Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristitty, mitä ajattelet seksistä ennen avioliittoa?

Vierailija
12.07.2019 |

Eli olen kiinnostunut Jeesukseen uskovien ihmisten ajatuksista seksiin ja sen harrastamiseen ja merkitykseen liittyen (siis en esimerkiksi ateistin mielipiteestä uskovien ajatuksiin jos joltain meni otsikko ohi).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että seksi on tarkoitettu ihmisen nautinnoksi ja parisuhteen lujittajaksi. Jos se olisi vain lisääntymistä varten, ihmisellä olisi kiima kerran vuodessa, kuten yhtä kauan kantavilla eläimillä.

En alkaisi yhden illan juttuihin, edellytän luottamuksellista suhdetta ennen seksiä. Itselläni on ollut tähän ikään mennessä 2 kumppania, ensimmäisen kanssa olin naimisissa. Seksiä harrastettiin ennen aamenta. Seksi ei mielestäni ole syntiä, jos molemmat tahtovat sitä, eikä esiinny minkäänlaista hyväksikäyttöä tai vahingoittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kristitty olenkin, en allekirjoita läheskään kaikkea raamatun ja muun kristillisen opin kertomaa. Suuri osa on vanhentunutta ja kulttuuri on muuttunut, ja tämä seksin säästäminen avioliittoon ja/tai suvun jatkamiseen on yksi niistä asiosta, joka onneksi on kulttuurissakin muuttunut. En paheksu sitä, että jotkut harrastavat irtisuhteita kuka kenenkin ja minkä sukupuolen kanssa hyvänsä, mutta minä itse en voisi edes kuvitella harrastavani seksiä ilman tunteita partneria kohtaan. Jokainen valitkoon oman tiensä.

M41

Vierailija
4/7 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin jos nyt raamattu sattuisi olemaan totta, niin silloinko tiedettiin kaikesta kaikki? Maailma kehittyy ja onhan fysiikan, biologian, kemian ja matikan kirjatkin rustattu ihan uuteen uskoon jo moneen kertaa. Minulle opetettiin matkassa: "ensin kerron, sitten jaan, loput vasemmalta oikeaan. Nykyään kerto ja jakolaskut lasketaan siinä järjestyksessä kuin ne tulevat vasemmalta oikealle.

EI PIDÄ jämähtää ikivanhoihin uskomuksiin, eli pane vaan ettet pety sitten naimisiin mentyäsi. Erohan siitä tulee jos seksipuuhat ei toimikkaan.

Vierailija
5/7 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kristitty ja sitä mieltö että seksiä harrastetaan aivan liian vähän. Olen saanut lahjaksi voimakkaan vietin ja olen melko uskalias ja kokeilevainen. Irtoseksi ei ole minulle vierasta vasn iloinen asia. Tosin joskus tulee turhaa draamaa.

Uskonto merkkaa vain sitä että pettää ei saa eikä johtaa harhaan. Kerron jos haluan seksiä, ja jos seuristelen (kuten nyt) pyrin olemaan pettämättä ja tähön mennessä on onnistunutkin. Tyydyn jonkin verran vähempään seksiin koska ukon libido ei ole samalla tasolla, sormetan usein. Pyörin jonkin verran bdsm-piireissä mutta penetraatioseksiä.harrastan vain puomison kanssa.

Vierailija
6/7 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harrastaa niin paljon kun mahdollista ennen papin aamenta ja hääkakkua. Koska sen jälkeen sitä ei enää saa kun ehkä kerran vuodessa ja usein ei sitäkään

m47

Vierailija
7/7 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin, että se on syntiä, ja säästin avioliittoon. Suuri virhe. Hirvittävä virhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän