Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö ikinä iltakuuden jälkeen?

Vierailija
14.07.2019 |

Lopetin iltakuuden jälkeen syömisen (aiemmin rahkaa n. iltaysiltä) kun luin sen "laihduttavasta vaikutuksesta". Kalorivajeesta siinäkin on kyse mutta tuo on aikas helppo tapa vähentää - 6 kiloa on lähtenyt kuin itsestään 3kk aikana. Plus että nukun paremmin! Ei varmana tee tiukkaa kellekkään.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta syönkin vain 2 ateriaa päivässä, lounaan klo 12 ja illallisen klo 19

Vierailija
2/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki syön iltakuuden jälkeen. Pääateriani kun on noin kahdeksan aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvi laihduttaa, painan 57 kg. Mulle hyvä. Syön puoliltaöin ennen nukkumaan menoa. Vastaavasti en paljon ennen puoltapäivää syö mitään, pl kahvi. Kyllä se kuule voi tehdä tiukkaa henkilölle joka kärsii verensokeriongelmista.

Vierailija
4/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kello kuuden jälkeen, koska päivällinen on klo19.

Vierailija
5/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapala klo 21.00-22.00. Eli kyllä, normaalisti päivittäin.

Vierailija
6/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joka päivä. Meillä on iltaruoka klo 19.

Vierailija
7/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvi laihduttaa, painan 57 kg. Mulle hyvä. Syön puoliltaöin ennen nukkumaan menoa. Vastaavasti en paljon ennen puoltapäivää syö mitään, pl kahvi. Kyllä se kuule voi tehdä tiukkaa henkilölle joka kärsii verensokeriongelmista.

Ei tee tiukkaa, kyse on siitä, mitä syö, ei siitä kuinka usein syö.

Vierailija
8/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Useimmiten syön raskasta ja täyttävää iltakymmeneltä tai sen jälkeen. Siis päivän päätteeksi. Aamupalan kevyesti ja välillä yhden lämpimän aterian kulutuksen mukaan nälän perusteella ehkä myöhäisinä lounaana tai päivälllisenä. Vältän hiilareita ja koetan syödä katppaustyylisesti. En kuitenkaan ole tiukka tai tietoisesti tavoittele esim ketoosia ja toisinaan herkuttelen vaikkapa pastaa tai leipää. Paino pysyy hallinnassa ja hiljalleen hupenee, ilman isoa vaivannäköä. Rento ja mukava tapa laihduttaa verrattuna aiempiin dieettityyppisiin änkyröinteihin, vaikka tulokset saakin hitaammin. Mutta tämä voi kestää loppuelämän, eikä ole vaikeuksia tai stressiä.

Vierailija
9/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön miten lystää ja millon huvittaa. Liikun myös paljon päivittäin. Tähän asti toiminut hyvin, ei tarvitse mitään kaloreja laskeskella tai kelloa tuijotella.

Vierailija
10/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa unta nälkäisenä, syön  mahdollisimman lähellä nukkumaanmenoaikaa..

Vierailija
11/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Ja pakkokin melkeinpä, teen vuorotyötä ja iltavuoron jälkeen olen kotona vasta 23.30. En tosiaankaan jaksa tehdä työtäni ja pyöräillä kotiin jos en söisi klo 18 jälkeen.

Ja syön kyllä muinakin päivinä, muuten herään aamulla kiljuvaan nälkään ja ahmin koko päivän.

Vierailija
12/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön varmaan enimmän osan päivittäisestä ruoasta vasta iltakuuden jälkeen. Aamulla ei ole nälkä, ja jos syön kovin tukevan lounaan, rupeaa vain nukuttamaan. Alkuillasta harrastan liikuntaa, teen taloustöitä tms. mikä ei ole täydellä vatsalla mukavaa. Joten syön päivän pääaterian vasta illansuussa. Sen jälkeen nukuttaakin hyvin. 

Vierailija
13/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee tiukkaa, kyse on siitä, mitä syö, ei siitä kuinka usein syö.

Tjaah, kivat sulle sit.

Vierailija
14/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, joka ikinen päivä. En pysty menemään nälkäisenä nukkumaan. Äitini muistutteli aina lapsuudessa, ettei kuuden jälkeen saa enää syödä, aivan huuhaata mielestäni. N28, 172/54.

Vierailija
15/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla en syö mitään. Päivällä jonkin verran. Suurimmaksi osaksi syömiseni ajoittuvat iltaan. Ruokaa ja herkkujen napostelua. Ylipainoinen en ole ollut koskaan ja nukun oikein hyvin.

Vierailija
16/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pakko syödä illalla jotain pientä, koska joudun ottamaan iltalääkkeet joita ei saisi ottaa tyhjään mahaan. Tulee muuten tosi kivat vatsakivut.

Vierailija
17/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalan ja lounaan yhdistelmän viimeistään kolmelta ja kahdeksan aikoihin on päivällinen. Päivällinen siirto myöhemmäksi on lopettanut iltamässäilyn. Ennen kun saatoin syödä iltapalojen muodossa toisen päivällisen verran kaloreita ja jopa enenmän. Herään yleensä myöhään (11 aikoihin), niin aamupalalle erikseen ei ole tarvetta.

Vierailija
18/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tässä mutustan suklaahippukeksejä ja juustonaksuja, mitat 165cm/50kg. Oon pudottanut 15kg viime kesästä ja vielä pari kiloa pitäis saada pois. Ei se syökö klo 18 jälkeen vaan se mitä syö silloin kun syö ja herkutkin ovat ok silloin tällöin :)

Vierailija
19/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön muutaman porkkanan ja juon teetä mukillisen. Ei yleensä tee tiukkaa. Mulla pahin napostelu / mättö tapahtuu klo 16-17 välisenä aikana.

Vierailija
20/48 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällisaikani on noin klo 20:00. Lounaankin syön iltapäiväkahdelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme