Sattumaako vai seurataanko minua?
Käyn muutaman kerran viikossa lenkillä pururadalla. Pururata lähtee kaupungin keskustan liepeiltä ja sieltä lähden. Lähes joka kerta minua tulee puolessa välissä (reitti tekee ympyrän) vastaan eräs mies, joka hymyilee sekä moikkaa. Miten on mahdollista, että näen hänet aina? Olenko vainoharhainen vai näkeekö jostain kun lähden ja lähtee vastaan.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Jos lenkkeilee samaan aikaan ja pitää tuttuna?
Ei tule creepyä fiilistä? Yrittääkö jutella enemmän?
Lenkkeilen oikeastaan 4-5 tunnin heitoilla ja päivät vaihtelevat. Joskus on yrittänyt jutella, mutta olen niin pelokas etten jäänyt puhumaan.
Toi saattaa häiritä. Samoin jos naapuri tulee aina ulos samaan aikaan (satunnaisesti), tulee mieleen kyttääkö liikkeitä. Ei voi olla sattumaakaa, koiran ulkoilut ynmärrän. Meen nykyään välil rappusia kun en samal hissil välitä. Samoin iltasuihku vähän minun jälkeen alkaa kohista, ja käyn eri aikoina miten sattuu. Ahistaa välillä.
Tämä ihan ohis, mutta tuosta pettämis ketjusta tuli sellainen ajatusyhtymä mieleen, että ajatelkaa kuinka vaikeaa on pettää, jos on vähän niinku on seurannan alla. Toimii kuin siveysvyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule creepyä fiilistä? Yrittääkö jutella enemmän?Lenkkeilen oikeastaan 4-5 tunnin heitoilla ja päivät vaihtelevat. Joskus on yrittänyt jutella, mutta olen niin pelokas etten jäänyt puhumaan.
Jos on vaikka ihastunut. Enemmän ihmettelisin samoja autoletkoja suhaamassa ohi, eri kellonaikoja eri päivinä eli ei ole mitään säännönmukaisuutta, mutta kas kun olet liikenteessä niin....mutta sulla on nyt joku ihastelija perässä
Puistattava stalkkeri. Hanki koira tai liiku siellä missä on muita ihmisiä.
Kierrä lenkki toiseen suuntaan, niin ette tule vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Kierrä lenkki toiseen suuntaan, niin ette tule vastakkain.
Mutta entä jos kyttää lähtöpaikassa ap:tä ja lähtee vasta sitten?
Uskaltaisitteko jatkaa lenkkeilyä?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin paikkaa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin paikkaa ainakin.
Näin minäkin tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule creepyä fiilistä? Yrittääkö jutella enemmän?Lenkkeilen oikeastaan 4-5 tunnin heitoilla ja päivät vaihtelevat. Joskus on yrittänyt jutella, mutta olen niin pelokas etten jäänyt puhumaan.
Jos on vaikka ihastunut. Enemmän ihmettelisin samoja autoletkoja suhaamassa ohi, eri kellonaikoja eri päivinä eli ei ole mitään säännönmukaisuutta, mutta kas kun olet liikenteessä niin....mutta sulla on nyt joku ihastelija perässä
Olisiko teistä imartelevaa tämmöinen ihastelija?
mä en usko että on sattumaa. istuin joskus puistossa ja ohi käveli mies, en kiinnittänyt enempää huomiota. hetken päästä hän kävelikin uudestaan ohi ja sanoi hei. mutisin hämmentyneenä hei, en tiennyt yhtään kuka oli mutta hälytyskellot soi. jatkoin istuskelua puistossa, selailin puhelinta. kohtaa huomasin että sama mies jäi viivyttelemään jaa hengailemaan puistoon näköetäisyydelle minusta ja käyttäytyi hermostuneesti. yritti vetää huomiota itseensä ääntelemällä ja pyörimällä, teki jotai joogaliikkeitä varmaan. en välittänyt. kun lähdinpois hän juoksiki perääni ja pyysi ulos treffeille. opetus: kukaan mies ei tervehdi tuntematonta turhaan, jotain se haluaa. tuokin mies oli työtön, ehkä ns. vaanii puistoissa etsimässä seuraa. en lähtenyt treffeille mutta pelastui. uhkaavalta tilanteelta pyytämällä häntä antamaan minulle numeronsa eikä toisin päin. en mennyt tuohon puistoon enää.
jos olisin sinä en enää moikkaisi häntä takaisin. laita kuulokkeet korvaan mutta ilman musiikkia niin kuulet jos jää seuraamaan. esitä ettet huomaa. jos siis ei kiinnosta tuo mies.
mutta nyt ku mietin lisää, hän tosiaan jostain näkee että sinä lähdet lenkille, voiko olla naapurisi. ala pitämään verhoja kiinni, tarkkaile ympäristöä, vaihda lenkkipuistoa. mies vaikuttaa stalkkerilta.
hän voi olla harmitonkin mutta käyttäytyy kyllä väärin, ei creepyä olisi vaan ekalla kertaa tai tokaa kun näkee pyytää sua ulos, mutta toi stalkkaus on sairasta. usko vaistoja
Voi lollero teitä mammoja. Jospa se kaveri on aktiivinen lenkkeilijä, ja on siellä pururadalla vaikka pari tuntia joka päivä, niin on aika todennäköistä törmätä häneen usein. On myös ihan normaalia ja hyvien tapojen mukaista tervehtiä ja jopa jutella jotain small talkia ihmisille, joita näkee toistuvasti harrastuspaikalla.
Ei tule creepyä fiilistä? Yrittääkö jutella enemmän?