Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?
Sain kesäkuulla, juhannuksena tuon täyteen. Pidänkö nyt kesän taukoa ja kalastelen sitten taas syksyllä lisää?
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsit housut märkänä.
Mies meni käymään tanssilavalta ulkona. Palasi sisälle housunlahje märkänä.
Vaimo: "Sataako siellä?"
Mies: "Tuulee."
Siis laskeeko joku aikuinen ihminen panojaan?
Sen ymmärrän, jos joku teini laskee, vaikka 10 asti.
Vierailija kirjoitti:
Siis laskeeko joku aikuinen ihminen panojaan?
Sen ymmärrän, jos joku teini laskee, vaikka 10 asti.
Useimmilla ei tosin ole paljon edes mitään laskettavaa. Kun on jäänyt sen ainoan pirttihirmun kanssa lapsiensa kanssa nalkkiin niin siinäpä on sitten koko loppuelämäksi sitä hupia.
Koeta kestää. Taivas lopulta armahtaa : )
Terve Kalmanmies, vai oletko sinä tosiaankin joku Tapani K Savosta?
Eihän ne lapset olleet tässä meillä kuin hetken aikaa, kun jo siipensä alkoivat kantaa.
Ja tuota naisihmistä, joka asuu meillä edelleen, vaikka ei ole edes sukua, niin en millään muotoa luonnehtisi "pirttihirmuksi" En koe olleeni nalkissa hetkeäkään. Kaikkea muuta.
Mutta sinäpä et näistä asioista ymmärräkään yhtään mitään. Et tiedä kuinka kivaa on vanhemmuus ja nyt ikäihmisenä isovanhemmuus. Hupiahan näistä lapsista ja lastenlapsista on tosiaankin ollut ja toivon todella että se jatkuu ainakin minun loppuelämäni loppuun saakka. Tässä minun elämässäni ei ole mitään "kestämistä" , kun tykkään siitä ihan kympillä.
Taivaan armahdus? En sellaista kaipaa. Kai sellainen tulee , joka sellaiseen uskoo ja sitä tahtoo
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinäpä et näistä asioista ymmärräkään yhtään mitään.
Ymmärän oikein hyvin. Jos olet sellainen harvinainen poikkeus jolla on vaimona täysipäinen kaunis nainen niin ole onnellinen. Useimmat naiset lihovat synnytysten jälkeen muodottomiksi. Ja pyrkivät elättämään itsensä täysin miestensä siivellä.
Laskeeko aikuinen ihminen panojaan?
Miksipä ei laskisi? Toiset keräilevät postimerkkejä ja muutakin tarpeetonta krääsää.
Vierailija kirjoitti:
Minä lasken aina sisään
Lasketko kissan sisään?
Kuinka monen kanssa olet harrastanut seksiä? . . . "Harrastanut"
Noin nopeasti ne tavat tarttuvat.
Miksi sittä pitää täältä kysyä? Etkö itse tiedä onko se sinulle paljon vai vähän? Tai entäpä jos kysyisit siltä kenet haluat joskus kumppaniksesi mitä mieltä hän on asiasta? Ei kai nyt muiden mielipiteillä ole mitään väliä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sittä pitää täältä kysyä? Etkö itse tiedä onko se sinulle paljon vai vähän? Tai entäpä jos kysyisit siltä kenet haluat joskus kumppaniksesi mitä mieltä hän on asiasta? Ei kai nyt muiden mielipiteillä ole mitään väliä?
Täältä kannattaa kysyä kaikki mahdolliset mieltä vaivaavat asiat!
Oletko kuullut asiasta "parviäly?"
Tämä Vauva.fi on koko suomen johtava tekoäly. Kaikkiin kysymyksiin tulee heti vastaus kuin apteekin hyllyltä.
PS.
Ajattelin lähteä tulevana viikonloppuna pistäytymään uudelleen Tikkakosken maisemissa.... ♥ ♥
Vauva.fi-palstan kirjoittajien profilointi on kestänyt jo useita vuosia. Tulokset julkaistaan myöhemmin.
Sitten heräsit housut märkänä.