Ja nyt se Meghanin Wimbledon asu! paitapuseron kanssa
Öh paitapuseron kanssa pliseerattu hame ja yritetty mustalla raidalla hoikentavaa ...
Ja hiukset sitten päätä myöten nuoltu ja kova keskijakaus.
Koko tyylien sekasotku kaikenkaikkiaan hirveää tyylitajuttomuutta. Kaikki osat eri maata...
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7243641/Kate-Meghan-end-feud…
Kommentit (662)
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuo osaa vieraan kanssa keskutellaan rivissä vain minuutti, etteivät muut joudu odottamaan.
Puku on hautajaisasu ja ruma kampaus ruma ja ripustusnauha roikkuu kainalossa. Joka ikisen kerran joku perustyrä.
Suomalainen ilopilleri on puhunut, lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein? Av vakiotrolli kokee kunniaansa loukatun ja aikoo ilmoittaa kävijät tekijöiksi tähän 112.
Siitä tuleekin jännää.
Pikkuvinkki, saattavat siellä mielikuvitus 112 ehdottaa jotain muuta kuin luulet.
Sekopäisintä ikinä lukemaani, mutta taitaa tämä tapaus oikeastikin olla.
On jo ilmoitettu aikoja sitten ja enemmänkin. Lopettelehan jo.
Varmasti on.
Häiritseekö tämä jotenkin trollaamista sinun ketjussa? Oliko se sinulta se viisaus että megan on oikeasti uudelleen ohjelmoitu illuminaatin toimesta ja oikeasti mies. Kamalaa kun totuudet eivät näy uppoavan ja viestin tuojaa ammutaan.
Lopetan ihan kun huvittaa.
Ei ole ainakaan minun nuo vaan taas kieroilet.
Ja sinä lopetat kun käsky tulee.
Ja jatkan: on ilmoitettu ja kahteen paikkaan.
Saa sitä aikansa käyttää, miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein? Av vakiotrolli kokee kunniaansa loukatun ja aikoo ilmoittaa kävijät tekijöiksi tähän 112.
Siitä tuleekin jännää.
Pikkuvinkki, saattavat siellä mielikuvitus 112 ehdottaa jotain muuta kuin luulet.
Varmasti on.
Häiritseekö tämä jotenkin trollaamista sinun ketjussa? Oliko se sinulta se viisaus että megan on oikeasti uudelleen ohjelmoitu illuminaatin toimesta ja oikeasti mies. Kamalaa kun totuudet eivät näy uppoavan ja viestin tuojaa ammutaan.
Ei jos käsketään tulemaan ja poistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tuleekin jännää.
Varmasti on.
Ihan sitä ilmoittelua tarkoitin. Saa sitä aikansa käyttää miten tykkää.
Ihan mielenkiinnosta, kuvitteletko tuntevani minut jotenkin? Nämä käskyjen kuvailut on ainakin ihan jostain toisesta todellisuudesta tulevia sekoiluja, ei kosketa.
Saa sitä tehdä mitä lie ilmoituksia, mistä syystä ikinä, mutta niille ei minulla ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tuleekin jännää.
Varmasti on.
Ihan mielenkiinnosta, kuvitteletko tuntevani minut jotenkin? Nämä käskyjen kuvailut on ainakin ihan jostain toisesta todellisuudesta tulevia sekoiluja, ei kosketa.
Saa sitä tehdä mitä lie ilmoituksia, mistä syystä ikinä, mutta niille ei minulla ole väliä.
Pakko lisätä sellainen tosiasia, että jos jutut vaikuttaa latvalahoilta, ei se minun ongelma. Ilmiselvän asian toteaminen jotenkin provosoi entistä kummallisempia käskystä teet, kenen??, jotain ja jotain.
Et vaikuta terveeltä, mutta aikansa voit käyttää kuten haluat, vaikka ilmoitteluun. Ei koske minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On juurikin tyylikästä pukeutua ryntäät korostavaan asuun, kun on parin kuukauden ikäisen lapsen äiti, NOT! Komeat ryntääthän just silloin on, mutta Megan: ei niitä todellakaan korosteta noin mauttomasti. Paljastava, kiristävä asu ja vastakohtana hiukset nuoltuina sykeröllä. Voisi unohtaa jo tuon navettapiian kampauksen.
Mikä ryntäitä korostava asu?
Ottaa silmän käteen ja katsoo! Tuo tilaisuus olisi siis vaatinut täyspitkän asun, mutta pitihän Meganin paljastaa tikkukoipensa. On jotakin laihaa. Hiukset olisi pitänyt olla auki, joillakin kammoilla, soljilla tai koruilla kasvoja kehystäen tai vaikka pehmeä banaaninuttura. Kumma, kun ei pitkistä hiuksista pysty kampauksia loihtimaan. Joko tukka nuoltuna sykeröllä tai moppi roikkuen silmillä.
Muillakin oli sääret paljastavia pukuja.
Jokaisella on omanlaisensa koivet, tikut tai paksut, niin ovat mitä ovat. Ne ovat hänen rakenteellinen ominaisuutensa. Toisilla on pohkeet kuin kuulamörssärillä, vaikka muuten siroja ja hoikkia ovatkin. Geeneistäkin kiinni.
Hiukset olisi PITÄNYT olla auki? Sinäkö sen sanelet? Hän halusi hiuksensa noin ja niin ne myös laitettiin. Piste. Ei viene sun yöunia? Puku, hiukset, korut ja asusteet edustavat hänen makuaan. Entäs jos sinua arvosteltaisiin näin?
Koko hoito taisi olla etiketin mukaista tällä kertaa, ja hyvä niin, homma alkaa sujua. Jos se on heille ok, pitäisi sen olla myös jollekin sairaalloisen kiinnostuneelle suomijuntillekin ok.
Menikö ihan tunteisiin asti? Kovan luokan tyrkky on, kun noita nännejään riiputtaa kuvaajan edessä. Onkohan jotain kiellettyjä aineita käytetty? Samoja, mitä akan edellisissä häissä pussukoissa vieraille jaettiin?
Kyllä tässä nyt taitaa olla ihan jollain muulla tunteet pelissä, ja aika vakavastikin :o Mä en kyllä näe mitään nännejä riiputettavan tuossa tapahtumassa... Luepa tekstisi huolellisesti ja ajan kanssa läpi muutamaan kertaan, ja mieti itseksesi sen sisältöä. Kuulostat todella vauhkolta. Niin täynnä purkautumatonta vihaa ja kummallista riippuvuutta tuohon herttuattareen.
Et siis ole nähnyt kuvia? Ja mikä ihme on toi putinin kuva -juttu?
Vauhkous on sun omassa päässäsi. Sä oikeasti kuvittelet EDELLEEN, että yksi täällä rustailee ikäviä juttuja sun idolista😍. Voi pikkusta, oot niiin hakoteillä kuin olla voi. 😨 Rauhoitu jo!Sä kuulostat todella lapselliselta, minkä ikäinen olet? "Idoli", "pikkuinen" jne. ei ole tasapainoisen aikuisen tekstiä.
Nettikuvat ovat aivan eri asia, jos niitä tarkoitat, kuin tuon edustustapahtuman kuviot, mistä siis nyt oli kyse. Ja kyse oli nimenomaan pukeutumisesta. Jotkut huumekuviot ovat eri asia. Ja nehän yleensä ratkaistaan tuomioistuimissa, ei av:lla. Huumeet on silti no no.
Paljaat rinnat kuvissa ovat nykypäivää. Jos haluat katsoa, niin netistä löytyy mm. USA:n presidentin puolison alastonkuvia runsaastikin. Kaikki näkyy. Hieman kuitenkin vaikutusvaltaisempi rouva tämä, kuin joku Meghan. Ne ovat osa hänenkin menneisyyttään, eivät ne kerro/näytä ihmisestä kuin pintaa.
