Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt on Catherine raskaana.

Vierailija
13.07.2019 |

Olen KensingtonRoyal:in instaseuraaja ja uusimmassa kuvasarjassa sivusta otettu kuva paljastaa. Toki hän ihan normaalin kokoinen on, mutta ilman bebeä hän on hoikempi uumaltaan ja vyötärön alapuolelta. Onnea!

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii ihan mielettömiä ponnistuksia lähes nelikymppiseltä pysyä yhtä tikkulaihana kuin teininä. Siksi vähän harmittaa Katen puolesta. Julkisen elämän paineet, 3 lasta eikä saa edes ruuasta nauttia!

No miksi vaatisi?

Itse olen hoikka vielä 46-vuotiaanakin. 173/55. Ja en ymmärrä sitä että ikä muka lihottaa.

Se, mitä suuhusi laitat, lihottaa. Vaikka olenkin hentorakenteinen, tuntuu, että Kate on anorektinen.

Hoikka ja tikkulaiha on eriasia. Kate rupeaa näyttämään samalta kun minä olin mitoissa 173/43. Itse olin silloin lapseton kolmekymppinen ja voin sanoa että oli työn ja tuskan takana pitää itsensä noissa mitoissa. 173/55 pysyy jo terveillä elämäntavoilla mutta Kate ei näytä siltä.

Vierailija
102/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dianan entisenä syömishäiriöisenä ei tarvis kun kerran vilkasta Katea ja tietäis missä mennään. Miettikää miten historia toistaa itseään. Taas huhutaan Williamin uskottomuudesta ja Katen syömishäiriöstä. Ihan kun Diana ja Charles 30vuotta sitten. Ja Harryn ja Meghanin remonttia päivitellään ihan niinkun Sarahin ja Andyn silloin. Sirkus jatkuu pellet vaan vaihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dianan entisenä syömishäiriöisenä ei tarvis kun kerran vilkasta Katea ja tietäis missä mennään. Miettikää miten historia toistaa itseään. Taas huhutaan Williamin uskottomuudesta ja Katen syömishäiriöstä. Ihan kun Diana ja Charles 30vuotta sitten. Ja Harryn ja Meghanin remonttia päivitellään ihan niinkun Sarahin ja Andyn silloin. Sirkus jatkuu pellet vaan vaihtuu.

Samaa olen miettinyt. Miten nuo Windsorit edes tietäisivät, millainen on tavallinen, riittävän hyvä avioliitto?

Vierailija
104/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii ihan mielettömiä ponnistuksia lähes nelikymppiseltä pysyä yhtä tikkulaihana kuin teininä. Siksi vähän harmittaa Katen puolesta. Julkisen elämän paineet, 3 lasta eikä saa edes ruuasta nauttia!

No miksi vaatisi?

Itse olen hoikka vielä 46-vuotiaanakin. 173/55. Ja en ymmärrä sitä että ikä muka lihottaa.

Se, mitä suuhusi laitat, lihottaa. Vaikka olenkin hentorakenteinen, tuntuu, että Kate on anorektinen.

Hoikka ja tikkulaiha on eriasia. Kate rupeaa näyttämään samalta kun minä olin mitoissa 173/43. Itse olin silloin lapseton kolmekymppinen ja voin sanoa että oli työn ja tuskan takana pitää itsensä noissa mitoissa. 173/55 pysyy jo terveillä elämäntavoilla mutta Kate ei näytä siltä.

Minäkin arvioin, että Kate olisi noin 45-kiloinen. Tosin pitempi. Millainen oli henkinen kuntosi tuon painoisena?

Vierailija
105/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherinen pukeutuminen on mielestäni mennyt alaspäin, sopimattomia kaulaan asti ulottuvia mekkoja ja tiukkoja takkimekkoja. Kate näyttää hyvältä lyhyessä jakussa, joka katkaisee pituutta. Joskus on ollut huhuja, että Kate painaa alle 50 kg.

Vierailija
106/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate näyttää aliravitulta. Katkeaa kohta.

On jotenkin outoa, että noin laiha nainen haluaa pukeutua vielä liian tiukkaan mekkoon. Seuraava koko olisi ollut parempi. Muuten nätti mekko.

Vierailija
107/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate näyttää aliravitulta. Katkeaa kohta.

On jotenkin outoa, että noin laiha nainen haluaa pukeutua vielä liian tiukkaan mekkoon. Seuraava koko olisi ollut parempi. Muuten nätti mekko.

Jos osat olisivat toisin päin (eli Meghan olisi langanlaiha ja vieressään seisova Kate juuri synnyttänyt) täällä kyllä osattaisiin kertoa, miksi laiha nainen haluaa pukeutua liian pieneen mekkoon.

Vierailija
108/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Kate Middleton bare butt ja sillä löytyvät kuvat, missä Kate ei käytä alushousuja. Julkaistu saksalaisessa Bild-lehdessä, tosin joutuivat ne poistamaan.

https://www.google.com/amp/s/www.informationng.com/2014/05/german-websi…

Katen alapää näkyy myös, kun tulee lentokoneesta George sylissä, se punainen mekko. Ja keltainen mekko myös paljastaa paljaan pepun. Brittilehdissä kuvia ei julkaistu.

Vierailija
109/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Niin laiha ruikuli että pahaa tekee. Kaukana raskaasta.

Vierailija
110/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi vaatisi?

Huh huh, olit silloin sairaalloisen alipainoinen. Teitkö mallin töitä vai miksi halusit olla noin laiha?

Vierailija
111/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate on ollut joskus tosi kaunis, mutta nyt iän myötä liiallinen laihuus alkaa näkymään myös kasvoissa. Hän olisi terveemmän ja kauniimman näköinen, jos painaisi hiukan enemmän. Hoikkuus ei tarkoita sitä, että näyttää aliravitulta.

Vierailija
112/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä nännit törrötä, vaan kyseessä ovat muotolaskosten kärjet. Suomalainen nuorempi polvi ei taida edes tunnistaa muotolaskoksia, koska monet vaatteet ovat enemmän tai vähemmän muodottomia.

Vierailija
113/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei muka olkavarsia näy! https://www.instagram.com/p/Bz3JmeTlcpN/

Vierailija
114/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa on yhtä laiha, näyttää tosi vanhalta joissakin kuvissa ja sivulta leuka terävä.

Vierailija
115/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit vaikuttaa. Suomalaiset nyt vain on lehmänluista (ja häijyä) sakkia.

Vierailija
116/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä nännit törrötä, vaan kyseessä ovat muotolaskosten kärjet. Suomalainen nuorempi polvi ei taida edes tunnistaa muotolaskoksia, koska monet vaatteet ovat enemmän tai vähemmän muodottomia.

Ompelen juuri itselleni muotolaskoksilla varustettua mekkoa, ja voin vakuuttaa että jos muotolaskokset näyttävät nänneiltä, on jossain tehty virhe.

Vierailija
117/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai herrajumala mikä kuva ruotsin Victoriasta iltasanomissa🙈 Kyllä enkun rinsessat on melkosia maailmanmissejä hänen rinnallaan.

Vierailija
118/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit vaikuttaa. Suomalaiset nyt vain on lehmänluista (ja häijyä) sakkia.

Britithän on tunnetusti kaunista kansaa...

Vierailija
119/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi vaatisi?

Huh huh, olit silloin sairaalloisen alipainoinen. Teitkö mallin töitä vai miksi halusit olla noin laiha?

Tein mallin töitä ja nyt jälkeenpäin tajuan että olin ihan täysin syömishäiriöinen. Tota Katen laihuutta ei selitä mitkään "geenit" tai "luonnolliset syyt". Varsinkin kun hän nuorena oli normaalipainonen niin harvemmin sitä nainen kolmenlapsen jälkeen kuihtuu yht äkkiä anorektikoksi jos on terve ja asiat hyvin. Kate kun menis tuntemattomana sairaalaan vaikka syöpä osastolle niin kaikki luulis että hänen kehonsa on kroonisen sairauden kuihduttama. Ihan menis täydestä. Mitään tervettä hänen olemuksessaan ei ole:(

Vierailija
120/166 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pukeutunut tuohon asuun Kanadan reissullaan, niissä kuvissa se ei ole noin huonosti istuva eikä ”nännit” törrötä noin pahasti. https://www.google.fi/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fcdn-image.travelandle…

Jospa mekko on kutistunut pesussa. Kadehdittavan upea kroppa hänellä yhä on!

Minulla oli nelikymppisenä avioerostressin jälkeen täsmälleen tuo Katen vartalo. Ilman vaatteita kadehdittava upeus oli kaukana: kaikki kylkiluut näkyivät ja nahka roikkui siinä päällä. Näytin aliravitulta ja todella kaamealta. Mikä sinusta aliravitsemuksessa on upeaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä