Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sattumaako vai seurataanko minua?

Vierailija
14.07.2019 |

Käyn muutaman kerran viikossa lenkillä pururadalla. Pururata lähtee kaupungin keskustan liepeiltä ja sieltä lähden. Lähes joka kerta minua tulee puolessa välissä (reitti tekee ympyrän) vastaan eräs mies, joka hymyilee sekä moikkaa. Miten on mahdollista, että näen hänet aina? Olenko vainoharhainen vai näkeekö jostain kun lähden ja lähtee vastaan.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nykyaika on mennyt ihan ihmeelliseksi

Vierailija
42/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuvan otto toimii toimi ainakin minun stalkkeriin joka tuli kahteen 4 km päässä oleviinn ja eri suunnissa oleviin kauppoihin, yhtäaikaa ja kulki lenkillä samoin vastaan.

Sitten ilmestyi nettiin ostokseni myös ja muuta.

Asia oli sillä selvä

Nappasin kolmannen kuvan ukosta, ja se huomasi. Eikä ole näkynyt enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin osua hämärän rajamaille tätä ketjua lukiessani tai sitten ihmiset ovat lähteneet mukaan hyvänä pitämäänsä vitsiin ja jatkavat sitä keskenään lisäämällä omituisia kommentteja toisensa perään, sillä niin ufoja juttuja tässä nyt on luettu. Itse lenkkeilen koirani kanssa lähimetsissä joka päivä ja samoja ihmisiä tulee vastaan vähän väliä. Eipä ole tullut koskaan mieleen, että joku heistä stalkkaisi minua. Ovat vain samanlaisia metsässä viihtyjiä kuin itsekin olen. 

Just näin!

Vierailija
44/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaistot sanovat kun joku ei ole sattumalta siinä. Ota vaan ne kuvat ja näytä tyyppi poliisille. Poliisi voi jututtaa ja jos on oikeasti sattuma eihän se mitään. Ja jos oli oikea stalkkaaja tietää että kuvia on jo.

Vierailija
45/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunsin kauan että eräs muija oli perässä liikaa ja kuittasin asian aina että noh mitäs minä nyt?

Mutta kerran palasinkin kaupungilta ja näin sen muijan seivovan ikkunoitteni alla varpaillaan siirtyi ja kurkisti joka ikkunasta sisälle.

Eli vaistoni oli ihan oikeassa! Älkää ikinä vähätelkö sitä säväytystä joka tulee kun aistit ja aivot hälyttävät!

Vierailija
46/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kihlasormuksen näköinen (riittävän näkyvä!) sormus nimettömään ja pidä huoli, että mies huomaa sen ( ihan varmasti jo tarkistanut sormesi, jos on kiinnostunut).

Vierailija
47/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tuosta tulisi mieleenkään että kyseessä on stalkkeri. Ajattelisin että sattumaa enkä luultavasti miettisi asiaa sen enempää.

Mutta jos mies olisi jatkuvasti samassa paikassa muuallakin tai käyttäytyisi esim. jotenkin uhkaavasti, olisi asia eri.

Vierailija
48/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunsin kauan että eräs muija oli perässä liikaa ja kuittasin asian aina että noh mitäs minä nyt?

Mutta kerran palasinkin kaupungilta ja näin sen muijan seivovan ikkunoitteni alla varpaillaan siirtyi ja kurkisti joka ikkunasta sisälle.

Eli vaistoni oli ihan oikeassa! Älkää ikinä vähätelkö sitä säväytystä joka tulee kun aistit ja aivot hälyttävät!

terveisiä vaan R lle ja stalkkerijengilleen

Vierailija
49/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terveisiä vaan R lle ja stalkkerijengilleen

Niin on se kuva siitä ikkunoihin kurkkimisesta sitten myös, jos jatkatte.

Vierailija
50/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tuosta tulisi mieleenkään että kyseessä on stalkkeri. Ajattelisin että sattumaa enkä luultavasti miettisi asiaa sen enempää.

Mutta jos mies olisi jatkuvasti samassa paikassa muuallakin tai käyttäytyisi esim. jotenkin uhkaavasti, olisi asia eri.

Se tunne tulee kohteena olosta sekunneissa, Ei se ole mikään mtä edes ehtii ajatella. Mulla se ei ole pettyänyt koskaan vaikka järki onkin yrittänyt toppuutella, niin ihan aina se vaan on ollut oikeassa se vaisto ja todentunut joka kerta. Ottakaa kuva muistoksi.

Vierailija
51/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suosittelen että hankit pippurisumutteen ja suihkautat seuraavalla kerralla ukon naamalle kun tulee vastaan.

Suomessa ei saa ilman poliisin lupaa, katsotaan pahoinpitelyksi itsehankituista jos ei ole ollut selvää itsepuolustusta, kuten ilmiselvästi tässä olisi että suihkauttelisi toisten lenkkelijöiden silmille, pellkä pelkotila ei riitä. 

Vierailija
52/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset tulevat "aina" vastaan, mikä on hassua. Ilmeisesti olet kiinnittänyt huomiosi tähän mieheen, koska muut eivät lenkkeile siellä samaan aikaan. Mutta kun alat huomioida muissakin tilanteissa, huomaat ettei kyseinen mies ole ainoa tuntematon, johon usein törmäät.

Vierailija
53/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin viikon tai kaksi muualla lenkillä. Jos tulisi sielläkin vastaan, niin selvä homma. Stalkkeri olisi.

Huomaa, ettei miehet ymmärrä naisten turvattomuutta lainkaan. Kuitenkin syyllistävät uhrit, kun ovat liikkuneet väärässä paikassa väärään aikaan. Ja vielä yksin.

Oma turvallisuus on kuitenkin aina tärkeintä! Toki ylilyönteihin ei pidä mennä (kuten vaikka kellonajan kysyjän iskeminen kanveesiin...).

Vierailija
54/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ehkä tätä ymmärrä, mutta naisena sitä joutuu ihan oikeasti vilkuilemaan olkansa yli täällä lintukodossakin. Kutsukaa hulluksi jos haluatte, mutta minä ainakin olen sitä mieltä että parempi olla varuillaan ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
55/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse katsoa miestä eikä vastata hänelle, varsinkin jos koet ahdistavaksi. Voi myös sanoa että lopettaa tervehtimiset ellei ole vaarallisen oloinen tyyppi, tai vaihda lenkkipaikkaa. Yksipuolinen toisen tekemä jatkuva tervehtiminen ei ole varmasti mukavaa jos pelottava /epäilyttävä tyyppi, vaikka olisit kuinka ihmisystävällinen. -On vaikea kaukaa arvioida onko henkilö normaali lenkkeilijä että osuu samaan aikaan, ihastunut joka hakeutuu sinne samaan aikaan vai ahdistelijatyyppiä - sen aistii tuleeko siitä pieni epämiellyttävä tunne vai ei. Ehkä lenkkireittiä voi vain vaihtaa, varsinkin jos kyseessä on syrjäinen sijainti. Entä näyttääkö puhelimesi liian tarkan sijainnin sometilien kautta paikoista joissa liikut /liikuit. 

Vierailija
56/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Paranoid kirjoitti:

Ei jumaliste, ovatko nämä 20-30 kirjoittajaa tuossa yllä tosissaan? Ettei siis tämä jengi tuossa yllä kirjoittele piloillaan ja huumorilla?

Ovatko (nuoret) naiset oikeasti noin sairaita?

Tehän olette ympäristöllenne vaarallisia: suunnitellaan koirien hankkimista, kaasuaseita, veitsiä ja vesureita, vesitykkejä...

Parikymmentä vuotta sitten m-vihaaja Sanna Sillanpää kohautti ampumalla useammalta mieheltä nirrin pois (olikohan se kolmelta) ampumaradalla, ja yhden henkihieveriin. Hänellä oli paranoidinen skitsofrenia.

Nyt teitä samanlaisia näyttää juoksentelevan vapaina ja tähänkin keskusteluun kirjoittelevan ainakin parikymmentä tapausta.

Teidät pitäisi kaikki sulkea elinikäiseen pakkohoitoon.

Miten suomalaiset nuoret naiset voivat olla noin sairaita?

Ei mutta, oletko itse stalkkeri? Naisvihaaja epäilemättä kyllä olet.

Vierailija
57/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lenkkeilee samaan aikaan ja pitää tuttuna?

Ei tule creepyä fiilistä? Yrittääkö jutella enemmän?

Lenkkeilen oikeastaan 4-5 tunnin heitoilla ja päivät vaihtelevat. Joskus on yrittänyt jutella, mutta olen niin pelokas etten jäänyt puhumaan.

Jos on vaikka ihastunut. Enemmän ihmettelisin samoja autoletkoja suhaamassa ohi, eri kellonaikoja eri päivinä eli ei ole mitään säännönmukaisuutta, mutta kas kun olet liikenteessä niin....mutta sulla on nyt joku ihastelija perässä

Olisiko teistä imartelevaa tämmöinen ihastelija?

Ei.

Vierailija
58/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta lenkkeily. Osta kuntopyörä ja pole kotona. Hitto olen kyllästynyt iltaisin näihin vastaan tuleviin naisiin joilla kakka housussa. Jotkut tekosoittavat puhelimella etc. Kerran olin juoksemassa koirani kanssa ja ohitettiin joku nainen joka säikähti todella kovin ja katsoi sellainen hyvin pelokas ilme kasvoillaan. Tuli jotekin huono olo ja meni koko lenkki pilalle.

Vierailija
59/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta lenkkeily. Osta kuntopyörä ja pole kotona. Hitto olen kyllästynyt iltaisin näihin vastaan tuleviin naisiin joilla kakka housussa. Jotkut tekosoittavat puhelimella etc. Kerran olin juoksemassa koirani kanssa ja ohitettiin joku nainen joka säikähti todella kovin ja katsoi sellainen hyvin pelokas ilme kasvoillaan. Tuli jotekin huono olo ja meni koko lenkki pilalle.

Miksi otat asian noin henkilökohtaisesti? Nämä naiset eivät tunne sinua ja katsovat parhaimmaksi varautua pahimpaan. Kuten tässä ketjussa on muutaman kerran mainittu, stalkkaamisen ja päällekarkaamisen kohteeksi joutumisen riskit ovat naisilla suuremmat, vaikkapa juuri pimeällä lenkkipolulla. Ei siinä kukaan mieti, loukkaako nyt jotain viatonta lenkkeilijämiestä.

Vierailija
60/81 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen tilanne. En tosin koskaan ole ajatellut että tämä itseäni n. 15 vuotta vanhempi nainen koirineen olisi ihastunut minuun tai stalkkaisi, vaikka tuleekin vastaan joka ikinen kerta kun olen lenkillä.