Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja nyt se Meghanin Wimbledon asu! paitapuseron kanssa

Vierailija
14.07.2019 |

Öh paitapuseron kanssa pliseerattu hame ja yritetty mustalla raidalla hoikentavaa ...

Ja hiukset sitten päätä myöten nuoltu ja kova keskijakaus.

Koko tyylien sekasotku kaikenkaikkiaan hirveää tyylitajuttomuutta. Kaikki osat eri maata...

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7243641/Kate-Meghan-end-feud…

Kommentit (662)

Vierailija
621/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt, Dame Barbara oli sentään Dianalle sukua väärän puun kautta. Ihan laatuleidi siis, vaikka vaaleanpunaisista hörhelöasuista pitikin.

Kuule tuo oli tiedossa ennekuin olit syntynytkään. Väärän puun kautta sukua olo se vasta jotakin on.

Ennenkuin mä synnyinkään? Mistä sä voit tietää milloin mä olen syntynyt? T. Metusalem

No Cartlandiin on sun pitänyt olla jo teini...

Vierailija
622/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa on kuitenkin noista kolmesta raikkain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama muumi karannut laaksosta :D tai paremminkin hoitolaitoksesta. Onneksi Meghan ei tiedä millainen hullujen lauma hörhöilee hänen takiaan.

Miten niin ei tiedä? Jos ei nyt ihan itse lue näitä juttuja, niin hän saa kuulema joka päivä ajantasaisen raportin häntä koskevista keskusteluista av:n ja maailman kaikkien muidenkin keskustelupalstojen osalta. Usko pois 🤪

Aamu valkenee ja aurinko luo ensimmäisiä säteitään Frogmore cottagen ylle. Pikku Archie on juuri syönyt ja kuivitettu ja tuhisee nyt tyytyväisenä pitsein somistetussa kopassaan. Meghan aloitti aamunsa jo klo 5, lähettäen päivän ensimmäiset sähköpostit. Suihkun, joogan ja tuoremehun jälkeen hän istuu ruokailuhuoneen jyhkeän tammipöydän ääressä satiinisessa aamutakissaan ja odottaa Harryn kokkaamaa omelettia. Trooppinen smoothie surisee blenderissä.

Oveen koputetaan hiljaa. Sisään astuu lakeija, joka tervehtii Meghania kunnioittavasti, Good Morning, Your royal highness, ja asettaa Meghanin eteen kuningatar Victorian aikoinaan hovin kultasepillä teetetyn hopeisen tarjottimen. Aamun posti on saapunut. Pinkan päällimmäisenä on tulostettuna av:n viime yö.

Sisäpiiritietona sain viestin, että juuri Sinun yölliset sekoilusi on alleviivattuna Meghanin silmien edessä. Perusteluissa selvitettiin, että ne olivat palstan älykkäimmät ja nasevimmat. Onneksi olkoon!

Sinähän Barbara Cartlandisi olet lukenut :) Pukeudut varmaan ihaniin pinkkeihin överiasuihin ja sanelet näitä divaaniltasi :)?

Mä en ole kuule Cartlandia nähnytkään. Tällä palstalla on se yksi tietty ja aika tunnistettava Barbara :D Kirjoittaa muuten tosi hyvin ja sujuvaa tekstiä, ja joskus jopa hyvinkin teatraalisesti.

Ja en pukeudu noin. Olen sellainen mustavalkoinen tyyppi, viihdyn ihan hyvin esim. Ikean sisustuksessa, pelkistetysti. Cartland on erittäin tunnustettu ja arvostettukin, joten kaipa kiitän kunniasta :)

Mutta olihan jo melkoista menoa eilen :D Oli ihan pakko vähän käydä tikulla tökkäämässä...

Annahan esimerkki sen Barbaran kirjoituksista kiinnostaa koska sotkit jo tässäkin äsken kuka Röllipuvusta kirjoitti :)

Vierailija
624/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama muumi karannut laaksosta :D tai paremminkin hoitolaitoksesta. Onneksi Meghan ei tiedä millainen hullujen lauma hörhöilee hänen takiaan.

Miten niin ei tiedä? Jos ei nyt ihan itse lue näitä juttuja, niin hän saa kuulema joka päivä ajantasaisen raportin häntä koskevista keskusteluista av:n ja maailman kaikkien muidenkin keskustelupalstojen osalta. Usko pois 🤪

Aamu valkenee ja aurinko luo ensimmäisiä säteitään Frogmore cottagen ylle. Pikku Archie on juuri syönyt ja kuivitettu ja tuhisee nyt tyytyväisenä pitsein somistetussa kopassaan. Meghan aloitti aamunsa jo klo 5, lähettäen päivän ensimmäiset sähköpostit. Suihkun, joogan ja tuoremehun jälkeen hän istuu ruokailuhuoneen jyhkeän tammipöydän ääressä satiinisessa aamutakissaan ja odottaa Harryn kokkaamaa omelettia. Trooppinen smoothie surisee blenderissä.

Oveen koputetaan hiljaa. Sisään astuu lakeija, joka tervehtii Meghania kunnioittavasti, Good Morning, Your royal highness, ja asettaa Meghanin eteen kuningatar Victorian aikoinaan hovin kultasepillä teetetyn hopeisen tarjottimen. Aamun posti on saapunut. Pinkan päällimmäisenä on tulostettuna av:n viime yö.

Sisäpiiritietona sain viestin, että juuri Sinun yölliset sekoilusi on alleviivattuna Meghanin silmien edessä. Perusteluissa selvitettiin, että ne olivat palstan älykkäimmät ja nasevimmat. Onneksi olkoon!

Sinähän Barbara Cartlandisi olet lukenut :) Pukeudut varmaan ihaniin pinkkeihin överiasuihin ja sanelet näitä divaaniltasi :)?

Mä en ole kuule Cartlandia nähnytkään. Tällä palstalla on se yksi tietty ja aika tunnistettava Barbara :D Kirjoittaa muuten tosi hyvin ja sujuvaa tekstiä, ja joskus jopa hyvinkin teatraalisesti.

Ja en pukeudu noin. Olen sellainen mustavalkoinen tyyppi, viihdyn ihan hyvin esim. Ikean sisustuksessa, pelkistetysti. Cartland on erittäin tunnustettu ja arvostettukin, joten kaipa kiitän kunniasta :)

Mutta olihan jo melkoista menoa eilen :D Oli ihan pakko vähän käydä tikulla tökkäämässä...

Mielenkiintoinen tuo mustavalko-sisustus.  Hurjan mielikuvituksekasta, Ja Ikea. Onko vielä anoreksiakin kun täällähän oli anorektikkojen lekurikin? Puhallatteko yhteen :)?

Eikös olekin? Ja tylsyyden huipuksi yhdistelen siihen vielä puiset huonekalut, ja beigeä sekä viininpunaistakin hieman. Sen sijaan kokovalkoinen ja maalaisromantiikka ei iske, sen koen mielikuvituksen puutteena. Ja makuasia, joku tykkää, toinen ei. Ja kyllä, ihan Ikea riittää minulle. On meillä tosin muutama arvokkaampikin perintöhuonekalu. Mä sovitan kaikki korkealentoisella mielikuvituksellani yhteen.

Kiitos kysymästä, ei ole anoreksiaa, painoni on juuri minulle oikea, ns. normaalipaino, jos nyt näin enää voi sanoa.

Tuota puhalluskysymystä en ymmärtänyt.

Vierailija
625/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa varmaan raikkaita voileipiä kutsuissakin. Kate ja Pippa ovat helmiä.

Vierailija
626/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annahan esimerkki sen Barbaran kirjoituksista kiinnostaa koska sotkit jo tässäkin äsken kuka Röllipuvusta kirjoitti :)

Ei minulla mitään arkistoa ole, eikä täten esimerkkejäkään linkittää. Kirjoittanut joskus ainakin näitä "Mieheni pettää" -tarinoita. Röllipuvuista en ole maininnut mitään. Lakupötköt ja Röllit ovat jonkun taidokkaan luomuksia, eivät minun.

Vierailija
627/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen tuo mustavalko-sisustus.  Hurjan mielikuvituksekasta, Ja Ikea. Onko vielä anoreksiakin kun täällähän oli anorektikkojen lekurikin? Puhallatteko yhteen :)?

Eikös olekin? Ja tylsyyden huipuksi yhdistelen siihen vielä puiset huonekalut, ja beigeä sekä viininpunaistakin hieman. Sen sijaan kokovalkoinen ja maalaisromantiikka ei iske, sen koen mielikuvituksen puutteena. Ja makuasia, joku tykkää, toinen ei. Ja kyllä, ihan Ikea riittää minulle. On meillä tosin muutama arvokkaampikin perintöhuonekalu. Mä sovitan kaikki korkealentoisella mielikuvituksellani yhteen.

Kiitos kysymästä, ei ole anoreksiaa, painoni on juuri minulle oikea, ns. normaalipaino, jos nyt näin enää voi sanoa.

Tuota puhalluskysymystä en ymmärtänyt.

Kuulostaa paremmalta, anteeksi jos väärinarvioin. Sinulla on varmaan ihan hienoa.

Vierailija
628/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Meghanin Lions-movie puku on se lakupötköpuku. Ihan lakulta näytti se kangas ja harso.

Vierailija
629/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se heidän äitinsäkin aika sympaattisen oloinen. Ikäisekseen hyvännäköinen ja säilynyt ja pukeutuu just persoonaansa sopivasti ja tyylillä.

Vierailija
630/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se heidän äitinsäkin aika sympaattisen oloinen. Ikäisekseen hyvännäköinen ja säilynyt ja pukeutuu just persoonaansa sopivasti ja tyylillä.

Kyllä. Ja se Iskä on aivan sympaattisuuden huippu! Jos Louis muistuttaakin häntä?

Vierailija
631/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siitä äidistä ollut just juttua että kohtelee työntekijöitään törkeän rumasti? Tosi symppis..

Vierailija
632/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että Meghan on puuttuva lenkki. Jokainen joka tajuaa niin tajuaa miten on sitä.

Vierailija
633/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko eilen valtava painostuksen ja hyökkäyksen ap tä kohtaan kun alkoi avaamaan Meghanin taustoja. Jössikkä trollit oikein keskittyivät hiostamaan. Ja päätyivät kiusallisesti 112 ja MI6 lle. Siinäpä selittelevät.

Vierailija
634/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt, Dame Barbara oli sentään Dianalle sukua väärän puun kautta. Ihan laatuleidi siis, vaikka vaaleanpunaisista hörhelöasuista pitikin.

Kuule tuo oli tiedossa ennekuin olit syntynytkään. Väärän puun kautta sukua olo se vasta jotakin on.

Ennenkuin mä synnyinkään? Mistä sä voit tietää milloin mä olen syntynyt? T. Metusalem

No Cartlandiin on sun pitänyt olla jo teini...

Mä en ymmärrä tätä lausetta. Cartlandiin on pitänyt olla jo teini. What?

Vierailija
635/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, Meghantrollit, valmiina rokkaamaan?

Vierailija
636/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin viimeeksi aamulla lueskelemassa tätä ketjua kun kaipasin aamuuni muutakin piristävää kuin kofeiinia, ja silloin tätä ketjua löytyi 33 sivun verran. Mitähän hurjia tänne onkaan kirjoiteltu sen jälkeen kun ketju on näin paljon päässyt lyhenemään. Poistonappi vissiin vinkunut kovaa tahtia.

Meganhullu l. moderoija huomasi flipanneensa täydellisesti. Hän kuvitellut, että hyvää trollaustaan häiriköi yksi tietty ihminen. Eipä ollut totta. Ilmeisesti koko palstan sisältö pääosin saman tyypin näppäimistöltä. Ainakin kielikeskustelut noudattaa samaa kaavaa. Mollataan mitä milloinkin. Jos haluaa päivänsä pilata, tulee tänne kajahtaneen moderoijan omakivaa häiritsemään.

Palstan nimi voisi olla, moderoijan yksinpuhelua.

Vierailija
637/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin viimeeksi aamulla lueskelemassa tätä ketjua kun kaipasin aamuuni muutakin piristävää kuin kofeiinia, ja silloin tätä ketjua löytyi 33 sivun verran. Mitähän hurjia tänne onkaan kirjoiteltu sen jälkeen kun ketju on näin paljon päässyt lyhenemään. Poistonappi vissiin vinkunut kovaa tahtia.

Meganhullu l. moderoija huomasi flipanneensa täydellisesti. Hän kuvitellut, että hyvää trollaustaan häiriköi yksi tietty ihminen. Eipä ollut totta. Ilmeisesti koko palstan sisältö pääosin saman tyypin näppäimistöltä. Ainakin kielikeskustelut noudattaa samaa kaavaa. Mollataan mitä milloinkin. Jos haluaa päivänsä pilata, tulee tänne kajahtaneen moderoijan omakivaa häiritsemään.

No oli kyllä melkoisen tuottelias yksilö. Riehui kuin hurrikaani. Ja niin tajutonta läppää, että suu auki luin. Oli  niin masokistiset alteregojen taistelut sillä reuhojalla päässään, että virtuaalirauhoittavat täältä asianomaiselle ojenna. eri

Vierailija
638/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Meghan puhu meistä av mammoista: ”They don’t make it easy”. https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7251729/They-dont-make-easy-… 😨🥺

Vierailija
639/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinkun hän vaan haluais olla suosittu ja ihailtu kuninkaallinen, eikä tätäkään hänelle sallita. Voi ressukkaa, nyyh. Ihan sydänalasta ottaa.

Vierailija
640/662 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oli kyllä melkoisen tuottelias yksilö. Riehui kuin hurrikaani. Ja niin tajutonta läppää, että suu auki luin. Oli  niin masokistiset alteregojen taistelut sillä reuhojalla päässään, että virtuaalirauhoittavat täältä asianomaiselle ojenna. eri

Läppää? Uhkailee kävijöitä ilmoittelulla sinne ja tänne, koska trollaamistaan ei saa häiritä. Tämä on yhden tyypin omakivapaikka. Muut pysykööt poissa. Niin kyllä suurin osa tekeekin. Ite olen päätynyt tämän ketjun tiimoilta aika samaan lopputulokseen. Riehukoon keskenään ja väitelköön rauhassa. Ilmeisesti luulee kirjoittavansa jotain blogia lukijoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi