Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaninvainio (Hki) asuinalueena - kokemuksia?!

Vierailija
15.07.2019 |

Etsin kaksiota tai kolmiota ja yksi vaihtoehto on Tapaninvainio.

Minulle ihan outo alue.

Millainen alue? Onko hyvä vai ongelmalähiö? Millaiset yhteydet? Kaupat ym lähellä?

Kokemuksia ja jos joku tietää vuokratasosta, niin olisi kiva kuulla. Onko 750 € liikaa 40 m2 kaksio saunalla ja omalla pihalla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/7 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä ongelmia löytyy, mutta ei ole verrattavissa kuitenkaan Kontulaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä ongelmia löytyy, mutta ei ole verrattavissa kuitenkaan Kontulaan

Kerro vähän tarkemmin!

Vierailija
4/7 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut nyt puoli vuotta täällä! Olen tykännyt paljon. Tässä taloyhtiössä ainakin rauhallista. On siis kahden kerroksen pienkerrostaloja, ei rappuja. Hyvä naapurihenki, en ole nähnyt yhtään nistiä/häirikköä. Valtaosa lapsiperheitä, itselläni ei ole lapsia. Alueella on kivat ulkoilumahdollisuudet, sekä julkinen liikenne joka suuntaan. On mukavaa kun pääsee pian Helsingin keskustaan ja Vantaalle, Jumboon jne.

Mutta! Eihän sitä ikinä taloyhtiöön muuttaessa etukäteen tiedä, kenet saa naapureikseen.. Minulla kävi viime kodissa hyvällä alueella huono tuuri. Naapureina oli alkoholisoituneita keski-ikäisiä suomalaisia miehiä, jotka pämppäsivät JOKA PÄIVÄ. Rapussa haisi rööki ja viina, rokki raikasi 24h.

Vierailija
5/7 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja! Millaista vuokraa alueella maksatte? Onko 750 € kaksiosta pienkerrostalossa liikaa?

Vierailija
6/7 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää kommentteja! Millaista vuokraa alueella maksatte? Onko 750 € kaksiosta pienkerrostalossa liikaa?

No siihen nähden että tässä pari hassua kilsaa "etelämpänä" maksan saman verran alle 30-neliöisestä parvekkeettomasta yksiöstä. Jos alue muuten miellyttäisi, maksaisin tuollaisesta tuon summan innosta kiljuen.

Vierailija
7/7 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa ja palvelut lähellä. Lähin isompi ostoskeskus Malmin Nova sijaitsee Malmilla. Malmin asemanseutu on rauhatonta, mutta hyvin sielläkin voi asioida. Kulkuyhteydet ovat hyvät joka suuntaan. Kehittyvää ja kasvavaa aluetta. Luontoa lähellä. Päiväkoteja ja leikkipuistoja on hyvin tarjolla.. Kouluista en erityisemmin pidä. Riippuu luokanopettajasta, että onko opiskelurauhaa ja monella muulla alueella olisi varmasti helpompaa saada fiksua kaveriseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi