Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?
Sain kesäkuulla, juhannuksena tuon täyteen. Pidänkö nyt kesän taukoa ja kalastelen sitten taas syksyllä lisää?
Kommentit (503)
No niin. Nyt voi keskittyä kalastukseen. . . ; )
Onko kala syönnillään siellä Kallavedellä?
Hanna Partaselta helekatin hyviä kukkoja saa, niitä kun syö niin iltapäevällä alkaa janottaa. Nähhään pubillaa.
Eikös tätä ketjua voisi jo poistaa? Kymmenen ensimmäistä sivua tuntuu olevan AP:n itse kirjoittamia, ja tämän jälkeen pelkkää trollausta.
Tämä ketju täytyy ehdottomasti säilyttää koska mikään ei ole kiinnostavampaa kun seurata tämän Casanovan seikkailuja Suomen suvessa!
Voihan - mikä ihmeen juttu tämä on? Ihan sama mitä kelläkin ollut, miehellä tai naisella. Jokaisen oma asia.
Tapani Kalmanmies!
Aikoinaan Ylen Shoutboxissa moni kertoi sinun käyttävän myös nimimerkkiä TosiRealistiKokkolasta. Itsekin arvelen edelleen sitä samaa. Eli oliko näin?
PS
Minä en juuri kätkeytynyt nimimerkin suojaan, ja ampunut ns "puskasta" vaan oli reilusti ja ruoto suorana Anonyymi, joskin myöhemmin käytin myös nimimerkkiä Boxi joutaa kiinni/ Heti! Mottoni oli Sippi Toppi ja Relletti!
Miten nämä edelliset kommentit liittyvät seksiin?
Täällä kaikki hullut kertovat omia fantasioitaan
Ensimmäinen kommentti kertoon kaiken olellisen tänne kirjoittajista:
"Voi voi teitä syrjäytyneitä maaseudun aikamiespoikia. Tämä ammattikouluttamattomien poikien näköalattomuus ja tavoitteettomuus on Suomessa suuri ongelma."
Kuka käy ammattikoulua. Kirkkonummen amispeelot vai?
Kirkkonummi onkin Hesan persereik**
Vierailija kirjoitti:
Kirkkonummi onkin Hesan persereik**
Korso on.
Vierailija kirjoitti:
Tapani Kalmanmies!
Aikoinaan Ylen Shoutboxissa moni kertoi sinun käyttävän myös nimimerkkiä TosiRealistiKokkolasta. Itsekin arvelen edelleen sitä samaa. Eli oliko näin?
PS
Minä en juuri kätkeytynyt nimimerkin suojaan, ja ampunut ns "puskasta" vaan oli reilusti ja ruoto suorana Anonyymi, joskin myöhemmin käytin myös nimimerkkiä Boxi joutaa kiinni/ Heti! Mottoni oli Sippi Toppi ja Relletti!
Nyt on relletti taas pahasti hakoteillä ... : )
"Tosirealisti Kokkolasta" on aivan eri mies.
Upseeri ja herrasmies Kokkolasta oli
R. Kivelä. Majuri evp. oli PS:n kuntavaaliehdokkaana
Vaasan vaalipiirissä v. 2012
Tulokset näkyviin heti