Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies laittaa melkein KOKO AJAN viestejä? Vasta tavannut.

Vierailija
14.07.2019 |

Olemme tunteneet ihan hetken vain. Tutustuimme baarissa joka jatkui viikonlopun romanssiksi ja vaihdoimme numeroita.
Kieltämättä oli hauskaa mutta jo ekan illan jälkeen oli kuin puulla lyöty ja kiinni minussa koko ajan ja tuijottamassa. Aina kun avasin silmäni sängyssä yrittäen nukkua niin hän vain tuijotti.

Nyt sitten viestiä tulee lähes jatkuvasti ja sisältö on pysynyt lähes tulkoon samana.
Kuinka paljon ikävöi ja tahtoo olla lähellä jne.
Lisäksi haluaa suunnitella kanssani vaikka ja mitä hauskanpitoa ja kuulemma, seksin perässä ei pelkästään ole.
Itselleni se olisi kyllä ok, en todellakaan nyt odottele kauheasti mitään näin lyhyen tuntemisen pohjalta.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta?

Mies kaipaa huomiotani lähes jatkuvasti.

Tietysti nautin itsekin huomiosta mutta kun aihe on sama ja samat lauseet käyty moneen kertaan niin hieman ihmettelen...

Eikö vain muista vai miksi sama asia täytyy käydä läpi joka päivä ja parhaimmillaan moneen kertaan.

AP

Vierailija
2/53 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ahdistaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmiselvästi se on rakastunut aivan täysin. Sellaisia jotkut on. Koita kestää.

Vierailija
4/53 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin. Jatkuvasti ihaileva ripustautuja on karmaiseva miestyyppi. Ihan kiva jos tykkää ja ilmaisee sen, mutta jatkuva tuijottelu ja ihastelu on todella typerää ja vaivaannuttavaa, ja käy ärsyttämään. Miehessä pitää olla vastusta ja suhteessa älyllistä haastetta.

Vierailija
5/53 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se uudempi narsistien malli. Alkaa love bombing heti kun näkee. Anna siimaa niin 3. 5 päivän päästä se jo alkaa mitätöidä ja haukkua. Perjantaina jo hylkää, toivottavasti. Tiistaina siltä saa. Käytä kunnolla. Nämä nykyiset mallit ei jaksa enää keskittyä. Koko hyväksikäyttö pikana läpi. Toista se oli ennen.

Vierailija
6/53 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut, jos ei kelpaa lähetä mulle

Vierailija
7/53 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin itse tuollaiseen lankaan, oli kiva saada niin paljon huomiota. Noh. Sitähän riitti muutaman kuukauden ja tulin raskaaksi ja tyyppi kyllästyi. Sitten rakastui yhtä tulisesti toiseen naiseen ja lähti, näyttää kestävän n. Puoli vuotta suhteet. Kaverit sanoivat sitten perästä päin että on melkoinen sarjarakastuja, on ihan satasella mukana muutaman kuukauden ja sitten kiinnostus lopahtaa kuin seinään ja alkaa katselemaan vaihdokkia.

Vierailija
8/53 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko ihan perus jarmo tai heikki vaiko abram tai hussein

Vierailija
9/53 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjarmo jolle niin ihmeellisen ihanaa että nainen vieressä.

Vierailija
10/53 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee noin kaikille. Siirtyy sitten seuraavaan kun kyllästyy.

Vierailija
11/53 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kelpaa mikään.

Vierailija
12/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
13/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit "K*lttimiehen". Onnea

Vierailija
14/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut. Olin joskus samanlainen. Sitten opin totuuden naisista. Rakkaus ei ole samaa kuin niissä disneyn 80-90 luvun piirretyissä tai ben stillerin tähdittämissä komedioissa. Totuus on se että naisen kanssa pitää osata pelata, siis sitä heidän luomaa peliä. Kylmä kuuma kylmä kuuma. Tänään laitat viestejä sitten parin päivän radiohiljaisuus. Uuups ups meinasitko jo nyt vastata naisen lähettämään viestiin? Odota mielummin 30min koska sinä olet kiireinen mies ja naisen alapää kuivuu jos mies vastaa liian nopeasti.

Ai onks tässä mitään järkeä? No ei ole, mutta tällänen se naisten luoma peli on. Joo kyllä minäkin haluaisin olla romanttinen loverboy ja kirjoittaa runoja naiselle ja lähettää kukkakimppuja ja hajuvesiä, mutta se ei toimi enää nykyään.

T: Not so kiltti mies anymore

Vierailija
15/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle että kysyit neuvoa täältä. Varmasti lopettaa jos on älykäs.

Vierailija
16/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle suoraan, että "hei, olet kyllä kiva, mutta otetaanpa hiukan rauhallisemmin nyt. Ollaan vasta ihan alkuvaiheessa, ja on aika pelottavaa, että koko ajan viestittelet ja kaipailet. Minä sytyn hitaammin, ja minua ahdistaa, jos kovasti tulet nyt iholle."

On reilua kertoa suoraan, ei hän osaa ajatuksia lukea.

Ehkä hän on helposti rakastuva ja/tai hänellä on huonoja kokemuksia siitä, että joku on lopettanut suhteen, kun hän ei ole heti vaikuttanut rakastuneelta ja innostuneelta, eli tavallaan ylitekee nyt asiaa, että et luule hänen olevan evvk.

Vierailija
17/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Vierailija
18/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kiva tietää, että hän pitää minusta.

Ehkä ongelma on se, että en ihan tiedä mitä ihmettä hän ajaa takaa.

Ikäero on niin suuri ja lisäksi jo sanoo minua rakkaaksi, tärkeäksi ihmiseksi. Kyselee samoja asioita ja varmistelee jatkuvasti jäänkö hänen elämäänsä. Halua viedä vaikka ja mihin.

Jos soitellaan niin saattaa vielä samat asiat kerrata erikseen viesteillä.

Siis...

Kun jutuissa ei ole edes mitään järkeä eikä ole kiinnostunut oikeastaan tutustumaan minusta ihmisenä vaan viestit on tyyliin, että ootko mun ja ikävä jne. Milloin nähdään ja olispa ihanaa jos olisin jo hänen luonaan.

Mutta mitään todellista asiaa ei ole.

Miettikää itse jos teiltä jatkuvasti varnistellaan, että oothan mun rakas ja tunnettu vasta hetki. Muuta kysyttävää ei juuri ole.

Ap

Vierailija
19/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hän on hetki sitten eronnut.

Olen kyllä sanonut, että meillä on hauskaa yhdessä kun vietämme aikaa mutta muuta ei tarvitsekaan olla saatika oottaa paineita mistään tulevasta.

Ap

Vierailija
20/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on epätoivoinen. On vaan pakko saada edes joku nainen itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme