Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdetarjottava - onko puntit tasan?

Vierailija
12.07.2019 |

Minä ajattelin nyt lähettää universumille "pikku" toivomuksen unelma miehestäni. Kirjaan tähän toiveet ja samalla kerron, mitä minulla olisi tarjota tälle miehelle. Mitä tuumitte, onko toiveet unelmamieheni osalta liiallisia, jos vertaa mitä minulla itselläni on tarjota? Itse olen 47-vuotta ja mies voisi olla suht samaa ikäluokkaa. Voi toki olla jonkun verta nuorempikin ja miksei jonkun vuoden vanhempikin.

Unelmieni mies:

- Miehekäs, mutta samalla poikamainen. Ei haittaa harmaat haivenet, jos silmissä on vielä tuike tallella.
- Mielellään yli 180cm pitkä.
- Kiva, ajan hengen mukainen, tyyli. On kuitenkin ihan yhtä kotonaan vanhoissa verkkareissa tai tukka pörrössä kumppareissa. Ei siis mikään liian siloteltu vaan tilanteen mukaan.
- Luotettava ja rehellinen.
- Tykkää halailla ja pussailla. Näyttää rakkautensa niin arjessa kuin juhlassa.
- Lämmin, mutta intohimoinen rakastaja.
- Tykkää keskustella avoimesti kaikista asioista.
- Erittäin huumorintajuinen, tyylilajina tilannekomiikka.
- Riittävän älykäs ja toimeentuleva.
- Tykkää urheilla ja liikkua luonnossa, mutta ei ole mikään yhden lajin himourkkaaja.
- Tykkää ennakkoluulottomasti kokeilla uusia asioita ja suhtautuu asioihin positiivisuuteen pyrkien.

Minä (kuvaus perustuu osiltaan siihen, mitä minulle on miesten taholta sanottu useamman kerran) :

- Sekoitus erittäin naisellista naista ja vähän sellaista poikamaista villikkoa.
- 161cm, vaaleat pitkät hiukset, naiselliset muodot. Ei ylipainoa, mutta ei mikään langan laihakaan.
- Vetovoimainen, seksikäs, salaperäinen, jännittävä, erilainen.
- Pukeudun nuorekkaasti, mutta ymmärrän kuitenkin jättää mm. minishortsit seuraaville sukupolville. Pidän itsestäni huolta, mutta voin hyvin mennä kauppaan ilman meikkiä tai hiihdellä mökillä mitä karmeimmissa vetimissä. :D
- Olen erittäin luotettava ja todella rehellinen. En ole kuitenkaan ilkeä tms.
- Tykkään halailla ja pussailla erittäin paljon ja näytän välittämiseni monin eri tavoin. Haluan yllättää kumppanini hieronnalla, hyvällä ruoalla ja juomalla, yllätysreissuilla tai vaikka vaan siivoamalla kodin tai jotain muuta arkista.
- Olen hyvä kuuntelija ja haluan aidosti olla läsnä kumppanilleni ja auttaa, jos vain suinkin voin.
- Olen erittäin seksuaalinen ja tarvitsen paljon aistinautintoja ja haluan suoda niitä myös eri tavoin kumppanilleni.
- Olen avoin keskustelija.
- Ehkä yksi parhaita puoliani on huumori ja juuri se tuolla yllä kaivattu tilannekomiikka. Mikään vitsin kertoja en ole. Tarinankertoja ehkä enempikin.
- Älykkyys on varmasti keskivertoa, mutta olen erittäin nokkela, rohkea ja olen perehtynyt moniin eri asioihin.
- Liikunta on mulle elämäntapa, mutta en kirskuttele takahampaita, jos en pääse lenkille. Teen erilaisia liikuntajuttuja enempi fiilispohjalta kuin mihinkään ultimatum suoritukseen tavoitellen.
- Olen kiinnostunut monenlaisista asioista ja en osaa kuvitella elämääni, jossa minulla olisi vain yksi harrastus. Kokeilen mielelläni uusia juttuja, oli ne sitten melkein mitä hyvänsä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit kuinka kiva, nätti ja mukava, eivät sinua ottaisi edes palstan "kiltti_miehet", koska olet yli-ikäinen. Miesten sanat ovat eri kuin teot arkielämässä.

