Mies, miltä tuntuu, kun joku nainen on ihastunut sinuun?
Mies, miltä tuntuu, kun joku nainen (ei välttämättä oma) on korvia myöten ihastunut/rakastunut/hulluna sinuun?
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhemmat naiset muuten luulevat että joku alle 30 vee mies kiinnostuisi yli 30 vee naisesta? epätoivoista?
Kun nuori mies saa kerran vanhempaa, ei hän enää vaihda nuorempaan.
Hyvä vitsi!
Eipä ole silloin, jos vanhempi työpaikan nainen paremmin säilynyt ja seksikkäämpi kuin ne plösöt nuoremmat.
Eikä unohdeta sitä, että vanhempi nainen osaa sängyssä asioita, joista nuoret ei edes tiedä.
Ei välttämättä kyllä osaa.
Täysin teoreettinen skenaario. En oikein osaa kuvitella. Luultavasti en uskoisi , vaan ajattelisin minua taas vedätettävän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhemmat naiset muuten luulevat että joku alle 30 vee mies kiinnostuisi yli 30 vee naisesta? epätoivoista?
Lol. Joku 32 vee on kyl tosi ikäloppu.
Jahka vähän aikuistut, saat perspektiiviä asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi!
Eipä ole silloin, jos vanhempi työpaikan nainen paremmin säilynyt ja seksikkäämpi kuin ne plösöt nuoremmat.
Eikä unohdeta sitä, että vanhempi nainen osaa sängyssä asioita, joista nuoret ei edes tiedä.
Kumpi todennäköisemmin osaa asian paremmin, aloittelija vai 10-20 vuotta enemmän kokemusta omaava?
Tässä ketjussa on paljon asiaa. Hyvännäköisen naisen nuoren naisen ihastus on hyvä juttu, mutta vanhojen rumien huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi!
Kumpi todennäköisemmin osaa asian paremmin, aloittelija vai 10-20 vuotta enemmän kokemusta omaava?
Sivustaseuraaja 45v. nainen vastaa...
Minulla ei ole kokemusta paljoakaan seksistä. Viimeisin seksikertani (yksi) oli vuonna 2012 ja sitä ennen vuonna 1998 silloisen kumppanin kanssa. Joten, kun tapaa vanhemman naisen, niin ei kannata olettaa, että nainen osaa jos jonkinlaisia temppuja seksin saralla ja olisi jotenkin vapautunut ja estoton. Minä olen todella estoinen ja en mm. kykene olemaan alasti miehen edessä, ainakaan valot päällä. Mitään muuta en 'osaa' tehdä sängyssä kuin antaa miehen olla päällä ja noh, te tiedätte...
Seksi on ihan hepreaa minulle ja tulee jatkossa olemaankin, koska en tule enää löytämään kumppania itselleni, jonka kanssa voisin tutustua seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveältä tuntuu. Työpaikallani on nainen, joka tuijottelee minua jatkuvasti ja yrittää pelata surkeaa silmäpeliä kanssani. Olen onnellisessa parisuhteessa ja minua ärsyttää tuollaiset naiset.
Tämä on kuin minulla sukupuolet toisinpäin. On häiritsevää kyllä, kun joku tuijottaa intensiivisesti. Mutta toisaalta hän on kauhean sympaattisen tuntuinen. Eli minulle naimisissaolevana todella absurdi tilanne työpaikalla. Toivottavasti tilanne pysyy hallinnassa luovimalla. En haluaisi töksäyttää mitään, eikä se varmaan töissä olisikaan kovin viisasta?
En tiedä, koska olen niin ruma, ettei kukaan ole ollut muhun ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi!
Sivustaseuraaja 45v. nainen vastaa...
Minulla ei ole kokemusta paljoakaan seksistä. Viimeisin seksikertani (yksi) oli vuonna 2012 ja sitä ennen vuonna 1998 silloisen kumppanin kanssa. Joten, kun tapaa vanhemman naisen, niin ei kannata olettaa, että nainen osaa jos jonkinlaisia temppuja seksin saralla ja olisi jotenkin vapautunut ja estoton. Minä olen todella estoinen ja en mm. kykene olemaan alasti miehen edessä, ainakaan valot päällä. Mitään muuta en 'osaa' tehdä sängyssä kuin antaa miehen olla päällä ja noh, te tiedätte...
Seksi on ihan hepreaa minulle ja tulee jatkossa olemaankin, koska en tule enää löytämään kumppania itselleni, jonka kanssa voisin tutustua seksiin.
Tämä on ihan ok, mutta yleisellä tasolla vanhempi on kokeneempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi!
Joo ei tuu mittään luut vaan rätisee ja paukkuu poikki ja pölypilvi leijailee kun seksikästä muumiota painaa menneen
Varmaan sitten teidän omakin osaamisenne rapistuu olemattomaksi iän myötä, kun nuoret kerran osaa paremmin?
Tai sitten ikä opettaa, että ei se ihan niin ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun miestäni katseli nainen töissä ja mies lopulta meni sanomaan naiselle, ettei kiinnosta. Nainen suuttui tästä ja kielsi kaiken. Ei ole helppoja tilanteita.
Ei kai siitä katselemisesta, tuijottelusta eikä silmäpeliyrityksistäkään tarvitse välittää, asiattomasti seuraan tuppautuminen on jo työpaikkahäirintää.
Vierailija kirjoitti:
Turhauttavalta. Niin tapahtuu minulle melko usein ja tiedän kokemuksesta ettei siitä kuitenkaan mitään hyvää seuraa. On vain ajan kysymys kun hän jo vihaa minua kuten kaikki ne muutkin.
Oletko ikinä ajatellut kehittää itseäsi parisuhdekelpoiseksi vai onko kivempi ottaa aina uusi muija kehiin?
Ahdistavalta lähinnä.
kaupan kassa
En tiedä kun näin ei ole koskaan käynyt
T. 25v ikisinkkupappa
Kukaan ei ole koskaan kertonut ihastuneensa.
Riippuu siitä olenko itse ihastunut häneen. Jos en, niin olo on kiusallinen. Jos molemmat ollaan ihastuneita toisiimme niin sehän on sitten suhde jo.
Tulee lähinnä mieleen että mitäs peliä tämä nyt haluaa pelata?
Ahdistavalta, jos se ihastus vain jatkuu ja jatkuu. Pitäisi ymmärtää vain tarrata kulliin kiinni melko aikaisessa vaiheessa eikä empiä loputtomiin.