Millaisia ajatuksia herättää 29-vuotias mies joka ei ole koskaan seurustellut?
Kommentit (88)
On ehkä mielenterveydellisiä ongelmia tai jotain muuta vikaa kun ei ole kenellekään kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella creepyltä. En haluaisi olla missään tekemisissä tommosen kanssa!😨
N22
Jännää. Naiset säikkyy "kokematonta" miestä ja miehet unelmoi "kokemattomasta kumppanista". - Mitenkähän tähän dilemmaan pitäisi suhtautua? - Pitäisikö ainakin osan miehistä pyrkiä ensin parisuhteeseen toisen miehen kanssa, niin ei ainakaan joutuisi aiheuttamaan pettymystä naisille omalla "kokemattomuudellaan"
Kai naiset kelpuuttaa CV:een pitkän suhteen pumpattavan Pirkon kanssa? Kun ei siis parempaankaan suhteeseen ole saavutetuilla kokemuksilla päässyt ja jostainhan se pitää aloittaa! Tyvestä puuhun noustaan!
Just, kenen äidin mielestä nyt oma poika ei olisi komea. Muut näkevät vaan jonkun suihkua vihaavan miehen jota kiinnostaa vaan tietsikat. Sosiaalisia taitoja ei ole. Hampaat on paskana ja ylipainoa pukkaa kiitos es hodari dieetiin yöllisten koodaussessioiden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella creepyltä. En haluaisi olla missään tekemisissä tommosen kanssa!😨
N22
Jännää. Naiset säikkyy "kokematonta" miestä ja miehet unelmoi "kokemattomasta kumppanista". - Mitenkähän tähän dilemmaan pitäisi suhtautua? - Pitäisikö ainakin osan miehistä pyrkiä ensin parisuhteeseen toisen miehen kanssa, niin ei ainakaan joutuisi aiheuttamaan pettymystä naisille omalla "kokemattomuudellaan"
Múslimimaissa teini-ikäiset pojat harjoittelee keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Just, kenen äidin mielestä nyt oma poika ei olisi komea. Muut näkevät vaan jonkun suihkua vihaavan miehen jota kiinnostaa vaan tietsikat. Sosiaalisia taitoja ei ole. Hampaat on paskana ja ylipainoa pukkaa kiitos es hodari dieetiin yöllisten koodaussessioiden aikana.
Naiset tietävät kyllä omien lastensa puutteet paremmin kuin hyvin. Ruma ei komeaksi muutu edes äidinrakkauden voimin.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin ei olisi herättänyt mitään ajatuksia, tämän palstan seuraamisen myötä tulee väistämättä mieleen, ettei kyseinen mies osaa suhtautua naisiin luonnollisesti. Joko hän idolisoi heitä niin, ettei uskalla lähestyä normaalisti ja/tai vihaa, mikä näkyy sanattomassa viestinnässä ja lopputulos on sama kuin jos ei lähestyisi ollenkaan.
Tämän palstan miehet ovat tehokkaasti pilanneet yksinäisten miesten maineen.
Huokaus. - Pitäsikö tästä nyt itse muistaa, että jos joku kysyy omaa parisuhde kokemustani niin pahin virhe on kertoa vastaus rehellisesi ja avoimesti ja myöntää oma kokematomuuteni.
Itse en erota ai huomaa kenesäkään päälä pain kenenkään parisuhde taustaa. Joiain kertoja olen pyytänyt tällä palstalla, jos joku kertoisi mutta mitään yksiselitteistä vasausta en ole saanut; sen sijaan parhaimmillaan olen saanu vain enemmän ja vähemmän typeriä ennakkoluuloja.
Samalla tavoin kuin silloin kun lähinna kelainen lehdistöstä saa tai on voinut lukea iäkkäämmistä "kokematomista" -miehistä, jolloin poikkeuksetta toistuu samat kliseet ja stereotypiat. Ikäänkuin tavanomaisen fiksu ja ulkonäöltään "normaalin rajoissa" oleva mies, joka elää ja elättää itsensä ja on elämäänsä jotakuinkin tyytyväinen on olento, joa ei voisi olla lainkaan olla olemassa.
Onko todella niin, että ellei mies ole tai ole ollut parisuhteessa 29 vuotiaana (erityisesti naisen kanssa), niin hänen elämänsä osa katsoo olevan pahasti vialla? - Miksi?
