Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmastoahdistus voi aiheuttaa jopa pakko-oireita uutisoi YLE

Vierailija
15.07.2019 |

https://yle.fi/uutiset/3-10878129

Nyt ne älypuhelimet ja somet kiinni ja hoitoon... Johan tämä on ihan sairasta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE on se pahin panikoija. EVVVK koko ilmastohype.

Vierailija
2/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kertoisi tämän Greta Thunbergille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä on kyllä aika paljon vikaa jos noin reagoin. Hoitoon suljetulle.

Vierailija
4/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitää hankkia elämä ja olla enemmän tekemisissä luonnon kanssa. Se että kaikki ajetaan asumaan koppeihin tiheälle ja meluisalle alueelle älypuhelimet kourassa aiheuttaa mielisairautta ja on etenkin suomalaiselle äärimmäisen luonnoton tapa elää. Sota Venäjän kanssa repi meidät kappaleiksi henkisesti.

Vierailija
5/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän eniten ahdistu ne jotka ei tee muuta kuin istuu koneellaan kämpillään ja mielikuvitus lähtee liikkeelle ja siemenet lentää.

Vierailija
6/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ilmastoahdistukseni tuli ja meni 80-luvulla, kun luin tiedon, että mannerjäätiköt pikkuhiljaa sulavat ilmaston lämpenemisen vuoksi.

Vierailija
7/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ilmastoahdistukseni tuli ja meni 80-luvulla, kun luin tiedon, että mannerjäätiköt pikkuhiljaa sulavat ilmaston lämpenemisen vuoksi.

Grönlannissa on edelleen valtava jääpeite samoin kuin etelänavalla. Siperiassa on yhä talvella -50 astetta pakkasta ja paikoin 20 metriä lunta. Elän onnellisena vielä sen 40 vuotta ja sitten kun kuolen niin ihan sama mitä tälle hiipuvalle tulikivimurikalle tapahtuu.

Vierailija
8/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä negatiivinen suhtautuminen? Miten se teiltä on pois, jos joku ahdistuu?

Vierailija
9/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä negatiivinen suhtautuminen? Miten se teiltä on pois, jos joku ahdistuu?

Joutavasta ahdistelu altistaa muitakin ahdistumaan.

Vierailija
10/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa ahdistus voi aiheuttaa pakko-oireita.

Teillä palstaperzikoilla esimerkiksi maah.nm..ton vastustus on aiheuttanut pakonomaista ras.stisten aloitusten tehtailua someen.

Vierailija
11/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media on ihan pyllystä! Kun minä olin teini, meitä peloteltiin ydinsodalla, nyt se on tätä sitten. >:(

Vierailija
12/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutoshan ei ole joutavaa, mutta senhän te jo tiedättekin. Ilmastonmuutos oli uhka jo ydinsodan aikaan.

Vierailija
13/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin Yleltä jotain oikeita uutisia!

Jatkakaa samaan malliin ..

Sinccis

Vierailija
14/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muodikasta ilmastoahdistua, ja pakonomaisesti vetää jointtia.

Vierailija
15/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sitä ilmastoahdistusta sitten lietsoa niin v**un paljon? Minä olen saanut psykosomaattisia oireita pitkään maa**nmuuttoahdistuksesta.

Vierailija
16/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutoshan ei ole joutavaa, mutta senhän te jo tiedättekin. Ilmastonmuutos oli uhka jo ydinsodan aikaan.

Sillä ei ole mitään merkitystä. Vakavin uhka on holtiton väestönkasvu ja metsien hakkaaminen, jotta kaikki saa maistella veristä Gordon Ramsay naudanpaskapihviä.

Vierailija
17/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty enään käymään töissä tämän ahdistuksen takia. Asun tällä hetkellä pienessä talossa maalla mutta ajan töihin autolla. Busseja ei kulje. En voi muuttaa un sekin lisäisi päästöjä. Mitä työkkäri tähän sanoa jos lopetan työt ja kulutuksen?

18/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan ahdista. Elän kohtuullista elämää, se riittää. Suhtautuminen voi riippua iästäkin. Olen itse nelikymppinen ja elänyt jo pari sellaista ajanjaksoa, jolloin puhuttiin erityisen paljon ympäristöuhista mediassa ja koulussa. Olen jo sisäistänyt ajatuksen, että ihmiskunnalla on ongelma eikä liikoja pidä kuluttaa.

En kyllä muista että koululaisenakaan olisin ollut ahdistunut tämän takia, vaikka meille näytettiin koulussa dokumentti, jossa puhuttiin maailmanlopusta ja hengitysilman vähentymisestä.

Vierailija
19/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ahdista. Tein viime viikolla mojovat mehtäkaupat. Aukkoa tulee ja minun pankkitili pullistuu merkittävästi. Ahdistukaa te.

Vierailija
20/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja luokanopettajani puhuivat jo 80-luvulla tulevasta ekokatastrofista. Lukiossa näytettiin dokumentti, jossa maapallo peittyi ydinsodan seurauksena ikijäähän. 2000-luvun alussa luin Bill Joyn kirjoituksen jossa esitettiin mm. sellainen skenaario jossa itsestään lisääntyvät nanobotit muuttavat biosfäärin harmaaksi mönjäksi. Voi olla että maailmanloppu tulee jo minun aikanani, tapoja on monia, mutta en jaksa olla enää huolissani siitä koska ei sille yksi ihminen voi mitään. Propsit joka tapauksessa Greta Thunbergille.