Mitä mieltä teinisi on sinusta?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Olen nolo rage nats- ja olen pilannut hänen elämänsä.
Me ollaan samikset. Bonuksena mä en tajua mistään mitään ja oon outo, kummallinen ja kavereitten äidit on paljon normaalimpia.
Välillä oon kyllä paras äiti ikinä. Yleensä kun tarvii rahaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Että kuuntelen huonoa musiikkia ja on niin outoa, kun olen 10 vuotta nuorempi kuin hänen kavereidensa vanhemmat.
En ole ikinä kuullut kenenkään pitävän tällaista outona. :o Outona, nolona tai vähintään epäilyttävänä on kyllä pidetty, jos vanhemmat sattuvat olemaan muita vanhempia huomattavasti iäkkäämpiä.
18 vuotias ilmeisesti inhoaa minua koska ei saa jäädä syyslomalla viikoksi YKSIN isoon omakotitaloon maalle. Ja koska en anna hänen muuttaa pois kotoa ennen kun on käynyt yliopiston/ammattikorkean.
Vierailija kirjoitti:
18 vuotias ilmeisesti inhoaa minua koska ei saa jäädä syyslomalla viikoksi YKSIN isoon omakotitaloon maalle. Ja koska en anna hänen muuttaa pois kotoa ennen kun on käynyt yliopiston/ammattikorkean.
no en kyllä yhtään ihmettele
Olen nolo mutta rikas. Rahani kasvavat puussa ja sinne niitä tulee lisää ihan noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nolo rage nats- ja olen pilannut hänen elämänsä.
Me ollaan samikset. Bonuksena mä en tajua mistään mitään ja oon outo, kummallinen ja kavereitten äidit on paljon normaalimpia.
Välillä oon kyllä paras äiti ikinä. Yleensä kun tarvii rahaa 👍
Hyvä kun muistutit, minäkään en tajua mistään mitään. Lisäksi olen tiukkapipo kun taas muiden vanhemmat on rentoja.
Viimeksi kuulin, etten ole koskaan ollut oikeasti rakastunut. Tämä tilanteessa, jossa kieltäydyin päästämästä 16-v tyttöä 20-v nettitutun luokse yökylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kuuntelen huonoa musiikkia ja on niin outoa, kun olen 10 vuotta nuorempi kuin hänen kavereidensa vanhemmat.
En ole ikinä kuullut kenenkään pitävän tällaista outona. :o Outona, nolona tai vähintään epäilyttävänä on kyllä pidetty, jos vanhemmat sattuvat olemaan muita vanhempia huomattavasti iäkkäämpiä.
Äiti sai minut 25 v. ikäisenä, mielestäni oli täysi tollo, idiootti, kalkkis.... 😁
Vierailija kirjoitti:
Täh? Miksi olet noin päättänyt?
Mulla esiteini, poika, joka rakastaa mua. Nähdään harvoin mutta kun ollaan yhdessä, on kivaa ja tullaan tosi hyvin toimeen.
On ihana saada häneltä viestejä joissa on sydämiä. Toivottavasti näin säilyy vielä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut kotona yksin kuin noin 8-9 tuntia. Lisäksi iso omakotitalo pimeän aikaan maaseudulla ei ole mielestäni mitenkään hyvä ajatus, kun ikinä ei ole ollut edes öitä yksin.
Ja ei tule muuttamaan siksi, kun kotona saa ruokaa eikä teinillä ole rahaakaan, joten millä se talon hankkii?? Kysyi myös kerran että mitä jos lähtee eri paikkakunnalle opiskelemaan. Sanoin että täällä on paljon eri tiedekuntia yliopistossa josta varmasti löytää sopivan. Ja jos välttämättä haluaa johonkin muualle niin minä lähden mukaan61
Pääosin teini tykkää musta ja tullaan toimeen, mutta välillä teiniys puskee läpi. Äsken olin sietämätön, kun puhuin liian hitaasti! Mun olisi pitänyt antaa ohjeet pyykkien laittamisesta koneeseen nopeasti.
Arvostus on kyllä molemminpuoleista. Teinini on fiksu, ajatteleva ja lämminhenkinen tyyppi, joka on kaiken lisäksi kaunis ja lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien pitää olla samanikäisiä kuin muiden vanhemmat. Nykypäivänä on noloa jos vaikka on saanut 20-vuotiaana lapsen eikä ollut/ole kunnon koulutusta niin kuin kaikkien muiden vanhemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Kahlitsetko kellariin vai miten ajattelit pakottaa parikymppisen asumaan vanhempien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut kotona yksin kuin noin 8-9 tuntia. Lisäksi iso omakotitalo pimeän aikaan maaseudulla ei ole mielestäni mitenkään hyvä ajatus, kun ikinä ei ole ollut edes öitä yksin.
Ja ei tule muuttamaan siksi, kun kotona saa ruokaa eikä teinillä ole rahaakaan, joten millä se talon hankkii?? Kysyi myös kerran että mitä jos lähtee eri paikkakunnalle opiskelemaan. Sanoin että täällä on paljon eri tiedekuntia yliopistossa josta varmasti löytää sopivan. Ja jos välttämättä haluaa johonkin muualle niin minä lähden mukaan61
Miksi ihmeessä käyttäydyt nuortasi kohtaan tuolla tavoin. Estät itsenäistymisen täysin. Olisi ollut puhdas painajainen, jos äitini olisi muuttanut perässäni opiskelupaikkakunnalle.
Ja olen kuulemma koti nats...i.