Ajattelisin että hän on MG TOW ja saa puolestani jatkaakin menemistä omia teitään. Oma elämäni on liian lyhyt tuollaisen kouluttamiseen.
Mies joka on keskittynyt elämässään muihin asioihin kuin naisiin. Kenties työt/ opiskelut olleet tärkeitä ja muutenkin elämässä eteenpäin pyrkiminen ja itsensä kehittäminen. Ehkäpä jopa hieman romanttinen= etsin sitä yhtä oikeaa. Tai sitten kova häntäheikki joka ainoastaan on sen yhden asian perässä naisten suhteen eikä muu kiinnostakaan. Jompi kumpi tulee siis mieleen. Kumpi sinä AP olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä harvinaista nykyisin, mutta jos sopivaa ei ole löytynyt tai elämässä ollut jotain vastoinkäymisiä niin täysin mahdollista.
Jos tuo jollekin on kynnyskysymys, niin ehkäpä se kertoo hänestä enemmän kuin sinusta.
Tai oletko miettinyt, että ehkä kukaan ei ole kelpuuttanut tätä seurustelematonta kumppanikseen?
Onhan se mahdollista, mutta varmaan enemmän on hyötyä että tutustuu ja ottaa itse selvää. Eihän aiempi seurustelukaan takaa sitä, että henkilö on ns "kelvollinen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten naiset, tai jotkut jonnenkoltiaiset, koska ei ole mitään varmuutta kuka kirjoittelee mitäkin ja voi esiintyä aivan kenenenä tahansa.
Tämäkin "viaton" aloitus voi hyvin olla trollin (ikis?) tekemä ja sitten se vastaili itsellensä muka nuorena naisena miten tuollaiset miehet ovat kreepejä. Tällä palstalla kun näköjään tehdään mitä tahansa että päästään haukkumaan (keski ikäisiä suomalaisia) miehiä.
Ei ole normaali mies. En jaksaisi opettaa miten suhteessa ollaan.
Kyllähän siitä aina sellainen fiilis tulee, ettei ole kelvannut kenellekään. Itse olen nainen joka alkoi ekan kerran seurustella vasta 36-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Joo, munkin äidin mielestä se vaaleanpunainen t-paita näytti todella hienolta ja pirteältä ylläni, mutta jostain syystä koulussa vaan kaikki kiusasi. M35
Vierailija kirjoitti:
Mies joka on keskittynyt elämässään muihin asioihin kuin naisiin. Kenties työt/ opiskelut olleet tärkeitä ja muutenkin elämässä eteenpäin pyrkiminen ja itsensä kehittäminen. Ehkäpä jopa hieman romanttinen= etsin sitä yhtä oikeaa. Tai sitten kova häntäheikki joka ainoastaan on sen yhden asian perässä naisten suhteen eikä muu kiinnostakaan. Jompi kumpi tulee siis mieleen. Kumpi sinä AP olet?
Pahin häntäheikki, johon olen itse törmännyt, oli seurustellut teinistä lähtien. Pitkiä parisuhteita. Siinä välissä toki sitten oli niitä lyhyempiä, koska ei saanut vedätettyä kaikkia naisia valheillaan yhtä kauan. Jatkuvia sivusuhteita ja panoja parisuhteiden aikoina.
Ei se seurustelu aina tarkoita sitä, että olisi erityisen hyvä saalis.
Sisareni seurusteli taannoin 29v miehen kanssa jolla ei aiempia suhteita. Ei ollut edes suudellut naista aiemmin. Lopulta 5kk jälkeen mies jätti yllättäen kun sitoutumiskammo painoi ja mies oli melko introvertti. Mies nyt 34v ja elää lemmikkien kanssa syrjässä landella eikä edellämainitun suhteen jälkeen ole ollut ainokaisenkaan naisen kanssa. Joistakin ei vain ole parisuhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä harvinaista nykyisin, mutta jos sopivaa ei ole löytynyt tai elämässä ollut jotain vastoinkäymisiä niin täysin mahdollista.
Jos tuo jollekin on kynnyskysymys, niin ehkäpä se kertoo hänestä enemmän kuin sinusta.
Tai oletko miettinyt, että ehkä kukaan ei ole kelpuuttanut tätä seurustelematonta kumppanikseen?
Onhan se mahdollista, mutta varmaan enemmän on hyötyä että tutustuu ja ottaa itse selvää. Eihän aiempi seurustelukaan takaa sitä, että henkilö on ns "kelvollinen".
Naisen logiikalla kuitenkin vaikka 100 kertaa aiemmin eronnut 30v mies on paljon parempi kuin täysin kokematon. Koska onhan hän kelvannut sentään jollekin ja kokemusta löytyy, vaikka olisikin ihan täysi sika ja selvät syyt miksei suhteet kestä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän aiempi seurustelukaan takaa sitä, että henkilö on ns "kelvollinen".
Kyllä se valitettavasti monelle takaa. Jos ei ole kukaan ennen kelpuuttanut niin aletaan ihmetellä mikä vika miehellä voisi olla. Vaikka kaikki tuntuisi hyvältä ei uskalleta ottaa riskiä kokemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaali mies. En jaksaisi opettaa miten suhteessa ollaan.
Mitä opettamista siinä on? Onko sinut pitänyt jotenkin erikseen opettaa suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin ei olisi herättänyt mitään ajatuksia, tämän palstan seuraamisen myötä tulee väistämättä mieleen, ettei kyseinen mies osaa suhtautua naisiin luonnollisesti. Joko hän idolisoi heitä niin, ettei uskalla lähestyä normaalisti ja/tai vihaa, mikä näkyy sanattomassa viestinnässä ja lopputulos on sama kuin jos ei lähestyisi ollenkaan.
Huokaus. - Pitäsikö tästä nyt itse muistaa, että jos joku kysyy omaa parisuhde kokemustani niin pahin virhe on kertoa vastaus rehellisesi ja avoimesti ja myöntää oma kokematomuuteni.
Itse en erota ai huomaa kenesäkään päälä pain kenenkään parisuhde taustaa. Joiain kertoja olen pyytänyt tällä palstalla, jos joku kertoisi mutta mitään yksiselitteistä vasausta en ole saanut; sen sijaan parhaimmillaan olen saanu vain enemmän ja vähemmän typeriä ennakkoluuloja.
Samalla tavoin kuin silloin kun lähinna kelainen lehdistöstä saa tai on voinut lukea iäkkäämmistä "kokematomista" -miehistä, jolloin poikkeuksetta toistuu samat kliseet ja stereotypiat. Ikäänkuin tavanomaisen fiksu ja ulkonäöltään "normaalin rajoissa" oleva mies, joka elää ja elättää itsensä ja on elämäänsä jotakuinkin tyytyväinen on olento, joa ei voisi olla lainkaan olla olemassa.
Onko todella niin, että ellei mies ole tai ole ollut parisuhteessa 29 vuotiaana (erityisesti naisen kanssa), niin hänen elämänsä osa katsoo olevan pahasti vialla? - Miksi?
Eihän sitä päällepäin huomaakaan eikä kukaan tiedä edes opiskelu- tai työkavereidensa, naapureiden, sukulaisten tai tutuntuttujen historiaa. Ei edes tuttujen. Mutta tässä kysyttiin, millaisia ajatuksia herättää.
Fakta on, että suurimmalla osalla miehistä on tuohon ikään mennessä seurusteluhistoriaa. Ihan tuoreita tilastoja ei tiedossani ole, mutta muutama vuosi sitten 85 % miehistä oli vähintään seurustelusuhteessa (tai avo-/avioliitossa) vähän päälle kolmekymppisinä. Se, ettei tuohon ikään mennessä ole kokenut ihastumista, joka kehittyy rakastumiseksi ja parisuhteeksi tarkoittaa, että on jäänyt tai jättäytynyt paitsi asioista, jotka oma ikäluokka yleisesti ottaen on jo kokenut. Se taas ei ole itsessään huono tai hyvä asia vaan tulkinta on ihan henkilöllä itsellään. Sen sijaan se saattaa indikoida joistakin kokemuksista kokonaan osattomaksi jäämistä, koska suomalaisen tutkimuksen (Kontula et al) mukaan kokemattomuus kolmekymppisenä enteilee vahvasti kokemattomaksi jäämistä jatkossakin.
Jos siis itse olisin 29-vuotias mies, joka haluaisi parisuhteen/perheen, niin todellakin panostaisin jo oikean naisen löytämiseen.
Tai sitten naiset, tai jotkut jonnenkoltiaiset, koska ei ole mitään varmuutta kuka kirjoittelee mitäkin ja voi esiintyä aivan kenenenä tahansa.