Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Manuela Bosco teki ”britneyspearset” — tulos karua nähtävää

Vierailija
14.07.2019 |

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ennen kuullutkaan Manuela Boscosta :D mutta lopputulos oli noh... ruma. Siis ne hiukset, nainen itsessään ei rumentunut.

Vierailija
42/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharaa ei pidä leikata liian lyhyeksi eikä tasamittaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli uutinen 'taiteilija' leikkaa hiuksensa.

Vierailija
44/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä ennen kuullutkaan Manuela Boscosta :D mutta lopputulos oli noh... ruma. Siis ne hiukset, nainen itsessään ei rumentunut.

Tynnyrissä kasvanut?

Vierailija
45/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkasin hiukseni pari viikkoa sitten samalla tavalla. Yöllä tuli inspis ja pakko oli leikata hiukset samantien itse. Mulla on samanlaiset paksut luonnonkiharat, joten lopputulos näytti samalta kuin Manuelallakin. Seuraavana päivänä oli pakko mennä kampaajalle, joka ohensi ja leikkasi malliin. Hyvältä näytti lopulta. Mutta se, että aluksi leikkasin itse oli tosi hauskaa ja terapeuttista. Ymmärrän siis hyvin Manuelaa. Ja tajuan hyvin ton hiusten energiajutun. Siis sen fiiliksen. Joskus pitää uudistua, ja kun tarve kasvaa, niin ei voi odottaa.

Vierailija
46/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pettymys, mä luulin, että nousi autosta ilman housuja.

Se on luvassa vasta ensi vuonna.

Vierailija
47/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheesta ja eleistä huomaa, että joku vaivaa. Leikkaus on ollut nopea päähänpisto, jota saa nyt katua. Noiden hiusten kasvaminen edelliseen mittaan kestää vähintään 5 vuotta, ja pidempään jos välillä tasoittaa. Tuossa iässä hiusten kasvaminen ei ole enää edes niin varmaa. 5 vuoden päästä on jo 42. Naisen ei kannattaisi nelikymppisenäkään leikata hiuksiaan lyhyeksi, jos hiukset ovat hyvännäköiset. Ryhmäpaine vie joillain voiton, koska sen ikäisenä muilla on lyhyet hiusten huonokuntoisuuden takia

Viiden vuoden päästä on jo 43!. Mitä hittoa! Ihanko oikeasti!?

Vierailija
48/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hirveät. Nuo pitkät oli ihanat. Katsoin muuten Alina Tomnikovan hääkuvaa ja miksi hänkin oli pätkäissyt hiukset lyhyeksi ja etuhiukset leikannut. Ne oli vielä jollain ponihännällä. Voi olla, että joku rooli vaatii, mutta oli kyllä vaatimaton hääkampaus.

Vierailija
49/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynnyrissä kasvanut?

Sekö, että ei seuraa urheilua tekee ihmisestä tynnyrissä kasvaneen? Mä urheilun seuraamisen sijaan liikun itse ja käytän vapaa-aikani hyödyllisemmin kuin seuraamalla muiden, minulle tuntemattomien,  ihmisten elämää.

Vierailija
50/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hänellä ollut niitä yksisarvisenkeliuskomuksia? Tukka leikattu kattila päähän menetelmällä 😁

Vierailija
51/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin että oli ajanut kaljuksi

Vierailija
52/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hiusten leikkaaminen itse on nyt joku juttu noilla kolmekymppisillä. Työpaikallani kaksi kolmekymppistä naista ilmestyi eräänä maanantaina töihin pätkäistyissä hiuksissa, olivat toisistaan tietämättä samana viikonloppuna saaneet päähänpiston leikata hiukset lyhyiksi. Hyvin sama hiusmalli molemmilla kuin Manuelallakin.

Vierailija
53/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on luvassa vasta ensi vuonna.

Entäs se sateenvarjon kanssa tehtävä hyökkäys auton kimppuun?

https://www.vice.com/en_us/article/9k9y45/paparazzo-auctioning-off-umbr…

Vierailija
54/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puheesta ja eleistä huomaa, että joku vaivaa. Leikkaus on ollut nopea päähänpisto, jota saa nyt katua. Noiden hiusten kasvaminen edelliseen mittaan kestää vähintään 5 vuotta, ja pidempään jos välillä tasoittaa. Tuossa iässä hiusten kasvaminen ei ole enää edes niin varmaa. 5 vuoden päästä on jo 42. Naisen ei kannattaisi nelikymppisenäkään leikata hiuksiaan lyhyeksi, jos hiukset ovat hyvännäköiset. Ryhmäpaine vie joillain voiton, koska sen ikäisenä muilla on lyhyet hiusten huonokuntoisuuden takia

Tuskin päähänpisto, sillä instassa 27.6. inspiraatiokuva uusista hiuksista. Se kuva ja ne hiukset on upeat! 😍

Niin on mutta ei tullu kyllä tuollainen itse leikkelemällä. Aargh.

Vierailija
55/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne naiset tekee, kun Chad dumppaa.

Vierailija
56/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ne naiset tekee, kun Chad dumppaa.

Olet niin sairas oikeasti. Säälität. Mustavalkoinen maailma jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Vierailija
57/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI?? En ikinä olisi leikannut tuota lettiä lyhyemmäksi. Voi olla ettei enää kasva takaisin läheskään yhtä pitkäksi ja menee kauan kasvaa, kauemmin kuin nuorena.

Ihan hauska tyyli, mutta noi pitkät oli upeat!

Mihin tämä uskomus muuten perustuu? 🤔 mulla oli lapsena pitkät ja paksut hiukset. Lopetin värjäämiseen + muut systeemit ja ihan pitkät ja paksut hiukset kasvoi takaisin 20 vuoden tauon jälkeen.

Vaalentaminen ja käsittelyt tietty kuluttaa ja hormonit vaikuttaa mahdollisesti, mutta tuskin Manuelalla vielä vaihdevuosia on?

Vierailija
58/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon viitaten, eikös tälläkin ole ollut ongelmia mentaalipuolella?

Onneksi pikkupiru olkapäällä ei sentään Sinead O'Connor-tyyliin käskenyt leikata.

Vierailija
59/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi itselleni mitään, mua naurattaa tää vaan ihan hysteerisesti. Hän on TAITEILIJA ja nyt oli tullut tällainen inspis. Voin kuvitella Tuuren iloisen yllätyksen kotiin tullessaan :D

Vierailija
60/69 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut leikkauttaa kunnon poikatukan. Samanlaisen joka oli nuorena. Kun on kihara, niin se ei olisi mennyt edes päätä myöten. Nyt leikattu tukka on jäätävän näköinen päälaelta, muodoltaanhan tuo kampaus on kuin Egyptin pyramidit.