No nyt on Catherine raskaana.
Olen KensingtonRoyal:in instaseuraaja ja uusimmassa kuvasarjassa sivusta otettu kuva paljastaa. Toki hän ihan normaalin kokoinen on, mutta ilman bebeä hän on hoikempi uumaltaan ja vyötärön alapuolelta. Onnea!
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Ootteko ihan tosissanne näiden viestienne kanssa vai trollausta vaan.
Hyvänen aika, hankkimaan elämä. 😂😂😂😂
Yritys on kova, mutta sinun laillasi täällä vielä roikun...😂😂😂😂
Taitaa olla tekoraskaus Katella. Korostaakin mahaansa jo pitämällä kättä sen alla. Matkii Meghania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kate on kauniimpi kuin Pippa, joka on kyllä myöskin ihan hyvännäköinen. Meghankin näytti kauniilta tänään. Mutta tuo Katen asu on aika kaamea! Ruma väri, liian kireä ja näyttää kuin nännit törröttäisivät vaikkei nyt siitä ole oikeasti kyse.
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7243641/Kate-Meghan-end-feud…
Korostaa oikeen hänen ylipitkää keskivartaloaan. Kate on kaunis nainen ja hän haluais korostaa hoikkaakin hoikempaa uumaansa mutta se ei näytä hyvältä koska enemmän tollanen pukeutuminen korostaa pitkää selkää. Näyttää pitkältä ohuelta viivottimelta mikä vois naksahtaa jostain kohti katki. Ja polvipitunen helma vielä lyhentää sääriä. Tollasessa asussa todellinen lollipop.
Näin on. Laskettu lantiolinja Katella (ja myös Pipalla) ei näytä vartaloa edullisimmillaan. Katea pukee suht korkeavyötäröiset hameet ja housut ja vyötäröllä vähän enemmän volyymia kuin yleensä valitsemissaan vaatteissa on. Kireissä kokonaisuuksissa selkä on suhteettoman pitkän näköinen.
Meghania käy vähän sääliksi kun kaikki tuijottavat hänen raskauskilojaan. Oikeasti kaikilla ne eivät lähde saman tien niin kuin Katella, tiedän yhdenkin ihmisen, jota imetys pelkästään lihottaa. Tiedän itse miten vaikeaa on sopeutua raskauden jälkeiseen kehoon, mutta mitä se olisi ollut koko maailman katsoessa.. Huhhuh.
Meghan lienee jo geeneiltäänkin sellaista runsaampaa mallia toisin kuin Catherine. Eikös Meghanin äitikin ole pyöreä, Catherinen laiha?
Katherine on tyylikäs. Kaikista ei voi sanoa samaa...
Aika sukkula tuo Kate. Ei niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko hänen raskaupahoinvointihistoria tietäen. Olisi tullut jo aiemmin ilmi, koska hän olisi täysin sängyn syömä, jos raskaana olisi. Tuo pahoinvointi kun aina vaan pahenee raskaus raskaudelta. Itse kärsin myös hyperemeesistä raskaana ja en uskaltanut kun yhden lapsen tehdä, koska niin kamalaa se oli. Hattua nostan hänelle, että hänellä useampi lapsi. Tosin saa varmaan aina hyvän hoidon ja pääsee tippaan nopeasti.
Ei ole mitenkään sanottua, että pahenee. Monella se iskee uudestaan kyllä, mutta ei kaikilla. Osalla hyperemeesi ei tule ollenkaan seuraavassa raskaudessa.
Lähes kaikilla hyperemeesipotilaille PAHENEE raskaus raskaudelta.
T. 5 kertaa 9kk kestävän oksentelurallin läpikäynyt. Ja en siis valita, oli sen arvoista, mutta sanonpa vaan että jokainen kerta oli aina edellistä pahempi ja kauheampi.Ei pidä paikkaansa, katso vaikka terveyskirjastosta. Saattaa toistua, mutta yleensä lievempänä.
Sinulla käynyt noin, mutta suurimmalla osalla ei siis käy.Missä ihmeessä lukee, että saattaa toistua, mutta YLEENSÄ lievempänä? Se nimenomaan yleensä pahenee, mutta joillakin saattaa lieventyä. Väittäisin, että suurimmalla osalla pahenee, ainakin kun hyperemeesimtukiryhmässä naisia kuuntelee.
Tietämättä aiheesta sen enempää sanon, että yleensä tukiryhmiin kirjoittelevat hankalimman kohtalon kokeneet, koska tarvitsevat muita enemmän tukea.
Vierailija kirjoitti:
jos oisin Kate niin tekisin kymmenen lasta. Varmistaisin, että kruunu pysyy perheessä tapahtui mitä tapahtui
Kyllä noita geenejä kannattaa jatkaa! Älykkyyttä, kauneutta ja sydämen sivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos oisin Kate niin tekisin kymmenen lasta. Varmistaisin, että kruunu pysyy perheessä tapahtui mitä tapahtui
Kyllä noita geenejä kannattaa jatkaa! Älykkyyttä, kauneutta ja sydämen sivistystä.
Tsemppiä Katelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko hänen raskaupahoinvointihistoria tietäen. Olisi tullut jo aiemmin ilmi, koska hän olisi täysin sängyn syömä, jos raskaana olisi. Tuo pahoinvointi kun aina vaan pahenee raskaus raskaudelta. Itse kärsin myös hyperemeesistä raskaana ja en uskaltanut kun yhden lapsen tehdä, koska niin kamalaa se oli. Hattua nostan hänelle, että hänellä useampi lapsi. Tosin saa varmaan aina hyvän hoidon ja pääsee tippaan nopeasti.
Ei ole mitenkään sanottua, että pahenee. Monella se iskee uudestaan kyllä, mutta ei kaikilla. Osalla hyperemeesi ei tule ollenkaan seuraavassa raskaudessa.
Lähes kaikilla hyperemeesipotilaille PAHENEE raskaus raskaudelta.
T. 5 kertaa 9kk kestävän oksentelurallin läpikäynyt. Ja en siis valita, oli sen arvoista, mutta sanonpa vaan että jokainen kerta oli aina edellistä pahempi ja kauheampi.Ei pidä paikkaansa, katso vaikka terveyskirjastosta. Saattaa toistua, mutta yleensä lievempänä.
Sinulla käynyt noin, mutta suurimmalla osalla ei siis käy.Missä ihmeessä lukee, että saattaa toistua, mutta YLEENSÄ lievempänä? Se nimenomaan yleensä pahenee, mutta joillakin saattaa lieventyä. Väittäisin, että suurimmalla osalla pahenee, ainakin kun hyperemeesimtukiryhmässä naisia kuuntelee.
Tietämättä aiheesta sen enempää sanon, että yleensä tukiryhmiin kirjoittelevat hankalimman kohtalon kokeneet, koska tarvitsevat muita enemmän tukea.
Katherine on sisukas eikä teatraalinen, kuten eräs...
Luulen että hänellä on sattunut vääränlaiset alusvaatteet sinne alle. Tuon vihreän mekon alla pitää olla sellainen "kokovartalohanska" joka suoristaa kaikki muhkurat. Vaikka mekko ei ole parhaan mahdollisen näköinen niin Catherine sisarineen onnistuu näyttämään siistimmiltä ja tyylikkäämmiltä kuin Meghan joka selkeästi yrittää parhaansa.
Mun mielestä Meghanille pitää antaa aikaa omaksua tyyli. Hänellä sitä ei koskaan ole ollut luonnostaan niin ei sitä ihan heti tajua ja itsekukin tietää että kun on ainakin 20 kiloa enemmän elopainoa jäänyt kroppaan kuin ennen raskautta niin tuottaa se ongelmia itsekullekin löytää hyvännäköisiä vaatteita.
Meghan on kilojen lisäksi tosin kerännyt myös 10-15 vuotta enemmän ikää ulkonäköönsä yhtäkkiä. Melkoinen täti tullut simpsakkaasta bilehileestä. Onko niin ettei raskauden aikana halunnut/voinut ja toisaalta raskauden jälkeen ei ole päässyt luottoklinikalleen hoitamaan asiaa. (Uskon että Catherine myös tekee muutakin ulkonäölleen kuin pesee saippualla kasvot ja jumppaa)
Vierailija kirjoitti:
Vaatii ihan mielettömiä ponnistuksia lähes nelikymppiseltä pysyä yhtä tikkulaihana kuin teininä. Siksi vähän harmittaa Katen puolesta. Julkisen elämän paineet, 3 lasta eikä saa edes ruuasta nauttia!
No miksi vaatisi?
Itse olen hoikka vielä 46-vuotiaanakin. 173/55. Ja en ymmärrä sitä että ikä muka lihottaa.
Se, mitä suuhusi laitat, lihottaa. Vaikka olenkin hentorakenteinen, tuntuu, että Kate on anorektinen.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan Kate painaa?
En tiedä, mutta eipä ole pitkään aikaan nähty herttuattaren olkavarsia. Niistähän se Vickanin anoreksiakohu lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii ihan mielettömiä ponnistuksia lähes nelikymppiseltä pysyä yhtä tikkulaihana kuin teininä. Siksi vähän harmittaa Katen puolesta. Julkisen elämän paineet, 3 lasta eikä saa edes ruuasta nauttia!
No miksi vaatisi?
Itse olen hoikka vielä 46-vuotiaanakin. 173/55. Ja en ymmärrä sitä että ikä muka lihottaa.
Se, mitä suuhusi laitat, lihottaa. Vaikka olenkin hentorakenteinen, tuntuu, että Kate on anorektinen.
Terveydenhuollon ammattilaisen mukaan olet kyllä alipainoinen. En lähtisi huutelemaan muiden mahdollisista syömishäiriöistä omilla lukemillasi. Keskity mielummin itseesi ja omaan hyvinvointiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi vaatisi?
Terveydenhuollon ammattilaisen mukaan olet kyllä alipainoinen. En lähtisi huutelemaan muiden mahdollisista syömishäiriöistä omilla lukemillasi. Keskity mielummin itseesi ja omaan hyvinvointiisi.
Ohis. Varmasti monellekin Katesta (ja Meghanista!) keskustelevalle tekisi hyvää keskittyä itseensä ja omaan hyvinvointiinsa. Mutta täällä on aihe vapaa, eikä kenenkään pitäisi poliisina tai tuomarina huudella, minkä painoinen ihminen saa ottaa kantaa.
Jos alipainoinenkin pitää Katea anorektisena, kertoo se jotain tilanteesta. Itse olen normaalipainoinen, ja näkisin että hänellä on jokin sairaus. Tosin se voi olla myös fyysistä laatua. Hän olisi rohkea nainen jos puhuisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
On pukeutunut tuohon asuun Kanadan reissullaan, niissä kuvissa se ei ole noin huonosti istuva eikä ”nännit” törrötä noin pahasti. https://www.google.fi/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fcdn-image.travelandle…
Jospa mekko on kutistunut pesussa. Kadehdittavan upea kroppa hänellä yhä on!
Kate, Pippa ja heidän äitinsä ovat kaikki anorektikon näköisiä mutta kovin reippaita kuitenkin. Kate näytti Epsanjan Letizian vieressä seisoessaan ihan täysin normaalipainoiselta ( todella hyvännäköiseltä). Meghan on hieman liian pyöreä ollakseen "terveen" näköinen. Hän näyttää turvonneelta, ei lihonneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pukeutunut tuohon asuun Kanadan reissullaan, niissä kuvissa se ei ole noin huonosti istuva eikä ”nännit” törrötä noin pahasti. https://www.google.fi/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fcdn-image.travelandle…
Jospa mekko on kutistunut pesussa. Kadehdittavan upea kroppa hänellä yhä on!
Minusta tuo mekko korostaa just hänen huonoja puoliaan. Langanlaihalle naiselle tulee pömppömaha ja torso näyttää suhteettoman pitkältä.
Mutta joo, laiha on. Jos näyttää kuvissa tuolta, miltä näyttää luonnossa?
Näin on. Laskettu lantiolinja Katella (ja myös Pipalla) ei näytä vartaloa edullisimmillaan. Katea pukee suht korkeavyötäröiset hameet ja housut ja vyötäröllä vähän enemmän volyymia kuin yleensä valitsemissaan vaatteissa on. Kireissä kokonaisuuksissa selkä on suhteettoman pitkän näköinen.
Meghania käy vähän sääliksi kun kaikki tuijottavat hänen raskauskilojaan. Oikeasti kaikilla ne eivät lähde saman tien niin kuin Katella, tiedän yhdenkin ihmisen, jota imetys pelkästään lihottaa. Tiedän itse miten vaikeaa on sopeutua raskauden jälkeiseen kehoon, mutta mitä se olisi ollut koko maailman katsoessa.. Huhhuh.