Miksi mies laittaa melkein KOKO AJAN viestejä? Vasta tavannut.
Olemme tunteneet ihan hetken vain. Tutustuimme baarissa joka jatkui viikonlopun romanssiksi ja vaihdoimme numeroita.
Kieltämättä oli hauskaa mutta jo ekan illan jälkeen oli kuin puulla lyöty ja kiinni minussa koko ajan ja tuijottamassa. Aina kun avasin silmäni sängyssä yrittäen nukkua niin hän vain tuijotti.
Nyt sitten viestiä tulee lähes jatkuvasti ja sisältö on pysynyt lähes tulkoon samana.
Kuinka paljon ikävöi ja tahtoo olla lähellä jne.
Lisäksi haluaa suunnitella kanssani vaikka ja mitä hauskanpitoa ja kuulemma, seksin perässä ei pelkästään ole.
Itselleni se olisi kyllä ok, en todellakaan nyt odottele kauheasti mitään näin lyhyen tuntemisen pohjalta.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut. Olin joskus samanlainen. Sitten opin totuuden naisista. Rakkaus ei ole samaa kuin niissä disneyn 80-90 luvun piirretyissä tai ben stillerin tähdittämissä komedioissa. Totuus on se että naisen kanssa pitää osata pelata, siis sitä heidän luomaa peliä. Kylmä kuuma kylmä kuuma. Tänään laitat viestejä sitten parin päivän radiohiljaisuus. Uuups ups meinasitko jo nyt vastata naisen lähettämään viestiin? Odota mielummin 30min koska sinä olet kiireinen mies ja naisen alapää kuivuu jos mies vastaa liian nopeasti.
Ai onks tässä mitään järkeä? No ei ole, mutta tällänen se naisten luoma peli on. Joo kyllä minäkin haluaisin olla romanttinen loverboy ja kirjoittaa runoja naiselle ja lähettää kukkakimppuja ja hajuvesiä, mutta se ei toimi enää nykyään.
T: Not so kiltti mies anymore
Miehet ovat niitä aitoja romantikkoja, jotka esittävät realisteja.
Naiset ovat niitä aitoja realisteja, jotka esittävät romanttikoja.
Niin se vain menee. Red pill on täyttä totta.
Miehet ovat aitoja romantikkoja. Kannattaa pitää mielessä, niin näkee miehet eri linssin kautta. Naisille ystävällinen vinkki, koska tehän ette tiedä tätä kun olette kykenemättömiä rakkauteen itse miestä kohtaan. Lompakkoon, resursseihin ja statukseen, eli siihen mitä mies voi tehdä teille - siihen te rakastutte miehessä. Ette mieheen.
Onneksi miehet on punapilleröity. Olette vapaita, veljet.
Onkohan kyseessä eräs narsistinen rekkamies ? Jos on, niin ota jalat alle ja äkkiä! Tyyppi on narsisti ja paha sellainen.
Hän siirtää haaveensa ja toiveensa sinuun. Eli oikeastaan sinä olet vain väline hänen omille fantasioilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut. Olin joskus samanlainen. Sitten opin totuuden naisista. Rakkaus ei ole samaa kuin niissä disneyn 80-90 luvun piirretyissä tai ben stillerin tähdittämissä komedioissa. Totuus on se että naisen kanssa pitää osata pelata, siis sitä heidän luomaa peliä. Kylmä kuuma kylmä kuuma. Tänään laitat viestejä sitten parin päivän radiohiljaisuus. Uuups ups meinasitko jo nyt vastata naisen lähettämään viestiin? Odota mielummin 30min koska sinä olet kiireinen mies ja naisen alapää kuivuu jos mies vastaa liian nopeasti.
Ai onks tässä mitään järkeä? No ei ole, mutta tällänen se naisten luoma peli on. Joo kyllä minäkin haluaisin olla romanttinen loverboy ja kirjoittaa runoja naiselle ja lähettää kukkakimppuja ja hajuvesiä, mutta se ei toimi enää nykyään.
T: Not so kiltti mies anymore
Miehet ovat niitä aitoja romantikkoja, jotka esittävät realisteja.
Naiset ovat niitä aitoja realisteja, jotka esittävät romanttikoja.
Niin se vain menee. Red pill on täyttä totta.
Miehet ovat aitoja romantikkoja. Kannattaa pitää mielessä, niin näkee miehet eri linssin kautta. Naisille ystävällinen vinkki, koska tehän ette tiedä tätä kun olette kykenemättömiä rakkauteen itse miestä kohtaan. Lompakkoon, resursseihin ja statukseen, eli siihen mitä mies voi tehdä teille - siihen te rakastutte miehessä. Ette mieheen.
Onneksi miehet on punapilleröity. Olette vapaita, veljet.
Vapaus maistuu hyvältä. Kuvittele eläväsi elämäsi tietämättä punapilleröinti faktoja. Kuinka karua se olisi, kun et ymmärtäisi naisten todellista luontoa ja hakkaisit kokoajan päätäsi seinään etkä tajua mitä teet väärin.
Vierailija kirjoitti:
Hän siirtää haaveensa ja toiveensa sinuun. Eli oikeastaan sinä olet vain väline hänen omille fantasioilleen.
Samaa mieltä. Mies, joka ei ole ikinä oikeasti itsenäistynyt. Kuvittelee, että parisuhteessa toisen voi omistaa (ei todellakaan voi) ja kuvittelee, että sinä olet hänen tukenaan nyt ja aina.
Olet törmännyt lapseen aikuisen miehen kehossa. Minulla on aivan vastaava kokemus. Miehen kaikki suhteet olivat päättyneet myrskyisästi ja eipä meidänkään ”suhteemme” niin kauniisti päättynyt.
Minua ahdisti miehen ripustautuva käytös koko ajan enemmän ja enemmän. Lopulta mies enää säälitti minua ja alussa hyvä seksi oli muuttunut mielessäni hyytävän vastenmieliseksi.
Epätoivoinen? Ehkä ollut pitkän aikaa itsekseen ja nyt kokee sinun olevan vastaus rukouksiinsa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mies, joka ei ole ikinä oikeasti itsenäistynyt. Kuvittelee, että parisuhteessa toisen voi omistaa (ei todellakaan voi) ja kuvittelee, että sinä olet hänen tukenaan nyt ja aina.
Olet törmännyt lapseen aikuisen miehen kehossa. Minulla on aivan vastaava kokemus. Miehen kaikki suhteet olivat päättyneet myrskyisästi ja eipä meidänkään ”suhteemme” niin kauniisti päättynyt.
Minua ahdisti miehen ripustautuva käytös koko ajan enemmän ja enemmän. Lopulta mies enää säälitti minua ja alussa hyvä seksi oli muuttunut mielessäni hyytävän vastenmieliseksi.
No just tältä tämä vaikuttaa.
Mies on ihan sekaisin nyt. Kai se henkilökohtainen kriisi nyt on taustalla tässä.
Tykkäisin kyllä muuten mutta vaikuttaa todella ripustuneelta ja sanoo tarvitsevansa minua. Olen ainoa elämänsä valo tällä hetkellä jne.
Muutenkin todella dramaattinen ainakin entinen suhde ollut kun kuuntelin häntä.
Olen hämilläni tästä tilanteesta.
En saa kiinni oikein tästä hommasta. Kun itse tahtoisin ottaa vain rennosti ja katsella rauhassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kyseessä eräs narsistinen rekkamies ? Jos on, niin ota jalat alle ja äkkiä! Tyyppi on narsisti ja paha sellainen.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan ihan samaa... Kuulostaa niiiiiin tutulta!
Aioin sanoa, että rakastunut TAI hullu ripustautuja.
Kun luin lisää niin hui. Ei kukaan ole saman tien elämän valo, rakas, oma ikuisesti. Häiriintynyt, ja tulee oleen vaikeeta päästä eroon.
Hei te redpill-miehet, miksette vain jatka elämäänne, miksi jankutatte täällä, ettette naisia vain tarvikaan? Ei ole uskottavaa. Toisekseen, en jää kaipaamaan teitä. Terve vaan!
Vierailija kirjoitti:
No onhan se kiva tietää, että hän pitää minusta.
Ehkä ongelma on se, että en ihan tiedä mitä ihmettä hän ajaa takaa.
Ikäero on niin suuri ja lisäksi jo sanoo minua rakkaaksi, tärkeäksi ihmiseksi. Kyselee samoja asioita ja varmistelee jatkuvasti jäänkö hänen elämäänsä. Halua viedä vaikka ja mihin.
Jos soitellaan niin saattaa vielä samat asiat kerrata erikseen viesteillä.
Siis...
Kun jutuissa ei ole edes mitään järkeä eikä ole kiinnostunut oikeastaan tutustumaan minusta ihmisenä vaan viestit on tyyliin, että ootko mun ja ikävä jne. Milloin nähdään ja olispa ihanaa jos olisin jo hänen luonaan.
Mutta mitään todellista asiaa ei ole.
Miettikää itse jos teiltä jatkuvasti varnistellaan, että oothan mun rakas ja tunnettu vasta hetki. Muuta kysyttävää ei juuri ole.
Ap
No ei se ole sinuun rakastunut, kun ettet te edes vielä tunne toisianne, eikä sitä luultavasti edes kiinnosta tutustua. Epätoivoinen se ainakin on, eikä millään muotoa itsenäinen. Jatkuva viestiminen on myös tyypillistä mustasukkaisille, jotka haluaa huomiosi 24/7 - ja samalla varmistaa, ettei sitä huomiota jää jaettavaksi muille.
Onneksi olkoon ap. Olet saanut kontollesi exäni. Tsemppiä! Veikkaisin, että kuukauden verran hän jaksaa sinua pommittaa viesteillään ja ostaa sinulle kukkasia, lahjoja ym., sitten alkaa sairaalloinen mustasukkaisuus.
Ei kannata siis ihmetellä miksi eromme oli (hänen mielestään) niin dramaattinen.
Juokse ja lujaa. Oli ukko sitten ripustautuja tai narsistinen, ei tulevaisuudessasi tämän kanssa ole hurraamista.
Vierailija kirjoitti:
Kerro hänelle että kysyit neuvoa täältä. Varmasti lopettaa jos on älykäs.
Ja jos ei lopeta niin on juuri sopiva.
Ihastuminen kestää suhteen ensimmäiset 4kk ja sen jälkeen alkaa rakastumisvaihe joka kestää 2 vuotta. Kukaan ei rakastu välittömästi vaan henkilö ihastuu ja tällöin ihastutaan aina ideaaliin joka ei ole totta vaan potentiaali, itseasiassa me kaikki ihastumme itseemme kun kohtaamme jonkun. Tästä syystä toisiinsa ihastuneet heijastaa esimerkiksi toistensa liikkeitä ja eleitä. Etsitään toista joka on kuin minä. Tästä on tuore tutkimuskin, että me kaikki muistutamme itseasiassa exäämme, exä on me itse. Ikävämpi vaihe suhteessa tulee kun huomaamme että ne piirteet joita rakastamme itsessämme ei olekaan sellaisenaan siinä toisessa kuin alussa kuvittelimme ja silloin tulee tilaa rakastumiselle. Henkisesti terve ihminen jolla on terve itsetunto pystyy rakastumaan ja sitoutumaan, koska hän on hyväksynyt paitsi omat hyvät piirteensä realistisesti niin myös on sinut niiden negatiivisten kanssa. Suhteessa alkaa yhteensovittamisen kausi jossa kumpikin huomaa toisessa myös negatiivisia asioita ja alkaa tehdä kompromisseja. Joskus kompromisseja ei synny ja eroavaisuudet erottaa. Rakastuneet ihmiset rakastuu toisen vajaavuuksiinkin ja hyväksyy ne osaksi rakkaansa persoonaa. Pelimiesten ja naisten kiinnostus lopahtaa viimeistään 4kk kohdalla. Alun viehätys loppuu, kumppanissa alkaa nähdä virheitä ja kohta löytyy kohde josta taas huomaamme että, kas se on kuin minä ja vanha suhteemme alkaa näyttää kuluneelle ja läpi käydylle. Pelimies tai nainen ei erota rakkautta kiimasta vaan aina luulee nähdessään jossain omasta kuvastaan heijastuksen, että tämä on rakkautta, se onkin, itserakkautta. Mutta nämä ihmiset ei rakasta itseään syvästi, vain pintaa jonka he näyttävät alussa. Suhteessa tulee aina ongelmia kun pitää alkaa mennä henkilökohtaiselle tasolle. Kaikki on jo kulutettu siihen mennessä ja kynttilä on poltettu kummastakin päästä. Pelimiehen takki on tyhjä, se tarvitsee uuden kohteen josta heijastaa pinnallisen kuvansa saadakseen taas jälleen kerran tuntea ihastuksen ja tyydytyksen tunteen. Eli kun saatte niitä pelimiesten ja naisten rakkausviestejä niin kääntäkää ne muotoon "minä rakastan minua, minun on ikävä minua, olen ihana" jne.
Miehen horoskolppi? Malttamaton ja itseään täynnä oleva leijona? Pimppelilooran perässä se vaan on kuten kaikki muutkin.
Ulos ja seuraavaa etsimään ap!