Minkä ikäinen itse olet? Oletko oikeasti sitä mieltä, että 47-vuotias ei voi saada enää parisuhdetta? Ja miksi nuoremmat naiset ottaisivat itseään paljon vanhemman miehen? Jokainen vanhenee kuitenkin, vaikka toiset ehkä paremmin, mutta totuus on kuitenkin se, että ne nuoremmat naiset ovat sitten jossain kohtaa omaishoitajia. 

Tasoteoria-miesten laskuopin mukaan naisen iän tulee olla puolet miehen iästä plus 7 vuotta.

Eli tuon mukaan sinulle "kuuluva" mies olisi 80 vuotta vanha.

Vierailija
22/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit kuinka kiva, nätti ja mukava, eivät sinua ottaisi edes palstan "kiltti_miehet", koska olet yli-ikäinen. Miesten sanat ovat eri kuin teot arkielämässä.

Minkä ikäinen itse olet? Oletko oikeasti sitä mieltä, että 47-vuotias ei voi saada enää parisuhdetta? Ja miksi nuoremmat naiset ottaisivat itseään paljon vanhemman miehen? Jokainen vanhenee kuitenkin, vaikka toiset ehkä paremmin, mutta totuus on kuitenkin se, että ne nuoremmat naiset ovat sitten jossain kohtaa omaishoitajia. 

Tasoteoria-miesten laskuopin mukaan naisen iän tulee olla puolet miehen iästä plus 7 vuotta.

Hyvä läppä. Ja sitten ehkä vähän vielä tätä itserakkauslisää, niin iäksi muodostuu 95-vuotta. :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika....sairaalta.

Vierailija
24/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

161cm se ei ole kovin pitkä.

Vierailija
25/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on täynnä tuon listan kaltaisia mukavia kilttejä miehiä, mutta eihän ne tietysti kelpaa kun eivät ole jännittäviä jännä kundeja. 

Jänniä kundeja haettiin aikaisemmin, huomaathan että kyseinen henkilö on (jo/vasta) 47

Vierailija
26/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että monet miehet haluaisivat itseään nuoremman naisen varsinkin hiljattain tapahtuneen eron jälkeen. Jos omat lapset on jo aikuisuutta lähentyviä, niin siinä voi tulla realismi silmille. Jos itsellä on jo väljempi arki, niin välttämättä ei huvita istua hiekkalaatikolla tai kuskata harrastuksiin tai odotella puolisoa, jonka arki on ihan täynnä lapsiarkea. Ei se nyt varmasti kaikille ole ongelma, mutta ajatus voi monesti olla eri asia kuin se totuus. 

Vierailija
27/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa ja vastaa rehellisesti:

miksi kuvittelet että listasi mukainen mies olisi mitenkään vapaalla?

Tarkoitan siis hyvät miehet viedään ja uusiosinkku noilla spekseillä tarkottaisi että hän on tuore leski.

Siinäpä sitten ajatusta. Alat tutkimaan "kuolleet" ilmoituksia ja kun löydät naisen joka on kuollut liian nuorena... jäämistölle vain stalkkaamaan.

Raakaa? Ei tietenkään, leskimies voi kaivata ystävän olkapäätä vaikeina aikoinaan.

Vierailija
28/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti asiaa ja vastaa rehellisesti:

miksi kuvittelet että listasi mukainen mies olisi mitenkään vapaalla?

Tarkoitan siis hyvät miehet viedään ja uusiosinkku noilla spekseillä tarkottaisi että hän on tuore leski.

Siinäpä sitten ajatusta. Alat tutkimaan "kuolleet" ilmoituksia ja kun löydät naisen joka on kuollut liian nuorena... jäämistölle vain stalkkaamaan.

Raakaa? Ei tietenkään, leskimies voi kaivata ystävän olkapäätä vaikeina aikoinaan.

Ihmisillä on erilaisia elämäntarinoita. Tuskin kaikki eronneetkaan ovat mitään ihan luokattomia ihmisiä. Moni on ottanut myös opikseen omista teoistaan tai suhteen tapahtumista yleensä. Ja kyllä se leskimieskin sopii oikein hyvin. 

ap

Vierailija
29/30 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

161cm se ei ole kovin pitkä.

Totta. Olen lyhyt. 

ap

Vierailija
30/30 |