Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Subway vai Vapiano terveellisempi?

Vierailija
13.07.2019 |

Whole Foods -hullu ystäväni tulee Jenkeistä pariksi päiväksi Suomeen ja lupasin viedä hänet lounaalle. Syön yleensä arkena työpaikan ravintolassa enkä käy muutenkaan ulkona syömässä. Nuo kaksi tarjoavat googletuksen perusteella suht tavallista mutta terveellistä apetta nirsollekin kuten minulle. Kun kaverin terveysintoilun ja nirsouteni lisäksi ei ole mitään ruokarajoitteita niin kummassa olisi edustavampaa lounastaa? Luultavasti maanantaina.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista saa salaattia.

Mikä kaupunki kyseessä? Etkö keksi mitään muuta paikkaa kun ketjut, jos kerran kaveri tulee tänne Jenkeistä?

Vierailija
2/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kaupasta ja teet itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi, mikä kaupunki. Isoissa kaupungeissa on oikeasti hyviä ruokapaikkoja, en ymmärrä, miksi veisit hänet noihin ketjupaikkoihin.

Vierailija
4/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway on ihan roskaa, epäterveellisempää paskaa saa etsiä. Lue vaikka netistä mitä niitten leipä sisältää. Kaikenlaista kauhutarinaa niitten lihasta ja kalasta olen myös netistä lukenut.

Siellä voi kyllä syödä pelkkiä vihanneksia salaatissa mutta ne saalaatit ovat kyllä umpisurkeita eivätkä ollenkaan täytä.

Googlaa nyt kunnon vegaaniravintola eikä mitään perseilyä.

Vierailija
5/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo whole foods tarkoittaa? Minulle se ei ole tuttu termi. 

Vierailija
6/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki. Nuo paikat tuntui suosituilta kun itse en siis todellakaan ole mikään kulinaristi ja varaa ei ole hienoihin ravintoloihin. Ja ruoka näyttää kuvissa suht freshiltä...

Ap

Vierailija
7/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki. Nuo paikat tuntui suosituilta kun itse en siis todellakaan ole mikään kulinaristi ja varaa ei ole hienoihin ravintoloihin. Ja ruoka näyttää kuvissa suht freshiltä...

Ap

Menkää Kamppiin Fisken på Diskeniin. 

Vierailija
8/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastaa Whole Foods -ketjua, ruuan pitäisi olla terveellistä ja käsittelemätöntä tietääkseni.

Ap

Vierailija
9/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Subway on ihan roskaa, epäterveellisempää paskaa saa etsiä. Lue vaikka netistä mitä niitten leipä sisältää. Kaikenlaista kauhutarinaa niitten lihasta ja kalasta olen myös netistä lukenut.

Siellä voi kyllä syödä pelkkiä vihanneksia salaatissa mutta ne saalaatit ovat kyllä umpisurkeita eivätkä ollenkaan täytä.

Subwayta mainosti mielestäni joku naisjuoksija? Edullisia vegaaniravintoloita saa suositella.

Ap

Vierailija
10/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastaa Whole Foods -ketjua, ruuan pitäisi olla terveellistä ja käsittelemätöntä tietääkseni.

Ap

Ahaa, siis kauppaketjua, olinpa pöhkö :) Mutta tuo Fisken pä Disken on siinä tapauksessa oikein hyvä vaihtoehto.

Vierailija
11/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Menkää Kamppiin Fisken på Diskeniin. 

Kampin Korttelissa? Olen luullut että siellä on hinnakkaampaa...

Ap

Vierailija
12/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Helsingissä on monia paikkoja, jotka ovat hintatasoltaan samaa luokkaa kuin tuo Vapiano ja paljon parempia!

Menisin Sandroon, Ondaan, Kujaan, Silvopleehen..Lounasta nyt saat joka tapauksessa kohtuuhintaisesti noista.

Vierailija
13/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Subwayta mainosti mielestäni joku naisjuoksija? Edullisia vegaaniravintoloita saa suositella.

Ap

Hupsu, se on silti pikaruokaketju, joka on varmasti tuttu vieraallesi omastakin maastaan. Jos hän syö Subwayssa kotimaassaan, hän varmasti pettyy vaihtoehtoihin, joita Suomen ketjun liikkeissä on, USA:ssa kaikkea on valittavana paljon enemmän. Olisi vähän sama, jos sinä menisit hänen vieraakseen ja hän veisi sinut mäkkärille. 

Vierailija
14/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Helsingissä on monia paikkoja, jotka ovat hintatasoltaan samaa luokkaa kuin tuo Vapiano ja paljon parempia!

Menisin Sandroon, Ondaan, Kujaan, Silvopleehen..Lounasta nyt saat joka tapauksessa kohtuuhintaisesti noista.

Silvoplee noista kalliimpi, koska ruoka painon mukaan. Vegaanista ruokaa varmasti Sandrossa, Ondassa, Levantissa Silvopleen lisäksi.

Vierailija
15/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette Helsingissä, menkää vaikka Levantiin Vaasankadulle, Döner Harjuun Flemarille/makkarataloon tai vaikka Pupuun (hyviä salaatteja, useampia ravintoloita ympäri Helsinkiä).

Vierailija
16/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikka Pupu tai Green Hippo? Molemmat suosittuja paikkoja, terveellistä ruokaa ja myös vegaanisia vaihtoehtoja.

En veisi itse terveysintoilevaa vierasta noihin isoimpiin ketjupaikkoihin, vaikka itse pastan ystävänä Vapianoa rakastankin.

Vierailija
17/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis pitääkö ruoan olla vegaanista?

Vierailija
18/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway on amerikkalainen ketju. Miksi ihmeessä veisi amerikkalaisen hänen (oletan että harvinaisella) Suomen vierailullaan amerikkalaiseen pikaruokapaikkaan?? Typerämpää ideaa saa hakea. Vapiano on myös ketju, saksalainen tosin, mutta heillä on ravintoloita myös USA:ssa. Joten suht. älytön idea sekin.

Kun kerran olette Helsingissä niin valinnanvaraa on loputtomasti.

Vierailija
19/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, subway rahastaa tuolla terveellisyyden mielikuvalla mutta myy huonolaatuista ja epäterveellistä pikaruokaa. Hyvin toimiva konsepti kun noita on enemmän kuin mäkkejä.

Vierailija
20/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Luulin että Subway on suomalainen :D Mutta kiitos! Tuli monta ehdotusta! Pupusta välittyy jotenkin ainakin terveellinen vaikutelma (kyllä, olen mainosten uhri...). Miten tuo Fisken -ravintola, onko täyttä lounasaikaan kun on ihan Kampissa?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi