Mitä häpeätte/pelkäätte kertoa itsestänne uudelle kumppanille?
Onko kenelläkään muulla jotain asiaa itsessänne, jota pelkäätte tai häpeätte kertoa uudelle kumppanille tai vaikka ihan uudelle ystävälle? Olisi kiva kuulla kohtalontovereiden kokemuksia. Miten uusi tuttavuus reagoi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Että olen transsukupuolinen nainen
Ne kyl tietää sen.
Että olen muslimi. Se ei päälle päin näy, mutta uskonto tulee aina jossain vaiheessa esille.
Sukupuoli herpes. Onneksi löysin miehen, jolle se ei ollut ongelma. Nykyään ollaan naimisissa.
Lisäksi minulla on krooninen sairaus, joka on melko paha ja oireileva. Se puhkesi juuri kun tapasin mieheni ja senkin hän hyväksyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu, herpes.
Haastava tilanne, jos kuitenkin haluaisi parisuhteeseen. - Jos sellainen tulee mahdolliseksi niin suositteken kuienkin rehellisyyttä.
Ystävälläni on tämä. Tarttui nykyiseen poikaystävään, haluaisi erota, mutta pelkää ettei tule saamaan uutta miestä kun on toi sukupuoliherpes. On kuitenkin tässä useasti pettänyt nykyistä poikaystäväänsä niin, ettei ole käyttänyt rakastajien kanssa ehkäisyä, eikä kertonut sairastavansa sp-herpestä. Olisikohan jotain vertaistukijuttua saatavissa hänelle?
- sen että joskus stressin takia vedän koksua nokkaan
- sen että olen opiaattikoukussa
- sen että olen lääkityksessä mt-ongelmien takia (paranoidi skitsofreenikko sekä myös kaksisuuntainen)
- sen että pukeudun joskus naisten vaatteisiin (olen mies)
- sen että minulla on pikavippejä n. 45000 euroa
- sen että joskus varastan kaupoista tavaraa
Vierailija kirjoitti:
- sen että olen lääkityksessä mt-ongelmien takia (paranoidi skitsofreenikko sekä myös kaksisuuntainen)
Kuulostaa pahalta. Ootko hankkinut apua?
Ei oo mitään yksittäistä asiaa, yleensä vaan pelkään että mut tuomitaan ja pidetään jotenkin outona tyyppinä. Olenkin mielummin omissa oloissani eikä uusia tuttavuuksia pahemmin synny.
Monikkoraskauden takia pahasti venynyt vatsa
Masennuslääkitys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIhän noista ole varsinainen ongelma, kuin toi 45000 euron velka.. siksi etsinkin rikasta naisseuraa
että oikeasti on rahaa ja taloja, mökkejä jne.. paljonkin. Oon vaan tämmönen vaatimaton "työtön" joka tykkää kokkailla. Ja pukeudun vanhoihin vaatteisiin, en pidä muodista tai kulutuksesta. Ennenkaikkea en siedä ylihintaisuutta. Eteenkin kun tiedän mitä tuotanto oikeasti maksaa... kirja noin euron jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettyjä asioita nyt ei vain voi paljastaa kenellekkään, edes kumppanille. Tällaisia ovat mm. että olen nuorempana harrastanut seksiä sekä veljeni että siskoni kanssa.
No hyi senkin ped.ofiili!!!
Olen nuorempi kuin veljeni tai siskoni, miten voin olla siis ped.ofiili?
Insestiä ootte harrastaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIhän noista ole varsinainen ongelma, kuin toi 45000 euron velka.. siksi etsinkin rikasta naisseuraa
Takuusäätiöön yhteys?
olen materialisti. tykkään laadukkaista tavaroista.
Vierailija kirjoitti:
että oikeasti on rahaa ja taloja, mökkejä jne.. paljonkin. Oon vaan tämmönen vaatimaton "työtön" joka tykkää kokkailla. Ja pukeudun vanhoihin vaatteisiin, en pidä muodista tai kulutuksesta. Ennenkaikkea en siedä ylihintaisuutta. Eteenkin kun tiedän mitä tuotanto oikeasti maksaa... kirja noin euron jne.
Kirja noin euron. Se tuotanto ehkä, mutta kyllähän sen joku kirjoittaakin, taittaa ja markkinoi. Oletpa harvinaisen tylsämielisen oloinen, toivottavasti kuitenkin nautit niistä piilottelemistasi varoista. Muita iloja sinulla tuskin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettyjä asioita nyt ei vain voi paljastaa kenellekkään, edes kumppanille. Tällaisia ovat mm. että olen nuorempana harrastanut seksiä sekä veljeni että siskoni kanssa.
No hyi senkin ped.ofiili!!!
Ota selvää oikeista termeistä. Tuollainen sukurutsaa.
Että en voi ottaa sitä yhtäkään kuoharia koska se laukaisee putken.
Suolistosairaudesta on aina tuntunut vaikealta puhua, saati olla arjessa näkyvillä oireiden kanssa. Kieltämättä on tullut myös mietittyä, voisiko mies pitää viehättävänä, kun on tällainen "ällöttävä" sairaus...
Kyllä olen ollutkin rehellinen asian kanssa, toivon, että löydän vielä joskus jonkun, jota asia ei haittaa.