Olenkohan pulassa nyt, pilasin huoltoaseman vessan tänään
Oli pakko pysähtyä huoltoasemalla puhdistamaan itseäni vanulapuilla. Puhdistuksen jälkeen heitin nuo vanulaput vessanpönttöön siinä toivossa, että ne huuhtoutuisivat. No niin ei todellakaan käynyt ja tätä asiaa pahentaa se, että tein "kakkostarpeet" vanulappujen päälle ja nyt koko vessa ui pahanhajuisessa jätevedessä. Vedin vessan muutaman kerran, jos vaikka alkaisi vetämään. Tilanne kuitenkin pahentui ja nyt lattia on täynnä paskaa.
Pitäisikö jonnekin valittaa, että se olin minä joka sen vessan pilasin vai pääsenkö pälkähästä? Valvontakameraa ei vessassa tietenkään ollut.
Kommentit (20)
Huoltsikan wc on tarkoitettu paskomiseen ja ripulointiin. Kaikki rekkahomppelitkin käyvät siellä raapimassa pastillejaan ja ripuloimassa lattiat.
Kuinka paljon sinä niitä vanulappuja käytit? Peräkärryllisen?
Vierailija kirjoitti:
Huoltsikan wc on tarkoitettu paskomiseen ja ripulointiin. Kaikki rekkahomppelitkin käyvät siellä raapimassa pastillejaan ja ripuloimassa lattiat.
Jep, minä käyn aina päivän päätteeksi täyttämässä pastillirasian siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naposteletko niitä pastilleja sitten päivän aikana?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sinä niitä vanulappuja käytit? Peräkärryllisen?
Itse asiassa en montaa. Taisi se pönttö tai viemäri olla entuudestaan aika huonossa kunnossa, kun pienestä meni tukkoon. Ikävästi kuitenkin kävi.
Ap
Rekkamiehen pastilli on räkää. Reggaepampulat roikkuu peräsimessä.
Huudat siellä vessassa nyt "apuva, apuva, a-pu-va, a-pu-va! Kohta Aake Kalliala säntää paikalle!
Et sentään tunkenut pönttöön vauvan vaippaa kuten itse näin jonkun valopään tehneen..
Miten vaikeaa on aikuiselle käyttää roskista?
Kyllä on huono toiletti jos muutamasta vanulapusta menee tukkoon xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain mielenkiinnosta, onko ne pastillit Mython vai Rekkamiäs ?
Kuinka idiootti pitää olla että heittää vanulaput vessanpönttöön
Vierailija kirjoitti:
Kuinka idiootti pitää olla että heittää vanulaput vessanpönttöön
On fiksua olettaa että ne menee alas.
Vanulappu ei hajoa, niin kuin vessapaperi. Jos se jää kiinni johonkin, niin yksi sellainen aiheuttaa tukoksen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän.. tein väärin. Kyllä minuakin tämä juttu ahdistaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän.. tein väärin. Kyllä minuakin tämä juttu ahdistaa.
Ap
Miksi? Onko sinun tehtäväsi siivota vessat?
Jos se oikeasti ahdistaa niin menet takaisin huoltsikalle, tunnustat mitä tapahtui ja tarjoudut moppaamaan.
Ei se vessa siitä pilalle mene.