Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prisman meikinpoistolaput, apua!

Vierailija
12.07.2019 |

Muistaako kukaan nähneensä/käyttäneensä Prismassa myytyjä meikinpoistolappuja: pieni valkoinen pakkaus, jossa tekstiä vaaleansinisellä. Pakkauksen koko ehkä 5-6cm x 4cm. Siis selkeästi pienempi mitä nuo pakkaukset yleensä. 30 pyöreää lappua oli tässä paketissa. Ne oli ainoat millä pystyin poistamaan silmämeikit ilman silmien kirvelyä ja nyt niitä ei enää löydy prismoista://// Muistaisiko joku näiden nimen, jotta voisin etsiä netistä?

Kommentit (24)

21/24 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesco on aivan huippu ! Katso, jos voisit saada englantilaisten ruokakauppasivujen kautta. Itse ostan melkein viikoittain British Corner Shopin kautta. Näillä ruokasivuilla on valtavat valikoimat kosmetiikkaa ja kaikkea ihanaa kodin siivoukseen sekä henk.koht hygieniaan.

Tesco on niinkuin meidän Pirkka. Samoin Waitrose ja onhan niitä. Kun ostat vielä Bonuswayn kautta saat rahaa tilillesi.

Joku kysyi Simplestä. Ei kannata ostaa. Ovat kuin vedellä kostutetyuja paperinenäliinoja. Mitään eivät poista ja vaikka kuinka hermeettisesti säilytät pakettia, niin liian pian kuivuvat.

22/24 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, jos oli Prismassa, niin kaiken järjen mukaan on Sokoksessa/ Emotioneissa. Sun kannattaa pyytää suoraan S-ryhmästä tilaamaan niitä reilusti lisää ja tietysti pidät puoliasi eli painotat omaa asuinpaikkakuntaasi.

Näin mä sain Tescon taivaalliset pakastejuustokakut Suomen S-ryhmän valikoimiin. Kyllä ne kuluttajia tottelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kuule, jos oli Prismassa, niin kaiken järjen mukaan on Sokoksessa/ Emotioneissa. Sun kannattaa pyytää suoraan S-ryhmästä tilaamaan niitä reilusti lisää ja tietysti pidät puoliasi eli painotat omaa asuinpaikkakuntaasi.

Näin mä sain Tescon taivaalliset pakastejuustokakut Suomen S-ryhmän valikoimiin. Kyllä ne kuluttajia tottelee.

En ole löytänyt emotioneistakaan enää, olisivatko lopettaneet kokonaan niiden maahantuonnin. T. Ap

Vierailija
24/24 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Tesco on aivan huippu ! Katso, jos voisit saada englantilaisten ruokakauppasivujen kautta. Itse ostan melkein viikoittain British Corner Shopin kautta. Näillä ruokasivuilla on valtavat valikoimat kosmetiikkaa ja kaikkea ihanaa kodin siivoukseen sekä henk.koht hygieniaan.

Tesco on niinkuin meidän Pirkka. Samoin Waitrose ja onhan niitä. Kun ostat vielä Bonuswayn kautta saat rahaa tilillesi.

Joku kysyi Simplestä. Ei kannata ostaa. Ovat kuin vedellä kostutetyuja paperinenäliinoja. Mitään eivät poista ja vaikka kuinka hermeettisesti säilytät pakettia, niin liian pian kuivuvat.

Kiitos vinkistä! T. Ap