No nyt on Catherine raskaana.
Olen KensingtonRoyal:in instaseuraaja ja uusimmassa kuvasarjassa sivusta otettu kuva paljastaa. Toki hän ihan normaalin kokoinen on, mutta ilman bebeä hän on hoikempi uumaltaan ja vyötärön alapuolelta. Onnea!
Kommentit (166)
Toisilla on herkästi turpoava vatsa, kuten itselläni. Jo aamun ja illan ero on suuri. Monet hedelmätkin kuten banaani ja omenat turvottavat. Kate on liian laiha. Meghan näyttää terveeltä Kateen verrattuna.
Onkohan se safiiri sormus kirottu ja näännyttää kantajansa.
Pidin Katen kropasta enemmän kun hän oli sporttisempi ja omasi enemmän lihaksia. Nyt alkaa näyttää liian laihalta. Veikkaan, että mekko oli eräänlainen statement: halusi näyttää hoikalta Meghanin vieressä ja erottua ja olla ostamatta mitään uutta.
Onks se sittenkin paksuna nyt kun katoin hänen ja Williamin saapumista Wimbledoniin tänään. Söpösti ovat sävy sävyyn vaaleansinisissä. William kouri housujaan nolosti ja pitkään kun nousivat autosta ja menivät kättelemään. Ihan kun maha pömpöttäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pukeutunut tuohon asuun Kanadan reissullaan, niissä kuvissa se ei ole noin huonosti istuva eikä ”nännit” törrötä noin pahasti. https://www.google.fi/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fcdn-image.travelandle…
Jospa mekko on kutistunut pesussa. Kadehdittavan upea kroppa hänellä yhä on!
Minulla oli nelikymppisenä avioerostressin jälkeen täsmälleen tuo Katen vartalo. Ilman vaatteita kadehdittava upeus oli kaukana: kaikki kylkiluut näkyivät ja nahka roikkui siinä päällä. Näytin aliravitulta ja todella kaamealta. Mikä sinusta aliravitsemuksessa on upeaa?
Missä näitkään Katen alastomana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pukeutunut tuohon asuun Kanadan reissullaan, niissä kuvissa se ei ole noin huonosti istuva eikä ”nännit” törrötä noin pahasti. https://www.google.fi/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fcdn-image.travelandle…
Minulla oli nelikymppisenä avioerostressin jälkeen täsmälleen tuo Katen vartalo. Ilman vaatteita kadehdittava upeus oli kaukana: kaikki kylkiluut näkyivät ja nahka roikkui siinä päällä. Näytin aliravitulta ja todella kaamealta. Mikä sinusta aliravitsemuksessa on upeaa?
Minä kyllä tåymmärsin että tuo kommentoija kuvaili omaa alastonta vartaloaan.
Pitää vain hyväksyä se oma ruumiinrakenne, joka valtaosalla oman maan väestöstä on, eikä vertailla sitä muihin, kaukaisiin saarivaltioihin, kas heillä on aivan erilaiset ruumiinrakenteet. Kukin syntyy sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä tåymmärsin että tuo kommentoija kuvaili omaa alastonta vartaloaan.
Ja tässä me keskustelemme jonkun peräkylän pertan rakenteesta....
Aika outo tää ketjun alotus. Ihme, ettei ole poistettu. Otsikko kun antaa ymmärtää, että hovi on nyt näin julistanut ja tällaisen tiedon antanut.
Mä en ymmärrä kun täällä aina puhutaan Doriasta lihavana? Mä en nää häntä yhtään pyöreänä. Jäntevänä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Aika outo tää ketjun alotus. Ihme, ettei ole poistettu. Otsikko kun antaa ymmärtää, että hovi on nyt näin julistanut ja tällaisen tiedon antanut.
Lueppas joskus mitä täällä kirjotellaan Meghanista ihan vaan mututuntumalla, tämä on aika pientä niitten rinnalla!
Vierailija kirjoitti:
Googleta Kate Middleton bare butt ja sillä löytyvät kuvat, missä Kate ei käytä alushousuja. Julkaistu saksalaisessa Bild-lehdessä, tosin joutuivat ne poistamaan.
https://www.google.com/amp/s/www.informationng.com/2014/05/german-websi…
Katen alapää näkyy myös, kun tulee lentokoneesta George sylissä, se punainen mekko. Ja keltainen mekko myös paljastaa paljaan pepun. Brittilehdissä kuvia ei julkaistu.
Katesta on kyllä oudon paljon Marilyn-henkisiä kuvia, jossa hame nousee tuulen mukana korviin asti. Luulisi, että hän olisi kerrasta oppinut varomaan. En itse tykkää leveähelmaisista hameista, mutta jos käytän sellaista, pidän todellakin alushametta, johon mielelläni vielä kiinnitän päälihameen muutamalla pistolla. Sen verran ahdistavaa on miettiä vilauttelun vaaraa tuulisissa kesäjuhlissa.
Kate varmasti voisi halutessaan turvautua samanlaisiin kikkoihin vaatteidensa kanssa, mutta syystä tai toisesta ei ole näin halunnut tehdä. Eikös tämä ole vähän outoa, erityisesti hänen asemansa huomioon ottaen?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä kun täällä aina puhutaan Doriasta lihavana? Mä en nää häntä yhtään pyöreänä. Jäntevänä kyllä.
Sekä Dorialla että Meghanilla on joogan tuomaa jäntevyyttä, selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heille riittää nykyiset kolme tervettä lasta. Taitaa olla kuukautisten turvottama vatsa. Näin uskoisin.
Onkohan noin laihalla enää edes kuukautisia?
Meghan näyttää hyvältä kuvissa.
Katella aivan selvästi jonkin sortin syömishäiriö, on jo niin laiha että pää näyttää isolta, vaikka ei ole. Enkä kyllä ihmettele jos on sairastunut. Miten kukaan voi olla aidosti onnellinen tuollaisessa ympäristössä? Ainoa asia mitä voi tuolla hovissa kontrolloida, on syöminen. Ja sitähän sanotaan, että kamera vielä lisää kiloja, joten livenä varmaan vielä pahempi..
Vierailija kirjoitti:
Pitää vain hyväksyä se oma ruumiinrakenne, joka valtaosalla oman maan väestöstä on, eikä vertailla sitä muihin, kaukaisiin saarivaltioihin, kas heillä on aivan erilaiset ruumiinrakenteet. Kukin syntyy sellaisena kuin on.
Hoikkana ja pitkäsäärisenä syntynyt saa aina kuulla olevansa liian laiha ja nääntynyt ymsyms vaikka söisi kolme kertaa enemmän kuin isoperäinen ja reitevä matami. Se on kuulkaas se naisten kuuluisa kateus. Isoa on helpompi kehua, koska se muistuttaa itseä ja laihaa voi moittia mennen tullen.
Pippalla komea harmaa juurikasvu tämän päivän kuvissa.
www.thesun.co.uk/news/9503992/kate-middleton-prince-william-wimbledon-f…
Vierailija kirjoitti:
Mitenen on voinut samoista aineista tulla noin kaunis nainen kun Kate ja sitten no Pippa. Tasan ei oo mennyt geenit heillä.
Minä en ymmärrä katen kauneuden hehkutusta! On toki hyvännäköinen, mutta ei kyllä erityisen kaunis siinä mielessä mitä kauneudella yleensä käsitetään: oli jo alle 30 v. ryppyinen ja muutenkin väsähtänyt iho, hänellä on todella selkeää epäsymmetriaa kasvoissa (verratkaapa esim. silmiään) ja todella ohuet huulet. On tietty hoikka ja kauniit hiukset!
En oikein tiedä miten suhtautua tähän. Pointsit ap:lle jos tarkkasilmäisenä osuu oikeaan, katsoin kuvan ja näytti samanlaiselta pömppikseltä kuin itsellänikin aterian jälkeen. Harmittaa naisten puolesta joista raskaushuhuja kiertää vaikka raskaus ei kyseessä, joskus lihoin pari kiloa ja työpaikallani lähti raskausväitteet liikkeelle suotta