Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 syksy OFFICIAL

Vierailija
13.07.2019 |

Kohta alkaa!

Kurosen ig:ssä on kuva, joka herättää ajatuksia. Aurinkotuolit nimittäin. Onko tuossa uusi iltanuotiosysteemi? Kuronen keskellä, muut sivuilla.

Kommentit (1464)

Vierailija
1061/1464 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen toi Rasse. Luukutti Eveä heti aluksi, kun kuvitteli, että ois ekana kova jätkä. No sit kukaan muu ei halunnutkaan! Ulkonäöllisesti miellytti mua eniten, oiskohan sen isä vapaa... ikäesrokysymys. Seuraavalle kaudelle ehdottomasti Gay Temptation Island, eli kunnon nahkahomot viettelemään heteroita. 3 ekaa heteroa tietty NÄÄ IHANAT MÖRÖKÖLLIT Rasse, Karim ja Gröna! Ja kommentaattoriksi tietty Jorma Uotinen. Ei huono!!! Ja se kauhee tumma miestuomari Jukka Haapalainen TTK:sta voisi olla ”hetero”-puolella kanssa.

N48

Vierailija
1062/1464 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevihän oli iltanuotiolla lähes inhimillinen, eikä sellainen konemainen kuin monessa muussa videossa. Joskus taas oli ihan pelit seis. Hirveä itkulla hallitsija, en tajunnut aiemmin vaan luulin että se on täysin Leevin ohjailtavissa.

Mutta noi vilkaisut Marin ja väbän iltanuotioon oli kyllä jo suuntaa-antavia. ”Mun sateenkaariseksuaalisuuden puuttuu yksi väri”. Voi yörrghhhjfg!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1464 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajjjjestas tätä autocorrectia! SATEENKAARESTA, ei sateenkaariseksuaalisuuden.

Vierailija
1064/1464 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä kuinka ihmiset puhuvat noin vaikeasti, Väpä, Santeri ja Jossu. En kestäisi kuunnella jos olisin heidän kumppani. En pysyisi seuraamaan mitä sanovat kun kaikki huomio menisi siihen puhumisen seuraamisen. Tai siis puhumisen vaikeuden tai outouden seuraamiseen.

Samoin se Meijun Tonin puhe oli ihan kamalaa.

Vierailija
1065/1464 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että Josku alkaa Karimin kanssa seurustelemaan. Toisaalta saattavat sopia paremmin yhteen kuin Leevi ja Josku.

Kaiken oleellisen kertoo se, kun Karim sanoi Joskun olevan täydellinen nainen. Kyllä, Josku on ihan kaunis, mutta se puhuminen ja koko unelias olemus... En ymmärrä miten joku sietää sellaista, itselle teki aina pahaa katsoa Joskun selityksiä ja puhumisia. Lisäksi Karim vaikuttaa vähän kierolta, en tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin hämärä tyyppi. Oma oletukseni on, että Karim on todella ulkonäkökeskeinen ihminen. En muuten keksi miksi hän sanoi Joskua täydelliseksi. Itse koen tällaiset ihmiset vastenmielisiksi.

Leevi vaikutti ekstrassa vähän aikusemmalta. Ulkonäkö ei ollut ihan niin nukkemainen, kuin aikaisemmin. Lisäksi hän vaikutti ottaneen paljon opiksi erosta. Luulen, että ero Joskusta tekee hyvää erityisesti Leeville. Toivon sydämeni pohjasta, että hän löytää jonkun arvoisensa. Leevi on ainoa varatuista joka vaikuttaa kunnon mieheltä. Hänen kaltaisiaan lojaaleja ihmisiä tuntuu olevan harvassa.

Vierailija
1066/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni meiju taas eronnu:D

Vierailija
1067/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta taas toni haukkuu meijua

Vierailija
1068/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biletys ja ryyppääminen eivät ole Leevin elämää. Ehkä tämä, miten pieleen asiat menivät saa Leevin lopulta tajuamaan kuinka väärän tyylinen Josku oli hänelle kumppanina. Toisin kuin Leevi, Josku tuskin avasi Raamattua koko Temppisreissun aikana. Leeville sopisi hartaampi kristitty naiseksi, uskon että hän voisi löytää seurakunnasta sellaisen. Kaikkea hyvää Leeville. 

Vierailija
1069/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai jälkiliukkaus edellytä paljaaltaan menoa. Onhan nainen liukas, vaikka mies olisi suojattu.

Ei edellytä... Ootko vähän pihalla koko käsitteestä? Jälkiliukkaat tarkottaa naisen panemista niin että on edelliset spermat sisällä liukasteena ja nimenomaan sperma!

Vierailija
1070/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskusta kyllä paljastui kunnon valehtelija ja paskanpuhuja. Sami hiillosti vikalla iltanuotiolla juttuja muttei niitä tahtonut myöntää millään vaikka videoilla ja kameroilla näkyy muuta. Leevin saapuessa ei sitten sanonut mistään enää mitään vähääkään ja ei yhtäkkiä ole kukaan tehnyt mitään halailua kummempaa ja sanonut mitään. Sami ois voinu hiillostaa aivan polttamalla enemmän ja kysyä että mitä just 10 minuuttia aikasemmin sanoit niin nyt leeville et sano mitään. Alkoi vaan syyttää Jeppeä kaikesta ja haukku jepen pystyyn tyyliin vaikka karim se paskaa puhui todella ja muutenki ylimielinen jätkä. Sami ois voinu kysyä myös karimin kullin koon kyselystä. Josku jauhoi vaan paskaa ja hiljentyi kaikesta

Vierailija
1071/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Leevilläkin kuitenkin se, että ihastui ensin Joskun ulkonäköön?

Sitten jäi jotenkin kiinni ja rakastui noin kovin.

Sulki silmänsä ja uskoi parempaan kuin oli.

Mielestäni Josku kertoi, että seurusteli Leevin kaverin kanssa ja sitten alkoivat olla yhdessä Leevin kanssa?

Vaihtoi lennossa, ilmeisesti Leevi oli ihastunut jo valmiiksi.

Tässäkin huomataan kuinka suuri valta on miehiin kauniilla ulkonäöllä, Leeviinkin, ikävä kyllä, mutta ehkä nyt oppi jotain.

Ensin en osannut oikein ottaa mielipidettä Leevistä, mutta lopussa tuntui kaikista parhaimmalta varatuista.

Vierailija
1072/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ottaa kantaa sen kummemmin jostain henkilöstä, mutta yleisesti: Jos joku tulisi mun oven taakse, vaikka oon kieltäytynyt näkemästä, tai yrittäisi "kaapata" mut mukaansa kaupungilta, niin tyyppi sais multa kylmää kyytiä. Mä en sietäisi sellasta ollenkaan, tulis creepy ahdistelijafiilis joka ennakoi todennäköisesti ongelmia jatkossa.

Vierailija
1073/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Leevilläkin kuitenkin se, että ihastui ensin Joskun ulkonäköön?

Sitten jäi jotenkin kiinni ja rakastui noin kovin.

Sulki silmänsä ja uskoi parempaan kuin oli.

Mielestäni Josku kertoi, että seurusteli Leevin kaverin kanssa ja sitten alkoivat olla yhdessä Leevin kanssa?

Vaihtoi lennossa, ilmeisesti Leevi oli ihastunut jo valmiiksi.

Tässäkin huomataan kuinka suuri valta on miehiin kauniilla ulkonäöllä, Leeviinkin, ikävä kyllä, mutta ehkä nyt oppi jotain.

Ensin en osannut oikein ottaa mielipidettä Leevistä, mutta lopussa tuntui kaikista parhaimmalta varatuista.

No hei haloo, ei Josku ole edes hyvännäköinen. Eiköhän muut syyt ole vaikuttanut ihastumiseen. Leevi on naiivi ja en suoraan sanottuna ymmärrä miksi on ikinä suostunut lähtemään koko ohjelmaan. Jos on muutenkin perinteiset perhearvot niin tempparit on ihan viimeinen tv-formaatti hänelle. Vaikka olisi kuinka liberaali ja ymmärtäväinenkin niin tämä kausi on kyllä niin wt, että ei tätä voi kohta pitää edes viihteenä.  

Vierailija
1074/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ottaa kantaa sen kummemmin jostain henkilöstä, mutta yleisesti: Jos joku tulisi mun oven taakse, vaikka oon kieltäytynyt näkemästä, tai yrittäisi "kaapata" mut mukaansa kaupungilta, niin tyyppi sais multa kylmää kyytiä. Mä en sietäisi sellasta ollenkaan, tulis creepy ahdistelijafiilis joka ennakoi todennäköisesti ongelmia jatkossa.

No tämä! Toivottavasti ei tuu jatkossa ongelmia suhteessa asian tiimoilta, jos Karim on sen tyyppinen ettei sille voi sanoa ei.

Vierailija
1075/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumaa tai ei tai puhui Eve totta tai ei, sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä, jos paneminen on muka ok. Onpas tämä nyt vaikeaa.

Ootas kun haen rautalangan....dodi. Jotta et häkelly panemisen aiheuttamasta mielenkuohustasi, niin otan esimerkin jostain ihan muualta. Pariskunta on päättänyt, että on ok että kumpi vaan käy polttamassa tupakkaa parvekkeella. Rouva polttaa tupakkaa joka toinen päivä arkisin ja joka päivä viikonloppuisin. Hän osoittaa rakkautta miehelleen pienin arkisin teoin. Kun häntä haastatellaan tv:ssä hän kertoo niitä näitä. Sanoo muun muassa miettineensä, että pitäisikö pariskunnan keskustella tupakoinnista ja sen mahdollisesta lopettamisesta. Onko siinä mitään järkeä, kun keuhkotkin menee pilalle. Vähän on alkanut ahdistaa ja herännyt ajatuksia kun on seurannut naapureiden tupakoimatonta elämää. Niin hyvän tuoksuista ja happi näyttää kulkevan. Hän on miettinyt olisikohan herrakin samaa mieltä. No, Herra sen sijaan menee polttamaan tupakkaa partsille harvemmin. Hänellä on ongelmia tupakan saannin kanssa. Hän onnistuu saamaan tupakkaa vain satunnaisesti yhtenä tai kahtena päivänä viikossa, joskus ei ollenkaan. Hän sniikkaa röökille pälyillen ympärilleen ja vetää ketjussa poskareita silmät kiemurassa. Onneksi on tuo Fazerin sininen lämpiämässä takataskussa, hykertelee mies, silmät hullunkiiltoisina. Kun hän tulee partsilta hän kiirehtii rouvan luokse ja heittäytyy kaulailemaan, tyrkyttää Fazerin sinistä rakkaalleen, "olin vähän röökillä katsos". Mies katsoo naista anteeksipyytävillä puppy silmillä ja silittelee itseään sekä päähän sekä nivusiin. Nainen ajattelee, on tuo taas outo. Mies menee tyytyväisenä hyräillen rakentamaan tulitikkutornia. Nyt on taas romanttisuus hoidettu. Koskaan muulloin mies ei tuo suklaata eikä näytä arjessa rakkautta. Samaiseen tv-ohjelmaan osallistuessaan, mies määkii toimittajalle, että on se kumma kun rouva ei tuo suklaata hänelle kun hän on itse niin romanttinen. Rouva yllättyy tämän kuullessaan ja kun joutuu asiasta tentattavaksi sanoo mietteliäänä, että "ei se niin kovin romanttinen ole, kun se pakkomielteisesti tuo litistyneitä, perstaskussa muhineita, pierun- ja paskanhajuisia suklaapötköjä aina kun se käy röökillä. Ihme hemmo. Ihan kun sillä olis joku ongelma siitä röökilläkäynnistä. Ei se ainakaan romanttista ole. Romantiikka tulee arjen pienistä teoista. Hmm..outo tyyppi... Jos nyt lahjoja haluaa antaa, niin eikö olis romanttisempia jos ne tulis spontaanisti, suoraan sydämestä? Eikä tuolla tavalla kaavamaisesti jotain omaa henkistä lukkoa helpottamaan..." 

Voi voi, kun sinun rautalankasi menee noissa lihavoiduissa kohdissa aika pahasti vinoon oletuksesta "paneminen on suhteessa ok". Jos se on suhteessa ok, miksi mies pälyilee ympärilleen tai katsoo anteeksipyytävällä ilmeellä. Ja miksi ihmeessä siellä taskussa olisi jotain muhjuisia suklaita eikä ihan oikeaa hyvää suklaata, joka koska tahansa ilahduttaa saajaansa. Mistä ihmeestä tuollaisen vertauksen repäisit? Ja miksi nainen pitää lukua siitä, milloin se mies niitä suklaita antaa? Jos ne suklaat sattuvat joka kerta olemaan vaikka autossa, miksi se on ongelma, että muistaa tuoda niitä vaimolleen juuri silloin, kun käy ulkona tupakalla. 

Yritit olla hirmuisen fiksu ja nokkela, mutta et vastannut siihen kysymykseen, jonka olen esittänyt noin tuhat kertaa, miksi tässä on ongelma JOS PANEMINEN ON OK.  Tuo sinun esimerkkisi ei ole lähelläkään tilannetta, josta esitin kysymykseni. 

Vierailija
1076/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henk.kohtaisesti usko, että Josku puhui sanaakaan totta iltanuotiolla. Sopii hyvin Karimin kanssa yhteen sinänsä, tuntuvat olevan samanlaisia.

Uskon myös että Jeppe puhui totta ja nämä asiat oikeasti tapahtuneet ja varmasti paljon muutakin.

Turhaa oli Joskun suuttua Jepelle. On oma ongelma jos menee törttöilemään ja sitten toinen osapuoli puhuu siitä. Mun mielestä kaikista karmein juttu tuossa "kolmiodraamassa" oli se mitä Josku teki kumppanilleen eli ilmeisesti petti.

Siinä se kuka kertoo kenelle on pienin murhe.

Ja sanottakoon vielä, jos joku mies jota tapailisin ilmestyisi oveni taakse ilman lupaa ja kysymättä, tulisi heivatuksi alta aikayksikön, ahdistuisin niin kovin. Huh mitä porukkaa.

Vierailija
1077/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt tyypillinen pettävän reaktio ja toimintatapa.

Ei harmita tai pahoittelen kun petti, mutta harmittaa kun tuli ilmi. Ja nyt kääntää sitten asian niin, että Jeppe on tässä se pahis kun kertoi. Eihän Jeppe tässä nyt yksin ole syyllinen.

No, ei olisi ollut mitään suututtavaa ja kerrottavaa jos ei olisi mitään tapahtunut.

Kätevä silmänkääntötemppu.

Vierailija
1078/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En henk.kohtaisesti usko, että Josku puhui sanaakaan totta iltanuotiolla. Sopii hyvin Karimin kanssa yhteen sinänsä, tuntuvat olevan samanlaisia.

Uskon myös että Jeppe puhui totta ja nämä asiat oikeasti tapahtuneet ja varmasti paljon muutakin.

Turhaa oli Joskun suuttua Jepelle. On oma ongelma jos menee törttöilemään ja sitten toinen osapuoli puhuu siitä. Mun mielestä kaikista karmein juttu tuossa "kolmiodraamassa" oli se mitä Josku teki kumppanilleen eli ilmeisesti petti.

Siinä se kuka kertoo kenelle on pienin murhe.

Ja sanottakoon vielä, jos joku mies jota tapailisin ilmestyisi oveni taakse ilman lupaa ja kysymättä, tulisi heivatuksi alta aikayksikön, ahdistuisin niin kovin. Huh mitä porukkaa.

Komppaan ajatuksiasi.

