Ja nyt se Meghanin Wimbledon asu! paitapuseron kanssa
Öh paitapuseron kanssa pliseerattu hame ja yritetty mustalla raidalla hoikentavaa ...
Ja hiukset sitten päätä myöten nuoltu ja kova keskijakaus.
Koko tyylien sekasotku kaikenkaikkiaan hirveää tyylitajuttomuutta. Kaikki osat eri maata...
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7243641/Kate-Meghan-end-feud…
Kommentit (662)
Vierailija kirjoitti:
Paluu 30l? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua näyttää keskeltä paksulta niin älä katkaise noin mustalla palkilla tai muullakaan asusta poikkeavalla keskiosaasi. Tuossa on ihan kaikki persiillään. Ja kampausta voisi vaihtaa jo tyttötyylistä kypsempään, laita tuo hevoskuontalo Meghan poikki jo.
Melkein kaikilla alle 50-vuotiailla prinsessoilla on pitkät kutrit, mutta av-mamma tietää paremmin ja stailaisi kaikille pirtsakan polkan.
Ei kaikille vaan vaan meghanille, hänelle ei sovi tuo kampaus yhtään se on maneeri hänelle jäljitellä jotain tosi kaunista naista (Robertsonia?), Tuo ei sovi hänelle vaan pilaa.
Hänelle sopisi kauniisti laineutettu lyhyt tukka.
Samaa mieltä. Hänellä on pienet, sievät ja sirot kasvot, kunhan raskauspöhö laskee, ja silloin sopii juuri tuollainen ehdottamasi tukka. Iso musta kuontalo kaikkine roikkuvine suortuvineen (joita tarvitsee maneerinomaisesti koko ajan siirtää korvan taakse) ikään kuin syö pikkuruiset ja söpöset kasvot. Samalla kippurainen nenä toimii katseen vangitsijana. Eikä hiusten tarvitse olla mitkään ihan lyhyetkään, vaan pituutta sen verran, että erilaisia kampauksia saa laitettua.
Kate on ronskimpaa tyyliä, ja hänen kruununsa ovat nuo kauniit ja paksut hiukset. Noissa ulkoilmakuvissa nahkasaappaineen, toppis ja farkut päällä on todella hulppean näköinen nainen.
Kyllä. Kate on klassista tyyliä ja vain sellaiselle sopivat noin hiukset. Meghanin nenä näyttäisi pirteältä sekä korkeat posket polkkatyylisessä sivukampauksessa. tekisin ihan melkein 30 l tyylin. Olisi upea. Ja asutkin hiukan sieltä. Valuvaa ja liikkuvaa...pitsiä....hattu syvällä päässä.
Mikä ihanne toi 30l nyt yhtäkkiä on:DD Näihin Meghan ketjuihin aina ilmestyy ihan puskista näitä uusia pakkomielteen omasia hullutuksia:D
Catherine toi sen takaisin, usko tai älä. Siitä eliitti sitten ammentelee siellä. Se on oikein romattinen haaveellinen tyyli naisille. Aivan ihana tämän jakorasia muodin jälkeen.
Älä nyt. Kyllähän 30-luvulla jo alushousut oli keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Stylistikin lähtenyt vissiin?
Catherinen asu on ihastuttava, kun on hoikka pitääkin pehmentää linjojaan noin. Oikein suloista ja naimisissa vankasti olevalle sopivaa. Hintakin kohdillaan aseman huomioonottaen.
Jos stailaisin Marklen aloittaisin hiuksista, lyhyeksi ja tyylikäs sivupolkka, otsaa peittoon, juhlissa lainetta ja korua pehmentämään vaikutelmaa.
Asuksi laajoja,pehmeitä linjoja, ei isoja kuvioita ollenkaan. Pehmeitä kuoseja ei räikeitä värejä. Hän on syksy.
Olisi ihan eri nainen ja kaikki paras korostuisi hyvin. Serena William pukeutuu söpösti vaikka on iso nainen.
Miltä näyttää Afrikka sivupolkkana? Kiinni sitominen ja suoristus on ainoa mahdollisuus, jos afroa haluaa peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cate asettaa riman todella korkealle siinä että tuo pukeutuminen vaatii näyttääkseen kauniilta lähes täydellisen kropan. Ja siinä että tuo pukeutuminen viestittää sitoutumisesta ja siitä ettei ole jaossa ihan jokaiselle vaan pitää arvokkuutta yllä.
Kieltämättä. Aina kun naisella näkyy alkkarien rajat ja napakin läpi oikein tiukasta vaatteesta, ensimmäinen ajatus on, että tuo kaikki ei ole jaossa ihan jokaiselle.
Tarkoitat varmaan tällaista :
https://www.theloop.ca/oops-meghan-markle-just-wore-a-see-through-skirt/
ja tissiliivikuva alempana:
http://www.sportsretriever.com/stories/meghan-markles-wardrobe-oops-mom…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stylistikin lähtenyt vissiin?
Catherinen asu on ihastuttava, kun on hoikka pitääkin pehmentää linjojaan noin. Oikein suloista ja naimisissa vankasti olevalle sopivaa. Hintakin kohdillaan aseman huomioonottaen.
Jos stailaisin Marklen aloittaisin hiuksista, lyhyeksi ja tyylikäs sivupolkka, otsaa peittoon, juhlissa lainetta ja korua pehmentämään vaikutelmaa.
Asuksi laajoja,pehmeitä linjoja, ei isoja kuvioita ollenkaan. Pehmeitä kuoseja ei räikeitä värejä. Hän on syksy.
Olisi ihan eri nainen ja kaikki paras korostuisi hyvin. Serena William pukeutuu söpösti vaikka on iso nainen.
Miltä näyttää Afrikka sivupolkkana? Kiinni sitominen ja suoristus on ainoa mahdollisuus, jos afroa haluaa peitellä.
Ihan samalta kuin pitkäkin Marklella, mutta lyhyempänä
täällä on Meghanille muutama aivan ihana kampaus joka nostaisi nuppia taempaa ja pehmentäisi linjaa :
https://www.hairstylo.com/2018/11/vintage-black-hairstyles-2.html
Kate on jo taas Wimbledonissa. Nyt sävy sävyyn vaaleansinisissä Williamin kanssa. William haroi tökerösti ja pitkään housujensa etumusta kun menivät kättelemään.
Kyllä on niin häiriintynyt keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne on tietysti Meghanista turha mitään nättiä kirjottaa mutta mä en tiedä johtuuko se Archiesta vai siitä ettei Meghan enää ole niin jumalattoman kaunis mutta mun mielestä hän vaikuttaa nykyään todella aidolta ja onnelliselta. Luultavasti hän on sitä koko ajan ollutkin mutta mä ole kiinittänyt huomiota vaan hänen ulkonäköönsa. Mulle välittyy hänestä aidosti kiltti ja herttanen luonne. Eilenkin hän oli paikkapaikoin melkein aran ja otetun oloinen kun Kate oli hyväksynyt hänet siipiensä suojaan. Ja noita kuninkaallisia pokkuroidaan lapsesta asti niin että varmasti heidän puolisot väistämättä ovat aika mukautuvaisia luonteita että pärjäävät heidän kanssaan. Muistan lukeneeni miten joku Meghanin ystävä kehui että Meghanissa kauneinta ei ole hänen ulkonäkönsä vaan hänen luonteensa. Ja kyllähän hänessä on pakko jotain ihmeellistä ollakkin että on noin pitkälle päässyt.
Tällä hetkellä olen samaa mieltä. Oisko niin, että omaa tietämättömyyttään/tyhmyyttään/uhmakkuuttaan jne. syöksyi hoviin ja luuli tuulettavansa hommat uusiksi? Pieleen meni, ja sai esim. Katen ja Williamin kolean vastaanoton. Nyt on tajunnut missä mennään ja alkaa "alistua" kohtaloonsa ja kuunnella viisaampiaan, ja ylempiään. Oli katsomossa todellakin aran näköinen ja katseli Kateakin varovasti ja kunnioittavasti silmiin "Ihanaa jos hyväksyt minut" -katseellaan.
Jos et ole tuntenut kiipeilevää narsistia niin et tiedä millaiisiin näyttelijänsuorituksiin hän lipomalla yltääkään.
Kyllä tunnen, valitettavasti, ex oli. Sanoinkin, että tällä hetkellä. On jotenkin alistunut, koska ehkä tajusi missä mennään. Voi hyvin olla, että kerää voimiaan kaikessa rauhassa ja "palaa" entistä hurjempana.. Ei tiedä. Vaikea sanoa, kun ei ole psykologin koulutusta, enkä henkilöä tunne.
Paljon toki pystyy päättelemäänkin, eivätkä lehdetkään ihan mitä tahansa saa kirjoittaa. Tuo perheen täydellinen hylkääminen ihmetyttää. Vaikka ei väleissä oltaiskaan, niin tuossa asemassa olevan täytyy jotenkin osata tehdä kompromisseja, kun on sentään koko maailman tarkkailun ja arvostelun kohde.
Olen ensimmäisiä, jotka olivat sitä mieltä, että täydellinen onnenonkija/feikki. Se on ilmeisesti laitettu ruotuun, väliaikaisesti kenties. Mutta jos aito narcissos on, ei mihinkään muutu, koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Meghan on kaunis, tyylikäs ja herttainen. Harmi että rasistinen media on ottanut hänet uhrikseen. Vai onko takana Katen lähipiiri joka yrittää saada Meghanin näyttämään huonolta Katen rinnalla?
Meghan on ihan itse aiheuttanut kaiken kohun.
Amerikkalaisen on vaikea sopeutua kuninkaalliseen rooliin.
Hänellä olisi pitänyt olla pitempi sopeutumisaika. Ja ehdottomasti
jonkilainen prinssessakoulutus kuten Sofialla ja Marylla.
