Kiusallinen tilanne.. naisystävä luulee että hänen lapsensakin on tulossa minun kustantamalle lomamatkalle Euroopan halki
En tiedä mistä hän ymmärsi näin. Itse oletin että hän olisi olettanut matkan olevan vain meille kahdelle eikä hänen 7v tytär tulisi mukaan. Tarkoituksena ajaa Tanskasta Italiaan parissa viikossa, nukkua leirintäalueilla jne. Minä siis kustannan tämän huvin pääosin ja lupasin näin naisystävälle koska tiedän miten tiukkaa hänellä on välillä. En oikein tiedä miten otan asian esille.. Onko neuvoja? Kyllä kait 7v pärjää pari viikkoa ilman äippää vaikka isovanhemmilla?
M36
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kai olet varmistanut asian isovanhemmilta ennen kuin järkkäsit tällaisen ihanan yllätys-elämysloman?
Ovat eläkkeellä,varmasti heille sopii.
ap
Oletat että lapsi noin vaan tyrkätään hoitoon? Mitäs jos heillekään ei ole varaa ylläpitää lastan sun hienon matkan ajan? ja miksi alunperin edes ajattelit että lasta ei tarvitse ottaa mukaan?
Mistä lähtien lapset ovat kuuluneet romanttisille auto-leirintäalue-reissuille mukaan?
Voi olla, ettei naisystäväkään innostu, kun kuulee, että majoitus tapahtuukin leirintäalueilla eikä hotelleissa.
Miehen kuuluu kustatantaa naisystävälleen lomamatkat reilusti. Ja lapsi mukaan tietysti.
Tämä kuuluu miehen rooliin uusioperheissä.
Vierailija kirjoitti:
Ahhahahaa :) Autolla ajetaan kahdessa viikossa Tanskasta Italiaan, huikee reissu, mahtavaa, ihanaa!
Mutta siis mä oletan, että myös ap olettaa, että naisystävänsä oletettavasti on yhtä onnessaan oletetun lapsensa kanssa.
Mikä tässä on ei mahtavaa ?
Automatka halki eurooopan ?
Kaksi viikkoa liian lyhyt vai pitkä ? Ajoimme vanhempieni kanssa aikoinaan 5 päivässä Tukholmasta Napoliin, mutta se olikin yhtä ajamista.
Joko kuulit, että vietät lomasi ihan yksin?
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa ne isovanhemmatkin mukaan.
0/5
Pyh! ja vitut ! Koko suku vain jousille samoin tein, siinähän nuo menevät kuomukärryssä kuin tyhjää vain.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu kustatantaa naisystävälleen lomamatkat reilusti. Ja lapsi mukaan tietysti.
Tämä kuuluu miehen rooliin uusioperheissä.
Juuri tuon tähden uusio-helvettiä on syytä karttaa kuin ruttoa. Miehelle se on vain toimimista lokkien ruokkijana.
Sama täällä. Naisella neljä lasta, en todellakaan kustanna toisen miehen lapsille lomaa.
Otsikko paljastaa trolliksi. Ei kukaan ole niin idiootti että pitää tämän tason asiaa pelkkänä kiusallisena ilmoitusasiana.
Kun pikkulasten vanhempaa pyydetään reissulle jonne lapset eivät ole tervetulleita, niin jo kutsuvaiheessa esitetään asia niin että kyseessä on kahden hengen reissu. Jos puhutaan vaan "jospa me lähdettäisiin", niin kyllä suurin osa luulee lähtevänsä perheenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tää ei olis trolli, niin ap joutuisi lähtemään yksin tai etsimään muualta seuralaisen. Ei kukaan normaali äiti halua olla erossa lapsestaan puolta kesälomaa! Loma se on lapsellakin ja tottakai äiti oletti että on itsestään selvää että lapsi tulee mukaan! Jos ryhtyy suhteeseen ihmisen kanssa kenellä on lapsia, on ymmärrettävä ja hyväksyttävä että lapsi/ lapset todella kuuluu siihen samaan pakettiin.
Ai nyt lapset kuuluu pakettiin. Kun kyseessä on miehen lapset, niin on täysin hyväksyttävää sivuuttaa lapset lomasuunnitelmista.
No eihän ole! Missä kohtaa tuossa niin väitettiin? Jos lapset asuu vanhemmillaan viikko-viikko systeemillä, niin kahdenkeskiset matkat on mahdollisia kun lapsi on toisen vanhemman luona! Jos näin ei ole, vaan lapsi asuu vain toisen vanhemman kanssa hän tietenkin tulee mukaan lomalle! Ei lasta ulkopuolisen hoitoon viedä loman takia! Eikä varsinkaan noin pitkäksi ajaksi! Jos taas on niin että on sovittu että isällä on lapset joka toinen viikonloppu, kuten hyvin yleisesti on, ja sen lisäksi kaksi viikkoa lomalla, voi äiti tietysti tuon kahden lapsivapaan viikon ajan tehdä mitä haluaa. Samoin isä omilla lapsivapailla viikoillaan. Itse kuitenkin olen aina halunnut matkoille mukaan sekä omat että miehen lapset, ja ollaan ajoitettu matkat niin että on miehen viikko pitää lapsia. Siten ei tule kummankaan lapsille syrjittyä oloa. Yhteisiä matkoja ilman lapsia ollaan joskus harvakseltaan tehty ilman lapsia 2-3 päivää kerralla.
Miten voisi muka olla niin yksinkertainen äippä, että kuvittelisi noin pienen lapsen viihtyvän moisella matkalla? Onko hänellä rahaa maksaa lento Suomeen?
Yh-äidit äpärineen ovat kaikkein pahimipia toisten lomakolla loisivia! Sen vuoksi en voi suositella suhdetta Yh-äitiin kenellekkään!
Ärsyttävää tälläinen vali, vali-meininki. Mistä kumpuaa tuo "minä en kyllä kustanna muiden miesten lapsien matkoja" yms. asenne, kun jo seurustellessa ollaan samaa perhettä. Ap, silti luulen, että 7-vuotias nauttisi isovanhempien seurasta (jos he lupautuvat hoitamaan) ja voisit keskustella, että jos tekisitte viikonloppureissun ulkomaille myöhemmin kolmistaan.
Koska mulla on lapsia, en lähtisi uuden miehen kanssa ilman heitä noin pitkälle matkalle. Tuntuu, että siinä joutuu yhdelle vielä äidiksi. Lomien ja töitten ja kaiken järjestelyjen jälkeen ei todellakaan olisi varaa mihinkään parin viikon kuhertelulomaan, leirintäalueilla, autolla. Pitäisi olla jotenkin sopivampi paketti, jotain kompromissia.
ai kauheeta että onkin saatu aikaseka näin surkee/typerä aloitus. ei jatkoon -1000000000000000potenssiin10000000000000 huh ja byebye.....
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää tälläinen vali, vali-meininki. Mistä kumpuaa tuo "minä en kyllä kustanna muiden miesten lapsien matkoja" yms. asenne, kun jo seurustellessa ollaan samaa perhettä. Ap, silti luulen, että 7-vuotias nauttisi isovanhempien seurasta (jos he lupautuvat hoitamaan) ja voisit keskustella, että jos tekisitte viikonloppureissun ulkomaille myöhemmin kolmistaan.
Miksei voi pyytää siltä oikealta isältä rahaa? Kato kun me miehet ollaan sitä mieltä, että se kuka ne lapset on siittänyt, niin sille kuuluu myös taloudellinen vastuu lapsista. Jos ei elätä, niin se on meidän mielestä vastuunpakoilua ja vapaamatkustamista toisten piikkiin.
En haluaisi lapsestani kahdeksi viikoksi eroon vaikka olisi hyvä hoitopaikka. Joko lapsi mukaan tai en lähtisi. Jos olisi ydinperhe, olisi itsestäänselvyys, mutta kun lapsi ei ole oma, niin on helppo sysätä sivuun.
Tuskin kukaan kirjoittaisi näin tarkkoja tietoja, jos juttu olisi totta.
Hohhoijaa taas näitä kun ei ole muuta tekemistä!!