Vierailija
1079/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kausi olikin vain #freeleevi

Vierailija
1080/1464 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, kun sinun rautalankasi menee noissa lihavoiduissa kohdissa aika pahasti vinoon oletuksesta "paneminen on suhteessa ok". Jos se on suhteessa ok, miksi mies pälyilee ympärilleen tai katsoo anteeksipyytävällä ilmeellä. Ja miksi ihmeessä siellä taskussa olisi jotain muhjuisia suklaita eikä ihan oikeaa hyvää suklaata, joka koska tahansa ilahduttaa saajaansa. Mistä ihmeestä tuollaisen vertauksen repäisit? Ja miksi nainen pitää lukua siitä, milloin se mies niitä suklaita antaa? Jos ne suklaat sattuvat joka kerta olemaan vaikka autossa, miksi se on ongelma, että muistaa tuoda niitä vaimolleen juuri silloin, kun käy ulkona tupakalla. 

Yritit olla hirmuisen fiksu ja nokkela, mutta et vastannut siihen kysymykseen, jonka olen esittänyt noin tuhat kertaa, miksi tässä on ongelma JOS PANEMINEN ON OK.  Tuo sinun esimerkkisi ei ole lähelläkään tilannetta, josta esitin kysymykseni. 

Okei, mulla on täällä taskussa vielä yksi rautalanka, jos se saisi sut ymmärtämään. Pysyn lähempänä panemista, koska se on selvästikin sulle se oleellisin juttu tässä, etkä ehkä kykene kovin abstraktiin ajatteluun tai vertauskuviin. No niin. Olipa kerran nainen nimeltä Eve ja mies nimeltä Santeri jotka elivät avoimessa suhteessa. Santeri näytti Evelle rakkautta ja romantiikkaa arjen pienin teoin. Eve näytti Santerille romantiikkaa suklaan ja kukkien muodossa joita hän toi aina (vain ja ainoastaan) panoreissujen jälkeen. Jos tyttöjen ilta venyi yhtä pitkäksi kuin panoreissu, mutta panoa ei ollut, Eve ei myöskään tuonut suklaata eikä kukkia. Jos taas oli pano, vaikka pikainenkin työpaikan vessassa, Eve toi takuuvarmasti suklaata ja kukkasia. Kun pariskunta osallistui tv-ohjelmaan, alkoi Eve valittamaan: "Santeri on sitten kurja, kun se ei koskaan tuo minulle suklaata eikä kukkia. Ei ole tarpeeksi romanttinen mies. Miten voi olla, kun minä olen niin hyvä nainen! Yksi miljoonasta. Itse teen niin paljon suhteen eteen, kun tuon suklaata ja kukkia. Milloinkohan Santeri on viimeksi tuonut suklaata ja kukkia minulle? Santeri ei myöskään tarpeeksi kehu minua kauniiksi. Sinkut ootte ihania, kun te kehutte minua. Olette kehuneet minua kauniiksi enemmän kuin Santeri koko suhteen aikana." Kun Santeri kuuli tämän, hän häkeltyi. Hänellä oli eri käsitys romantiikasta ja rakkauden osoittamisesta. Santerin mielestä se ei tunnu romanttiselta, kun Eve tuo lahjojaan vain panoreissujen jälkeen. Hän sanoi, että rakkautta näytetään arjen pienissä teoissa, ihan päivittäin. Hän myös sanoi, että on kehunut Eveä kauniiksi ihan yhtä paljon kuin Eve häntä komeaksi.

Ymmärsitkö nyt pointin? Vinkki: katso sen panemisen taakse ja mieti mitä romantiikka ja rakkauden osoitus sinulle merkitsee. Voit myös miettiä millainen on se ihminen joka tv:ssä marisee oman seurustelukumppanin kehuvan häntä liian vähän. P.S. En tehnyt oikealle tilanteelle muuta kuin vaihdoin nimet toisinpäin. Nyt et voi puhua miesvihasta. Yhtä inhottavaa käytös olisi näin päin. P.P.S. Romantiikka ei voi olla kaavamaista, vaan siihen liittyy spontaanius ja aito tunne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi