Manuela Bosco teki ”britneyspearset” — tulos karua nähtävää
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7dad0890-9e7e-4100-a5e6-9e83ef…
Olisi kannattanut käydä kampaajalla
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on jonkinlainen julkisuuden henkilö?
No oli aikanaan suomen ykkösaituri, samoilla meriiteillä kun muutkin urheilijat siis.
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan hänet aina ensisijaisesti yleisurheilijana.
Nätti nainen ,noilla hiuksilla myös.
Vähän väsyneen näköinen, mutta eikös hänellä ole aika pieni lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Ja roolistaan loistavassa Aikuiset-sarjassa.
Hän on taiteilija nykyään. Tekee upeita maalauksia.
Mulle tulee ihan mieleen se kohtaus Betty Blue -leffasta jossa seonnut Betty leikkaa itse hiuksensa saksilla. Snadisti spooky.
Olis vetäny ihan skiniks samantien.
Voi vttu että pitää olla pula uutisista; "Suomalainen kuvataiteilija ja entinen yleisurheilija Manuela Bosco on leikannut hiuksensa."
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu että pitää olla pula uutisista; "Suomalainen kuvataiteilija ja entinen yleisurheilija Manuela Bosco on leikannut hiuksensa."
Ainajan se heinäkuussa on sama juttu🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manuela Bosco on myös sukua Harri Kirvesniemelle, sillä hänen äitinsä Anni Kirvesniemi-Bosco on Harrin sisko eli Harri Kirvesniemi on hänen enonsa.
Tulipa ruma lopputulos. Olisi antanut edes ammattilaisen leikata. Video hyvin hämmentävä, hän on tosin vaikuttanut aina aika epästabiililta.
Ei ole mitenkään poikkeavaa, että eteläsuomessa asuvat ovat hieman epästabiileja. Tuntuu mahtuvan joukkoon näitä kaikenmaailman höpöttäjiä, jotka eivät onneksi ole vielä levinneet laajasti pohjoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Puheesta ja eleistä huomaa, että joku vaivaa. Leikkaus on ollut nopea päähänpisto, jota saa nyt katua. Noiden hiusten kasvaminen edelliseen mittaan kestää vähintään 5 vuotta, ja pidempään jos välillä tasoittaa. Tuossa iässä hiusten kasvaminen ei ole enää edes niin varmaa. 5 vuoden päästä on jo 42. Naisen ei kannattaisi nelikymppisenäkään leikata hiuksiaan lyhyeksi, jos hiukset ovat hyvännäköiset. Ryhmäpaine vie joillain voiton, koska sen ikäisenä muilla on lyhyet hiusten huonokuntoisuuden takia
Tuskin päähänpisto, sillä instassa 27.6. inspiraatiokuva uusista hiuksista. Se kuva ja ne hiukset on upeat! 😍
Kannattais käydä korjaamassa tuho oikealla kampaajalla, kun tuho on jo tehty
Ihan kivan näköinen mutta tosi paksu :D
Vierailija kirjoitti:
Kannattais käydä korjaamassa tuho oikealla kampaajalla, kun tuho on jo tehty
Joo ei tullu ihan sellanen kuin inspiskuvassa...
Yllätyitkö? Minä en.
Mutta pidättekö te naiset todella hiustenleikkaamista radikaalina asiana?
Ison hiuspehkon omistavana tuntuu oikeasti välillä niin kevyeltä kun leikkaa jonkun 20cm pois. Että ymmärrän.
Mutta ehkä ois voinu mennä parturiin.
Just joo.. ja lehmät lentää.