Eipä ihme että itsenäisen jo pitkään työelämässä olleen aikuisen naisen on vaikea sopeutua tuohon teatteriin. 10v tutustumiseen ei tässä tapauksessa ole ollut aikaa jos on tarkoitus tehdä perillisiä. Aika naurettavaa on muutenkin että jaksetaan vatvoa jotain vaatteita tai pohditaan kuka on kenenkin vihollinen. Tällaisten rikkaiden hovien pitäisi keskittyä maailmanparantamiseen eri tavoin kun heillä on tunnettuutta ja mahdollisuus seilata ympäri maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Meghan on kaunis, tyylikäs ja herttainen. Harmi että rasistinen media on ottanut hänet uhrikseen. Vai onko takana Katen lähipiiri joka yrittää saada Meghanin näyttämään huonolta Katen rinnalla?
Meghan on ihan itse aiheuttanut kaiken kohun.
Amerikkalaisen on vaikea sopeutua kuninkaalliseen rooliin.
Hänellä olisi pitänyt olla pitempi sopeutumisaika. Ja ehdottomasti
jonkilainen prinssessakoulutus kuten Sofialla ja Marylla.
Eipä ihme että itsenäisen jo pitkään työelämässä olleen aikuisen naisen on vaikea sopeutua tuohon teatteriin. 10v tutustumiseen ei tässä tapauksessa ole ollut aikaa jos on tarkoitus tehdä perillisiä. Aika naurettavaa on muutenkin että jaksetaan vatvoa jotain vaatteita tai pohditaan kuka on kenenkin vihollinen. Tällaisten rikkaiden hovien pitäisi keskittyä maailmanparantamiseen eri tavoin kun heillä on tunnettuutta ja mahdollisuus seilata ympäri maailman.
Catherine oli noitten tennistyttöjen ikäisenä ihan yhtäläinen urheilijavartalo mutta paremmannäköinen.
Mikä on paitapusero? On joko paita tai pusero.
Minusta Meghanin asu on kiva ja vartalokin parempi hieman tukevampana. Hiuksista saisi nätimmät pehmeämmällä tyylillä. Sen sijaan Kate on liian laiha ja vaate korostaa laihuutta.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on lihonut nyt 25 kg muutamassa kuukaudessa, mikä on jo suoritus kun lapsi vei 3 kg. Heti plösahti kun pääsi maaliin.
Ja miten vegaani söi Marokossa kyyhkyskeittoa ja tuli kosituksi kanaa paistettaessa Nottingham Cottagessa????
Ehkä paistoi kanaa Harrylle. Ja minäkin olen syönyt Afrikassa kutsuttuna vieraana vaikka mitä kilinkaviota, vaikka olen kasvissyöjä.
Se vahtaaminen vauvan vieressä 24/ 7 niin ei siinä paljoa liikuta. Harry vaan liikkuu.
Silvia meni itse ompelukursseille ja alkoi tehdä omat mekkonsa, ja kuinka ihania ne olivatkaan aina ja ovat. Itse meneisin samoin heti ja tekisin omat vaatteeni.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Harry tykkää Meghanin nykyisestä outfitistä, mikä on aika tanttamainen nyt. Kuninkaallisten pitää olla tikissä raskauksista huolimatta. Ei voi plösähtää niinkuin tavis.
Siihen kun pelmahtaa Cressida plastisine tanssijanvartaloineen sulavasti paikalle silmät viehkoina ja herkkinä....
Arvaan jo miten mikään ei ollutkaan sellaista kun Archie syntyi, odotus ja synnytys ja eritoten vauvan sitovuus ja sitten tuli masennuslääkitys joka näkyy turvotuksena. Äidin koko dynamiikka muuttuu muutenkin, mutta narskuilla se voi aiheuttaa todellisen kriisipesäkkeen koska sen tyhjän egon pitäisikin nyt orientoitua keskittymään toiseen ja toisen tarpeitten huomioimiseen ja juurikin siihen hän ei pysty. Koska huolella rakennettu kulissi on pidettävä kasassa tehdään lapselle ulkonaisesti puitteet jotka näyttävät hyvin normaaleilta ja saattaa olla että "tavallisuudesta "muodostuu uusi matra sen orastavan pelon edessä että itsessä onkin jotain pahasti pielessä.
Mulla on samanmallinen kroppa ku Meghanilla. Niin vaan pläsähti mullakin se +25 kg raskaudessa, eivätkä lähteneet imettämällä.
Olin tottunut todella kovaan treeniin, ja kun en vauvan kanssa päässyt kuin kävelemään ym kevyttä, niin eihän ne lähteneet. Laihdutin vasta sitten, kun lapsi oli isompi.
Tällä hetkellä olen samaa mieltä. Oisko niin, että omaa tietämättömyyttään/tyhmyyttään/uhmakkuuttaan jne. syöksyi hoviin ja luuli tuulettavansa hommat uusiksi? Pieleen meni, ja sai esim. Katen ja Williamin kolean vastaanoton. Nyt on tajunnut missä mennään ja alkaa "alistua" kohtaloonsa ja kuunnella viisaampiaan, ja ylempiään. Oli katsomossa todellakin aran näköinen ja katseli Kateakin varovasti ja kunnioittavasti silmiin "Ihanaa jos hyväksyt minut" -katseellaan.