Olen 42v juuri eronnut nainen, miten saisin lapsettoman nuoren alle 28v miehen parisuhteeseen?
Oman ikäiset miehet ovat ihan loppu jo. Kannattaako se tinderi jos on parisuhde haussa?
Kommentit (60)
Aina niitä yksinäisiä ja epätoivoisia löytyy. Jos vain ikä ja lapsettomuus kriteereinä niin hyvät mahkut.
En halua noin vanhaa naista. Ryppyreikä jo ihan mustunut.
Vierailija kirjoitti:
Minut saat, olen 29v kmies
Aika ajoi jo ohitsesi. Olet liian vanha.
Täytyy olla aika timmi 40+ jotta lähtisin
M23
Jos olet edes jollain tavalla hauska ja nuorekas, niin eiköhän se onnistu
Olemalla Heidi Klum. Sehän meni just naimisiin sen Kaulizin kanssa (Tokio hotelista).
Vierailija kirjoitti:
En halua noin vanhaa naista. Ryppyreikä jo ihan mustunut.
Ja veltot harmaat pimpsan huulet :D No mutta durvabaikanhakijoita voi kiinnostaa..
Menet sukupuolenkorjausleikkaukseen jossa vagina jätetään. Tai tyydyt pelkkään testosteroniin ja rintojen poistoon. Puolet elämästä naisena, toinen puolisko miehenä. Tod näk 45v nainen näyttää testosteronin myötä max 35-vuotiaalta mieheltä. Sitten vain poikaystävää etsimään.
Kongon demoktaattisesta tasavallasta monet käy hakemassa
Baarissa tuli juttelemaan. Ajattelin ensin että ihan yhden yön juttuhan tämä on, mutta tyyppi pyysi uudestaan ulos ja siitä se pikku hiljaa lähti. En oikein kehtaa edes kavereilleni tunnustaa, että tapailen näin nuorta.
Miks haluut noin nuoren parisuhteeseen? Säähän olisit sen huoltaja.
N40
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluun. N43
Ja minä! Olen 42, lapseton ja kiva nainen.
Siis kelle ap:n ikäiselle naiselle nuoret miehet ei netissä tyrkytä itseään?
Suhteeseen en haluaisi, mutta säännöllisen epäsäännölliseen paneskeluun kylläkin. Mua jallittaa tällä hetkellä viisikymppinen mies, mutta en oikein innostu noin vanhoista. N43