Käsille tuleminen
Miten tapahtuu että nainen tulee miehen käsille?
Kommentit (7)
Hyväilee kehoa ja lopuksi keskittyy genitaaleihin, anukseen ja niiden ympäristöön? Helppoahan tuo on, kun pari kertaa onnistuu. Toisella kädellä voi sitten pitää käsistä kiinni, hyväillä rintoja tai esim. kaulaa suudellessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyväilee kehoa ja lopuksi keskittyy genitaaleihin, anukseen ja niiden ympäristöön? Helppoahan tuo on, kun pari kertaa onnistuu. Toisella kädellä voi sitten pitää käsistä kiinni, hyväillä rintoja tai esim. kaulaa suudellessa.
Ah. Minulla on fantasia eräästä miehestä mutta sellaiseksi se varmaankin jää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mutta sähän voit runkata mällit iteksesi omilla käsillesi. Mikäs siinä. Pyyhe vaan valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mutta sähän voit runkata mällit iteksesi omilla käsillesi. Mikäs siinä. Pyyhe vaan valmiiksi.
Ei se ole sama asia ja sitä paitsi olen nainen. Lisäksi seksi hänen kanssa rikkoisi yleistä moraalia. Ajatus vain on huh......
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei se ole sama asia ja sitä paitsi olen nainen. Lisäksi seksi hänen kanssa rikkoisi yleistä moraalia. Ajatus vain on huh......
Ap
Älä sekoita. Kyllä mä olen mies ja tuota omaa tai kumppanin käsille tulemista on harrastettu vuosia. Suosittelen avautumaan seksissä ja kokeilemaan erilaisia juttuja ihan vaihtelunkin vuoksi.
-ap
Vai onko toisinpäin ,