Exiä ja polyamorisia tyyppejä 9 kpl pienellä mökillä. Päivä vasta oltu ja nyt jo ahdistaa.
Mitä mä teen? Täällä mm mun miehen kaksi (2!) exää ja toisen exän kaksi kumppania ja vielä yksi ”kolmen kimppa”. (Sori olen ironinen mut en vaan yhtään tykkää.
Täällä on outo tunnelma, ei yhtään rento mökkifiilis, vaan kaikki muut tuntuu nipottavan ihan kaikesta sivan paskantärkeenä. Mitään ei voi sanoa kun joku loukkaantuu kaikesta ja kaikki on jotain ihme muunsukupuoli-pangamia-larppaajia.
Kukaan ei edes halua saunoa, kun ei saatu saunavuoroja sovittua.
Ihme teatteria.
Kommentit (11)
Ota antropologis-sosiologisena kenttättyönä. Kai tollaisia öttiäisiä ihan mielenkiinnosta hetken seuraa
Vierailija kirjoitti:
No poistu mökiltä ja anna ihmisten olla rauhassa. He tuskin ovat kovin innostuneita kun joutuvat sinun kanssa aikaansa viettämään.
No tää on mun ( vanhempien) mökki. Nää muut halusi tänne. Miehen ”kavereita”.
Tajusin just et miehen ainoot kaverit on sen jotain rumia exiä tai miehiä, jotka väittää olevansa lesboja.
Ei vattu!
Voi ei.
Onko sinun kavereitasi mukana ollenkaan? Jos ei, niin voisitko kutsua iltaa viettämään?
Miten ette kyenneet sopimaan saunavuoroja?
Lämmitä sauna vaikka huomenna aamulla, ja mene sinne. Kun olet saunonut tarpeeksi, niin sano, että nyt on sauna valmiina ja vapaana, että tervemenoa saunaan.
Onko sinulla mitään kirjaa, jota voisit lukea?
Tarjoa aamiaiseksi graham-puuroa kaurakerman kera, niin kaikki järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No poistu mökiltä ja anna ihmisten olla rauhassa. He tuskin ovat kovin innostuneita kun joutuvat sinun kanssa aikaansa viettämään.
No tää on mun ( vanhempien) mökki. Nää muut halusi tänne. Miehen ”kavereita”.
Tajusin just et miehen ainoot kaverit on sen jotain rumia exiä tai miehiä, jotka väittää olevansa lesboja.
Ei vattu!
Kuulostat selkeästi oikein kypsältä aikuiselta ihmiseltä.
Siis mies toi lauman kavereitaan joita sä et tunne yhtään ja sulla ei oo yhtään omaa kaveria? Ja kenestäkään et tykkää ja mökki on sun vastuulla? Onpa erikoinen "sattuma".
Juuri niin uskomaton tilanne kuin kaikissa muissakin provoissa joihin lankeatte.
Mua ahdistais mökkireissu kenen tahansa 9 ihmisen kanssa, olivat sitten omia kavereita tai eivät.
T. Introvertti