Jos ihmettelee noin valtavaa kiinnostusta tämänkin ketjun päähenkilöön, ja tuomitsee sinun ja kaltaistesi solvaukset, ei se suinkaan ole fanittamista. Mä fanitan ihan joitain muita juttuja. Mutta ymmärrät varmaan itsekin, että sun kielenkäyttö on kaikkea muuta kuin korrektia. Nyt ei olla sun olkkarissa, vaan nämä näkyy ympäri maailmaa. Tsemppaa nyt hyvä ihminen hieman. Tuo ei ole enää normaalia.
"Näkyy ympäri maailmaa." Megalomaani? 😁😁😁Ja Meghan lukee näitä, ai kamalaa...!
Tottakai Meghan lukee näitä keskusteluja. Pakkosuomihan on ollut englannin koulujen opetussuunnitelmissa jo vuosia niin helposti se häneltä käy, haluaa kuitenkin palavasti tietää mitä suomalaiset hänestä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tuleekin jännää.
Varmasti on.
Pakko lisätä sellainen tosiasia, että jos jutut vaikuttaa latvalahoilta, ei se minun ongelma. Ilmiselvän asian toteaminen jotenkin provosoi entistä kummallisempia käskystä teet, kenen??, jotain ja jotain.
Et vaikuta terveeltä, mutta aikansa voit käyttää kuten haluat, vaikka ilmoitteluun. Ei koske minua.
Et sinä ole mikään määrittelemään minua. Ja edelleen vaan sanon ettei aikaa voi käyttää miten haluaa jos käsketään tulemaan ja menemään.
Eikunsiis USAssa ollut pakkosuomi lukuaineena, sieltähän se Megahani olikin kotoisin. No, loput kuitenkin pitää paikkansa, usko pois 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tuleekin jännää.
Varmasti on.
Et sinä ole mikään määrittelemään minua. Ja edelleen vaan sanon ettei aikaa voi käyttää miten haluaa jos käsketään tulemaan ja menemään.
No mitähän vittua? Kysymys on, että minua ei käske nyt eikä jatkossa ketään tuntematon hullu netissä. Kuvittelet siis jotenkin jonnekin jostain ilmoitellusta seuraavan pakkoja jollekin vierailijalijalle.
Saat kuvitella ihan rauhassa. Siinä se.
Uhkailusta kai pillastuit aamulla, jolloin en mitenkään ollut koko av:lla. Miltä tämä paska sinusta näyttää? Juuri siltä. On ilmeisesti vaikeaa hahmottaa, kuka tekee mitä.
Sekopää!
Ei hyvää päivää teidän juttujenne kanssa...😜🤪🙄
Muutama muumi karannut laaksosta :D tai paremminkin hoitolaitoksesta. Onneksi Meghan ei tiedä millainen hullujen lauma hörhöilee hänen takiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tuleekin jännää.
Varmasti on.
No mitähän vittua? Kysymys on, että minua ei käske nyt eikä jatkossa ketään tuntematon hullu netissä. Kuvittelet siis jotenkin jonnekin jostain ilmoitellusta seuraavan pakkoja jollekin vierailijalijalle.
Saat kuvitella ihan rauhassa. Siinä se.
Uhkailusta kai pillastuit aamulla, jolloin en mitenkään ollut koko av:lla. Miltä tämä paska sinusta näyttää? Juuri siltä. On ilmeisesti vaikeaa hahmottaa, kuka tekee mitä.
Sekopää!
No sinäpä terveeltä vaikutatkin, tuo on hävinneen puhetta. Kun käsketään tulemaan ja lähtemään ei voi päättää ajankäytöstään. Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Muutama muumi karannut laaksosta :D tai paremminkin hoitolaitoksesta. Onneksi Meghan ei tiedä millainen hullujen lauma hörhöilee hänen takiaan.
Miten niin ei tiedä? Jos ei nyt ihan itse lue näitä juttuja, niin hän saa kuulema joka päivä ajantasaisen raportin häntä koskevista keskusteluista av:n ja maailman kaikkien muidenkin keskustelupalstojen osalta. Usko pois 🤪
Vierailija kirjoitti:
Pelkäänpä, että tuota...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei tiedä? Jos ei nyt ihan itse lue näitä juttuja, niin hän saa kuulema joka päivä ajantasaisen raportin häntä koskevista keskusteluista av:n ja maailman kaikkien muidenkin keskustelupalstojen osalta. Usko pois 🤪
Aamu valkenee ja aurinko luo ensimmäisiä säteitään Frogmore cottagen ylle. Pikku Archie on juuri syönyt ja kuivitettu ja tuhisee nyt tyytyväisenä pitsein somistetussa kopassaan. Meghan aloitti aamunsa jo klo 5, lähettäen päivän ensimmäiset sähköpostit. Suihkun, joogan ja tuoremehun jälkeen hän istuu ruokailuhuoneen jyhkeän tammipöydän ääressä satiinisessa aamutakissaan ja odottaa Harryn kokkaamaa omelettia. Trooppinen smoothie surisee blenderissä.
Oveen koputetaan hiljaa. Sisään astuu lakeija, joka tervehtii Meghania kunnioittavasti, Good Morning, Your royal highness, ja asettaa Meghanin eteen kuningatar Victorian aikoinaan hovin kultasepillä teetetyn hopeisen tarjottimen. Aamun posti on saapunut. Pinkan päällimmäisenä on tulostettuna av:n viime yö.
Sisäpiiritietona sain viestin, että juuri Sinun yölliset sekoilusi on alleviivattuna Meghanin silmien edessä. Perusteluissa selvitettiin, että ne olivat palstan älykkäimmät ja nasevimmat. Onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
moi jorma!
Onko tämä Meghanin tervehdys uudelle miesorjalle. :)
Mennessään tämä toivottavasti musta palvelija (ettei olla rasistisia) lauleskeleekin sitten:
-Tännän ostettan hal...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu valkenee ja aurinko luo ensimmäisiä säteitään Frogmore cottagen ylle. Pikku Archie on juuri syönyt ja kuivitettu ja tuhisee nyt tyytyväisenä pitsein somistetussa kopassaan. Meghan aloitti aamunsa jo klo 5, lähettäen päivän ensimmäiset sähköpostit. Suihkun, joogan ja tuoremehun jälkeen hän istuu ruokailuhuoneen jyhkeän tammipöydän ääressä satiinisessa aamutakissaan ja odottaa Harryn kokkaamaa omelettia. Trooppinen smoothie surisee blenderissä.
Oveen koputetaan hiljaa. Sisään astuu lakeija, joka tervehtii Meghania kunnioittavasti, Good Morning, Your royal highness, ja asettaa Meghanin eteen kuningatar Victorian aikoinaan hovin kultasepillä teetetyn hopeisen tarjottimen. Aamun posti on saapunut. Pinkan päällimmäisenä on tulostettuna av:n viime yö.
Sisäpiiritietona sain viestin, että juuri Sinun yölliset sekoilusi on alleviivattuna Meghanin silmien edessä. Perusteluissa selvitettiin, että ne olivat palstan älykkäimmät ja nasevimmat. Onneksi olkoon!
Sinähän Barbara Cartlandisi olet lukenut :) Pukeudut varmaan ihaniin pinkkeihin överiasuihin ja sanelet näitä divaaniltasi :)?
Vierailija kirjoitti:
Miten ap olet pruukannut pukeutua wimbledoniin?
Samanlaiseen pusikonväriseen rölli-pukuun kuin Meghan niin etten erotu sivupuskasta vaan sulavasti vaihtelen paikkaa niin että kuulen ihan kaiken paikalla. Kukaan ei ole vielä bongannut vaikka suhistelen Windsorin alueella. Kukaan ei laske niitä puskia.
Juhliin menen englanninlakupötköpuvussa jossa on valinnan varaa millaisessa :) Varma valinta taaskaan ei kukaan kiinnitä liikaa huomiota yleisönjoukossa.
Ei varmaan kannata googletella paljastavia kuvia hänestä jos ei niitä halua edes nähdä.