larppaa rauhassa. Transsukupuolisuudessa ei ole kyse mistään larppaamisesta.
Ei ketään ulkopuolista kiinnosta miten vinksahtaneet luokittelevat toinen toisiaan.