Kuolevat ihmiset näkevät taivaalla aina kaksi kuuta ennen kuilemaansa
Tiesittekö että kuoleman lähestyessä ihminen voi nähdä kuun kahtena taivaalla tai kaksi kuuta taivaalla miten tuon nyt haluaa sitten ilmaista ja ne voivat jopa sijaita yhtäaikaa eripuolilla taivaalla. Jos siis näet seuraavankerran taivaalla kaksi kuuta niin tiedät nyt että kuolema on lähellä. Ilmiö on yllättävä ja kaikenlisäksi universaali.
Kommentit (21)
En tiennyt, mutta kyllähän sitä kuoleman lähestyessä voi silmissä harittaa.
Jos unessa matkustaa jollakin liikennevälineellä sujuvasti ja on tuttuja edesmenneitä kyydissä, se voi viitata jonkun pois lähtöön.
Unessa vai todellisuudessa? Näin unessa taivaalla kaksi kuuta yhtä aikaa, kuukausia sitten. Elossa ollaan ja terveenä. Mitäs se sitten meinasi?
Jos näkee kuusi kuuta ja saturnuksen renkaat sormissaan, niin sitten on jo tosi paha tilanne.
Kannattaa siis olla raottamatta verhoja niin elää ikuisesti!
Itse olen kuullut vastaava että kun käki tulee ihmistenkielellä puhumaan ja kertomaan lähestyvästä hetkestä on aika valmistautua tulevaan lähtöön. Mutta kuusta en ole kuullut.
Mä näen seinäkalenterissa 12 kuuta. Apua!😳
Tuo kuun näkeminen on pelkkää huu haata,
Ihminen voi kuolla leikkauspöydällä, syvästi nukutettuna, syvässä koomaassa.
Pimennetyssä huoneessa, jossa taivasta eikä tähtiä näy. Äkillisesti onnettomuusdessa yms.
Mutta voi olla, että hitaasti. pitkään lähtöä tästä maailmasta tehnyt, hourailee jotain, jota ehkä saada nähdä,
Sen mitä hän näkee, hän näkee ja kokee sen itse, vähän ennen kuolemaansa, kukaan ei koskaan saa tietää, mitä se on, ei koskaan. Sillä mahdollinen näky on tarkoitettu vain hänelle, poisnukkuvalle. Emme tiedä onko houretta vai totta. Se voi olla molempi.
Haamukuu on tuttu ilmiö jota tiede ei osaa selittää. Jotkut ovat esittäneet että se johtuu moninkertaisten ikkunalasien aiheuttamasta optisesta illuusiosta, mutta osa ohmisitä on kertonut nähneensä tuplakuun myös ulkona ollessaan kuten iltalenkillä. Tutkijat ovat kyllä todenneet että joskus maan varhaisessa historiassa sitä todella kierti kaksi kuuta, mutta toinen kuu joko törmäsi omamme tai sinkoutui kauas avaruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos näkee kuusi kuuta ja saturnuksen renkaat sormissaan, niin sitten on jo tosi paha tilanne.
Tai jos tuo Loimaalta kuusipuuta ja Taunuksen renkaat Volvooni mun.
Sellainen kirja on kuin toinen aurinko.
Taittovika se on hyvinkin monilla.
Tänne kyllä kelpaa kaikki. Vaikka ei näkisi kuin ulosottomiehen varjon ovella!
- Tervetuloa!-
Kunhan näkisi edes oikean lottorivin, niin kirjoittaisi sen muistiin lapsilleni.
Ilmiö nimeltään haamukuu kuten joku jo ehtikin sanoa. Loppu on pelkkää taikauskoa.
Ristiriitaista, otsikossa sanot "aina" ja kommentissasi "voi nähdä".
Kumpaa tarkoitat, sillä siinä on suuri ero?
Kuu kuvastaa seurakuntaa. Niitä, jotka ovat syntyneet Jumalan hengestä, ovat hänen morsiuskansaansa. Samalla tavalla kuten kuu heijastaa auringon valoa, heijastaa Jumalasta syntynyt seurakunta, eli Kristuksen morsian, Jeesuksen valoa. Kaksi kuuta voi viitata siihen, että ihminen heijastaa jotain muuta valoa kuin hänen tulisi. Ihminen kun on Jumalan kuvaksi luotu, ja Häntä, Jumalan luontoa ja olemusta hänen tulisi ainoastaan heijastaa, niin kuin kuu auringonvaloa. Ei mitään muuta. Ei omahyväisyyttä. Ja elää siitä, elämän lähteestä käsin. Jumala itse on elämän vesi, elämän valo, kaiken rakkauden, tiedon, viisauden ja elämän lähde. Ei ihminen. Ihmisen oma hyvyys johtaa harhaa, se luulee tekevänsä oikein, muttei tee. Ihminen voi omahyväisyydessään sanoa masentuneelle " ryhdistäydy" tai jotain muuta vastaavaa, ja ajaa hänet vain alemmas kuiluun. Vaikka Raamatussa sanotaan että itkekää itkevien kanssa, ja iloitkaa iloitsevien kanssa. Näin ihminen toimii, kun hän on Jumalan kirkkautta vailla, kuten Raamatussa todetaan.
?