Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?

Kalmanmies
15.07.2019 |

Sain kesäkuulla, juhannuksena tuon täyteen. Pidänkö nyt kesän taukoa ja kalastelen sitten taas syksyllä lisää?

Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?

Vaihtoehdot

Kommentit (503)

Vierailija
301/503 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa, ehdottomasti liikaa!  Minä olen ollut yhden rakkaan naisen kanssa koko elämäni.

Vierailija
302/503 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/503 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopiva määrä.

Vierailija
304/503 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan liian vähän on tuollaiselle pyytämälle jonka pitää sitä tulla täällä vielä kyselemään. En ole kateellinen. Ei sillä.

Muttet kyllä tunnu mitään naisista tietävän edelleenkään...

Vierailija
305/503 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se varmaan liian vähän on tuollaiselle pyytämälle jonka pitää sitä tulla täällä vielä kyselemään. En ole kateellinen. Ei sillä.

Muttet kyllä tunnu mitään naisista tietävän edelleenkään...

... pyytämälle... missä päin Suomea tuollaista sanaa käytetään?

Etkö ole kateellinen? No minua se ei taas kiinnosta oletko.

Tiedän naisista uskomattoman paljon. Ja tietämykseni kasvaa koko ajan. Tosin tämän viikonlopun aikana olen päättänyt viettää aikaani luonnon helmassa.

Vierailija
306/503 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin Kärsämäellä seuraavan virkkeen:

"Mitä sinä ääliö teit isoisäsi pyytämälle lohelle?"

Vierailija
307/503 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö kameleita siellä Kärsämäen asemalla?

Vierailija
308/503 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit ikisinkun lukemat.

Vierailija
309/503 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi yllätti autoilijat housut nilkoissa!

Vierailija
310/503 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvi yllätti autoilijat housut nilkoissa!

Oliko kyseessä vain naisautoilijat?

Vierailija
311/503 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Docventures esitti TV 2:lla 22.9.2020 klo 21:15

dokumentin "The Pickup Game"

Katsaus pokausteollisuuteen.

Huijarit tienaavat omaisuusia opettamalla

muille miehille pokaustaitoja.

Dokumentissa nähdään, mitä tuhansia dollareita

maksavilla kursseilla tapahtuu.

Kannattaa katsoa. Minua alkoi naurattaa siinä vaiheessa kun paljastui että nuo huijarit käyttivät maksettuja naisia noiden onnettomien urpojen syötteinä.

Vierailija
312/503 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama huomio ketjun aloittajasta mieheltä, jolla on ollut myös parhaan arvion mukaan suunnilleen samanlainen määrä naisia:

a) Ensimmäinen epäillyttävä huomio on tarkka määrä 161. Itse tipahdin kärryiltä joskus 50 paikkeilla ja vaikka käyttäisin tunnin ajan nyt muisteluun, niin en pystyisi palauttamaan kaikista naisista mieleen mitenkään, kuin korkeintaan puolet. Joko aloittaja kusettaa tai hän on todella pitänyt naisistaan kirjaimellisesti kirjaa = hän on ylpeä "saavutuksestaan".

b) Aloittaja tietää, että 161 on todella paljon enemmän seksikumppaneita mitä suomalaisella miehellä keskimäärin koko elämänsä ajalta. Hän siis tietää esittävänsä todella idioottimaisen kysymyksen gallupissaan, mutta tekee sen silti = Hän ensisijaisesti jälleen haluaa  vain ylpeillä "saavutuksellaan" ja saada huomiota.

c) Sinänsä monilta osin hänen vastauksensa sopivat naisia usein vaihtavan sarjapanijan ajatusmaailmaan, mistä olisi vaikea olla perillä ilman omaa kokemusta. Siinä mielessä olen taipuvainen uskomaan, ettei aloittaja ole keksinyt koko tarinaa. Rehellinen hän ei kuitenkaan ole (ehkä itselleenkään) sen suhteen miksi hän on alunperin tämän ketjun tehnyt.

Lopputulos: Melko säälittävää.

Vierailija
313/503 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Tampereelle... ;)

a. Tarkka määrä on tällä hetkellä jo hieman suurempi. Mutta sillä ei liene mitään merkitystä. Suuruusluokka on kuitenkin tuota luokkaa.

b.  Mistä Sinä muuten tiedät toisten miesten seksikumppaneiden määrän? Olisit vastannut galluppiini. Minulla ei ole mitään tarvitta ylpeillä naisten lukumäärällä.

c. "Sarjapanijan" ajatusmaailmasta Sinä et näemmä ymmärrä mitään. Tämä kyselyketju on alunperin tehty harrastukseni harvinaisuuden vuoksi.

PS. Säästä säälisi sitä paremmin tarvitsevalle.

Vierailija
314/503 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjapanija... heh heh

Vierailija
315/503 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa, ehdottomasti liikaa on 161 naista yhdelle miehelle.  Mene hoitoon.

Vierailija
316/503 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevana viikonloppuna on taas hauskaa tiedossa. Keski-Suomessa odottaa todellinen helmi. Korona ei sotke puolivallattoman poikamiehen matkasuunnitelmia.

Vierailija
317/503 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump vs. Putin kumpi on kovempi?

Vierailija
318/503 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Pekka Muhokselta ?

Vierailija
319/503 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sarjapanijalle joskus tulisikin vastaan se oikea, on jo lähtökohtaisesti homma pilattu sarjapaneskelijan menneisyydellä. Ei kukaan oikeasti halua olla yksi sadoista.

Ei ole kenestäkään mukavaa, jos kumppanilla on entisiä panokavereita jokaisessa kaupunginosassa.

Suhteen voi pelastaa vain yhtä monilukuinen panohistoria molemmilla osapuolilla, sitten olisi homma balanssissa.

Vierailija
320/503 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sarjapanijalle joskus tulisikin vastaan se oikea, on jo lähtökohtaisesti homma pilattu sarjapaneskelijan menneisyydellä. Ei kukaan oikeasti halua olla yksi sadoista.

Ei ole kenestäkään mukavaa, jos kumppanilla on entisiä panokavereita jokaisessa kaupunginosassa.

Suhteen voi pelastaa vain yhtä monilukuinen panohistoria molemmilla osapuolilla, sitten olisi homma balanssissa.

Nyt olet täysin hakoteillä koko mies. Mistä naiset tietävät minun historiani. Ei minulta ainakaan. Minua ei naisen historia kiinnosta, jokainen tekee minkä parhaakseen katsoo. Mustasukkaisuus ei ole koskaan kuulunut minun aihevalikoimaani. Toisin kuin suurimmalla osalla miehiä näemmä on. Mustasukkaisuus on omistusoikeuden kaikkein sairain muoto.