Mitä häpeätte/pelkäätte kertoa itsestänne uudelle kumppanille?
Onko kenelläkään muulla jotain asiaa itsessänne, jota pelkäätte tai häpeätte kertoa uudelle kumppanille tai vaikka ihan uudelle ystävälle? Olisi kiva kuulla kohtalontovereiden kokemuksia. Miten uusi tuttavuus reagoi?
Kommentit (47)
Sitä, että olen todella yksinäinen ja suoraan sanoen kaveriton nuori nainen, jolla ei ole ollut mitään kunnon ystävää kymmeneen vuoteen. Olen ollut myös kiusattu ja se on tuonut paljon ikävää elämääni ja sen vuoksi en pysty luottamaan sekä monestikaan olemaan rento. Se ei varmaan yllätä, että olen sinkku ja tällä hetkellä en varmaan edes pystyisi päästämään toista niin lähelle. En tiedä onko minusta siihen koskaan. Pidän kyllä ihmisistä ja olen ihan empaattinen ihminen, joka tahtoo muille hyvää. Olen vaan liikaa tottunut olemaan yksin ja se on vähän "jäänyt päälle" ja vaikeaa todellakin muuttaa asioita. Joskus tutustuu johonkin ihmiseen, mutta menettää hänet sitten kun esim joku koulutus loppuu. En edes muista koska olisin viimeksi tehnyt jotain toisen kanssa vapaa-ajalla.
Olen vähän kuin erillään muista aina ja minä en pääse heidän puolelleen eivätkä he helposti tavoita minua. Tarvisin paljon hyviä kokemuksia ja onneksi sellaisia on välillä tullut ja huomaa, ettei olekaan niin surkea ihminen. Tuntuu silti, että minusta on tavallaan pala lähtenyt pois näiden vuosien ja kokemusten myötä ja en ole sellainen ihminen kuin haluaisin olla ja en elä enää täysillä. Sellainen rentous ja iloisuus hävinnyt. En silti koe olevani masentunut vaan kokenut vaan liikaa kaikkea huonoa ja nyt en enää osaa olla täysin "normaali" ihminen ja jotkut muille tavalliset tilanteet aiheuttavat paljon jännitystä. Olen tavallaan jäänyt monesta muille tavallisestakin jutusta paitsi. En mielelläni todellakaan puhuisi näistä jutuista kenellekään.
Olen tukevasti naimisissa, mutta jos puoliso kuolisi ja tulisi uuden aika, niin hävettäisi kertoa, että olen laiska kotihommissa. Minusta ei oikein ehtoisaa emäntää saa.
Vierailija kirjoitti:
Että haluaisin kumppanin kanssa anaaliseksiä.
Tule vaimokseni.
En tykkää kertoa itsestäni yhtään mitään oikeassa elämässä. Jostain syystä minulla ei ole ystäviä ja uusiin ihmisiin tutustuminen on ahdistavaa. Välistä joudun tilanteisiin joissa joutuu tutustumaan uusiin ihmisiin, ja he kyselevät ja tenttaavat ties mitä. En vaan kerro itsestäni jotain ihan mitä sattuu paria sanaa käyttämällä.
En ikinä pystyisi menemään esim. treffeille (heh!!) ihmisen kanssa, joka ei jo etukäteen tietäisi minusta suunnilleen kaiken. Eli uusiin ihmisiin tutustuminen onnistuu kohdallani oikeastaan vain netitse jossa pääse kertomaan itsestäni anonyymisti ja näkee etukäteen sen toisen reaktion siihen millainen minä olen. Tiedostan olevani kaikkineen niin erikoinen persoona, että jos alan rallattelemaan asioita itsestäni ihan päin toisen naamaa, niin siitä seuraa vaikeuksia ja pahaa mieltä.
Terveisin Naispelko26
Pettänyt edellisessä suhteessa. Netissä on nakukuviani.
Harmittaa ja jotenkin kuitenkin nämä hyväksyä omina typeryyksinäni.
Ei minulla ole asiaa mitä en voisi kertoa ja elämääni mahtuu kyllä kaikenlaista.
Sen, että makuuhuoneessa olevassa kaapissa on monipuolinen SM-seksin harrastusvälineistö.