Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi mies

Vierailija
13.07.2019 |

Olen 35v nainen ja vahingossa flirttailin 49v miehelle. Molemmat varattuja. Ollaan samassa työpaikassa ja kehuin miestä kahvihuoneessa. Hän tulkitsi sen flirtiksi vaikka vilpittömästi vain kehuin häntä. Kun tapasin miehen uudelleen hän oli aivan pauloissani ja ymmärsin että kehu oli hänen päässään muuttunut vilpittömästä aivan muuksi. Voiko viiskymppisen miehen pää mennä noin helposti sekaisin? Aika komea ja mukava kyllä on. Onko viiskymppisillä miehillä joku fantasia meihin hieman nuorempiin vai miten tässä nyt näin kävi? Oma liitto on kuralla ja tämä vanhempi mies kyllä kiinnostaisi seikkailun merkeissä. Kenelläkään kokemusta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Ikis!

Vierailija
2/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttasit siis. Kehu=Isoakin isompi flirtti. Aivan sama laitatko käden miehen reidelle tai sanot miehelle, että laita kätesi minun reidelleni vai kehutko, yhtäkaikki, Flirttasit isosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa seikkailulle.

Vierailija
4/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ikäeroa oli vain 12 vuotta. Annoin tunteideni viedä muutaman vuoden. Nyt olemme taas vain työkavereita. Noita hetkiä en vaihtaisi pois.

Vierailija
5/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttasit siis. Kehu=Isoakin isompi flirtti. Aivan sama laitatko käden miehen reidelle tai sanot miehelle, että laita kätesi minun reidelleni vai kehutko, yhtäkaikki, Flirttasit isosti.

Oikeastikko? Voi nyt hempula.

Mihin tämä kehu =flirtti perustuu, eikö enää saa kehua?

Vierailija
6/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastikko? Voi nyt hempula.

Mihin tämä kehu =flirtti perustuu, eikö enää saa kehua?

Oikeasti. Hymy,katse, saati kehu ovat poikkeuksetta aina flirrtiä naiselta.

Vierailija
7/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin vahvistaa, että monella viiskymppisellä tekee mieli nimenomaan 30-40 vuotiaita omaa ikäluokkaa kauniimpia daameja päästä pitämään hyvänä. Ikäero tekee senkin, että naiset valmiimpia ennakkoluulottomampiin temppuihin. Naiselle taas toimii vanhemman miehen iän tuoma charmi, itsevarmuus, ehkä myös asema. Myös se vaikuttanee nuorempaan naiseen, että mies on todella kuumana itseään nuorempaan naiseen. Jos itsellä olisi tarve löytää seksikaaveri näin 50v miehenä, olisit mun "kohderyhmääni" ;)

Eli iän puolesta go, mutta pettämistä en voi suositella.

Vierailija
8/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseolen 54 v. Minulla taas ei ole ihmeempiä mielihaluja nuorempaa kohtaan

Suurin ikäero nuorempaan on ollut n 10 v. Itse olin silloin 34. Seksi hönenkin kanssaan oli ihanaa, niin hyvää kuin se kahden kiihkeän ihmisen välillä voi olla.

Pari vuotta sitten harrastin jokusen kerran seksiä 58 vuotiaan naisen kanssa. Kertakaikkisen ihana kokemus. Nainen sanoi mitä halusi, osoitti halunsa estottomasti ja tiesi puolesta sanasta mitä minä haluan.

Ehkä tämäkään ei ole minulle niinkään ikään sidottu asia vaan henkilöstä ja persoonasta riippuva.

Vierailija
9/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 55 miehenä voin kertoa kyllä joku 4 alkava ikä ois paras mun mielestä. On jo kokemusta ja näkemystä.55 voin sanoo ett halut ei ainakaan multa ole mihinkään hävinneet. Kun vaan sais tuon naisen yhtä innokkaasti haluamaan..edes 3 kaan kertaan viikkoon ..mulle kävis vaikka joka päivä..mutt se onkin jo eri juttu.

Senkin voin sanoo ett jos saisin nuoremman ja innokkaan halu elää ja arvostaa sellasta naista kaikin puolin arjessakin on erilaista kuin nuorempana

Vierailija
10/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50+ kirjoitti:

Kyllä voin vahvistaa, että monella viiskymppisellä tekee mieli nimenomaan 30-40 vuotiaita omaa ikäluokkaa kauniimpia daameja päästä pitämään hyvänä. Ikäero tekee senkin, että naiset valmiimpia ennakkoluulottomampiin temppuihin. Naiselle taas toimii vanhemman miehen iän tuoma charmi, itsevarmuus, ehkä myös asema. Myös se vaikuttanee nuorempaan naiseen, että mies on todella kuumana itseään nuorempaan naiseen. Jos itsellä olisi tarve löytää seksikaaveri näin 50v miehenä, olisit mun "kohderyhmääni" ;)

Eli iän puolesta go, mutta pettämistä en voi suositella.

Mä olen 60 ja naisystävä täytti juuri 34. Kyllä on muuten kivaa.

Vierailija
11/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 55 mies.

Kyllä suhteessa seksin merkityksellä on iso osa sillä lailla ett tarpeet kohtaa ilman isoja kompromisseja.

Oli sitten ikäjakauma kumminpäin vain.

Tämän kerron kokemuksen tuomana. Silloin kun oltiin nuoria ja lempee oli ja nyt kun sitä ei ole niin moni asia rupee tuolla päänupissa kääntyyn toista vastaan, tarkoitan sitä ett toisen piirteen näkee huonompana kuin ehkä tarvitsikaan.

Kaikillehan ei seksi merkkaa mutt minkä teet kun vaan törötappi on joka aamu pystyssä ja päivittäin melkein pitää itse helpottaa himojaan kun toista ei kiinnosta

Vierailija
12/13 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ikäero tuo seksiin oman lisänsä ihan kuten vaikka pituus, paino tai kokoero muutenkin, tai kulttuuri, ihanväri jne. Meillä vaimo on valtavasti minua pienempi ja itse pidän siitä, ja hän taas sanoo että halusi nimenomaan isokokoisen miehen. Varmasti meitä tuijotetaan, mutta who-cares.

Vierailija
13/13 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ikäero tuo seksiin oman lisänsä ihan kuten vaikka pituus, paino tai kokoero muutenkin, tai kulttuuri, ihanväri jne. Meillä vaimo on valtavasti minua pienempi ja itse pidän siitä, ja hän taas sanoo että halusi nimenomaan isokokoisen miehen. Varmasti meitä tuijotetaan, mutta who-cares.

Sama, kun neito on noin 30v nuorempi. Naiset tuijottavat halveksien ja miehet kateellisina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan