Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi tytön nimeksi Jasmin vaikka lapsi on "kulmikas" isokokoinen ja poikamaisen näköinen

Vierailija
12.07.2019 |

Itse ajattelin jotain ns. sukupuolineutraalia nimeä eikä mitään noin selkeästi tyttömäistä. Ehkä esim. Havu tai Kaneli. Voi joutua kiusatuksi jos on isokokoinen, poikamainen lapsi nimeltä Jasmin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmiinipensas on ihan rotevan näköinen kasvi, joten nimi sopii sen puoleen kenelle tahansa. Jasmin on myös niin yleinen nimi nykyisin, ettei sen kukkainen merkitys enää kulje niin selvästi nimen mukana. Todella lapsekkaita nimiä kuten Nuppu, Tytti, Jonne tai vaikka Petteri ei pitäisi antaa lapselle, jonka aikoo kasvattaa aikuiseksi asti.

Minä olen elänyt yli viisikymmentä vuotta ihan väärän nimen kanssa. Se tuo yleensä mieleen simpsakan neitosen, mutta koska minä en ole koskaan ollut simpsakka neitonen, nimeni muuttuu tuntemattomien suussa sen ns. ämmämäiseksi versioksi. Ja kun korjaan, erehtynyt huomaa sortuneensa stereotyypittelyyn. Ja ajattelee, että onpas annettu nätti nimi rumalle naiselle.

Vierailija
2/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot että Justiinalta se näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina?

Vierailija
4/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmikas ja poikamainen vauva? Okei. 0/5

Vierailija
5/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikäiselle sitä nimeä ootte antamassa?

Vierailija
6/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on tytön elimet, niin on tyttö.  Sukupuolettomia ei todellakaan ole, ellei ole pahasti kehitysvammainen.

Vierailija
7/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmikas vauva?

Vierailija
8/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suoraan vaan Kameli. Sillähän olisi 10 Kamelinvarvasta.

Vierailija
9/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vauvani oli todella isokokoinen ja pojan näköinen. Nyt 13-vuotiaana on kaunis ja erittäin hoikka nuori neiti.

Vierailija
10/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen nimifetissi ihmisellä on, kun täytyy tehdä näitä provoja.

Vierailija
11/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten teidän täytyy antaa lapselle nimeksi Ridge.

Vierailija
12/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niin mä voin tuomita onko poikamainen tyttö vai ei.

Vierailija
13/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen elänyt yli viisikymmentä vuotta ihan väärän nimen kanssa. Se tuo yleensä mieleen simpsakan neitosen, mutta koska minä en ole koskaan ollut simpsakka neitonen, nimeni muuttuu tuntemattomien suussa sen ns. ämmämäiseksi versioksi. Ja kun korjaan, erehtynyt huomaa sortuneensa stereotyypittelyyn. Ja ajattelee, että onpas annettu nätti nimi rumalle naiselle.

Nyt jäi vaivaamaan, mikä nimi (ja sen ämmämäinen versio) kyseessä

Vierailija
14/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, yhden kaupan myyjän nimi on Jasmin. Hänellä on mustaksi värjätty tukka ja keho täynnä tatuointeja. Huvittavaa on myös se, kun yhden piinkovan ateistin nimi on Taika.

Vierailija
15/21 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, yhden kaupan myyjän nimi on Jasmin. Hänellä on mustaksi värjätty tukka ja keho täynnä tatuointeja. Huvittavaa on myös se, kun yhden piinkovan ateistin nimi on Taika.

Ei tarvita jumaluskoa siihen, että näkee auringonlaskussa taikaa.

Vierailija
16/21 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne just nuo uskovaiset vastusta taikuutta, potteritkin saatanasta? 

Vierailija
17/21 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä on tytön elimet, niin on tyttö.  Sukupuolettomia ei todellakaan ole, ellei ole pahasti kehitysvammainen.

Mä vähän luulen että tuota intersukupuolisuutta ei lasketa kehitysvammaksi, tietääkseni kehitysvammaisuuteen kuuluu älyllinen vamma aina?

Vierailija
18/21 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän luulen että tuota intersukupuolisuutta ei lasketa kehitysvammaksi, tietääkseni kehitysvammaisuuteen kuuluu älyllinen vamma aina?

Mutta niitä on eriasteisia

Voithan antaa nimeksi Jasmike se on samantyylinen mutta vähän erilaisempi tai sitten joku sukupuolineutraali nimi esim. Syksy tai Kuura

Vierailija
19/21 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi on hyvä nimi. Voit sille laulella, että olin poika nimeltä Päivi enkä tiennyt oonko Roomeo vai Juulia...

Vierailija
20/21 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasila-sarjasta tuttuun tapaan nimetkää se Homo-Petteriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi