Erosin poikaystävästäni ja nyt hänen paras kaveri vikittelee minua..
Erosimme koska poikaystäväni petti minua. Olen aika katkera erosta ja mietin pitäisikö vaan antaa mennä ja "kostaa" exälleni? He ovat tunteneet toisensa ala-asteesta lähtien ja suhteemme aikana poikaystäväni sanoi, että he eivät ainakaa koske toistensa naisiin, koska ovat kuin veljiä. Noh, nyt tämä paras kaveri lähettelee minulle viestejä useaan otteeseen. Olin yhdessä exäni kanssa 4 vuotta, joten varmaan tuo hänen kaverinsa kuolannut minua alusta asti. Tekisi mieli kerran heiluttaa peittoa ja vaikka ottaa kuva tuosta hänen parhaasta kaverista ja lähettää se exälleni kostona.
Tämä saattaa kuulostaa lapselliselta, mutta olen tällä hetkellä TODELLA katkera.
N27
Kommentit (27)
Jos exän kaverilla on ollut tunteita neljän vuoden ajan sinua kohtaan, niin ei hän tässä tilanteessa sänkyyn ole pyrkimässä. Siis mikäli on järjissään oleva mies. Kyllä hänen pitäisi ymmärtää, että sä olet nyt tosi rikki. Mutta jos hänellä tosiaan on tunteita sua kohtaan, niin kyllä hän varmasti pystyy tukemaan sua ja olemaan tällä hetkellä ystävä. Voihan olla, että vaikka ovatkin pitkäaikaisia kavereita, niin hän ei kuitenkaan missään määrin hyväksy exäsi tekoa. Jos on pelkästään seksin perässä, niin jätä hänen viestittely omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Jos lähdet sekaantumaan exäsi kavereihin, tulee sinulle todennäköisesti lopulta vielä huonompi olo. Samalla saatat satuttaa exäsi kaveria, joka lienee täysin syytön koko tilanteeseen. Vai hakeeko ko. hemmo pelkästään panojuttuja sulta? Ei ehkä kuitenkaan ole mikään meriitti olla kaverusten "korkkaama", eli seksiseuraakin kannattaa hakea jostain toisesta. Älä alennu exäsi tasolle, vaan pidä itsesi hänen yläpuolellaan. Paras ja suloisin kosto exällesi on se, että jatkat elämääsi hänen pettämisistään huolimatta. Jossain vaiheessa exäsi alkaa todennäköisesti ikävöimään sinua ja silloin on hänen vuoronsa tuntea kurjaa oloa, kun näkee sinut onnellisena jonkun toisen miehen kainalossa. Aikaa se tietysti vaatii ja varmasti paljon kyyneliä. Mutta suunta on vain ylöspäin! Jos exäsi alkaa jossain vaiheessa tunkemaan takaisin lupailleen kuun ja tähdet, niin älä lähde siihen enää mukaan. Tsemppiä!
Kiitos tsempistä! Ahdistaa vaan suunnattomasti tää olo ja vaikka exä sano katuvansa eikä halunnut erota niin silti musta tuntuu ettei siitä tunnu läheskää nii pahalta ku musta.. Tuntuu ettei sellanen ihminen joka voi pettää toista pysty edes asettumaan toisen asemaan tai ylipäätänsä rakastamaan ketään aidosti. Varmaan pitää vaan antaa ajan kulua.. Kesäkin meni tähän..
Vierailija kirjoitti:
Jos exän kaverilla on ollut tunteita neljän vuoden ajan sinua kohtaan, niin ei hän tässä tilanteessa sänkyyn ole pyrkimässä. Siis mikäli on järjissään oleva mies. Kyllä hänen pitäisi ymmärtää, että sä olet nyt tosi rikki. Mutta jos hänellä tosiaan on tunteita sua kohtaan, niin kyllä hän varmasti pystyy tukemaan sua ja olemaan tällä hetkellä ystävä. Voihan olla, että vaikka ovatkin pitkäaikaisia kavereita, niin hän ei kuitenkaan missään määrin hyväksy exäsi tekoa. Jos on pelkästään seksin perässä, niin jätä hänen viestittely omaan arvoonsa.
En tiedä ajatteleeko tämä paras kaveri niin kypsästi vielä.. On 23 vuotias. Vaikka hän laittaakin tsemppiviestejä ja sanoo että voi tulla milloin vain käymään ja voin aina jutella hänelle niin se voi myös olla nuoren miehen hormoonit jotka jyllää ja hän ajattelee vain alapäällään. Näköjään exäni ainakin ajatteli.
Älä sekoita henkilökohtaista seksielämääsi eksälle kostamiseen. Siinä on tosiaan iso vaara, että lopputulos ei ole se mitä halusit ja sinuun sattuu lisää. Toisaalta jos eksän kaverilla onkin ollut sua kohtaan tunteita jo pidempään, niin on muistettava että hänkin on ihan oikea tunteva ihminen eikä mikään lelu jota voi käyttää koston välineenä.
Vierailija kirjoitti:
Älä sekoita henkilökohtaista seksielämääsi eksälle kostamiseen. Siinä on tosiaan iso vaara, että lopputulos ei ole se mitä halusit ja sinuun sattuu lisää. Toisaalta jos eksän kaverilla onkin ollut sua kohtaan tunteita jo pidempään, niin on muistettava että hänkin on ihan oikea tunteva ihminen eikä mikään lelu jota voi käyttää koston välineenä.
Näköjään näin sekaisin tästä olen, ettei tullut tuo ees mieleenkään. Ehkä parempi vaan antaa olla..
Sehän on kyllä ihan normaalia, että kun suhde päättyy vaikka et haluaisi sen päättyvän niin suhtautuminen asiaan on jonkun aikaa suht pakkomielteistä. Muistan jonkun tutkijan selittäneen, että sydänsurut aktivoi aivoissa saman alueen kuin fyysinen kipu, ja kun toinen repäistään sun elämästä niin se aiheuttaa vieroitusoireita. Siksi tekee mieli kytätä toisen sosiaalista mediaa tai viestitellä sille, siinä hakee "huumettaan" eli toisen huomiota.
Nopeimmin tilanne selviää sillä, että et ole eksän tai hänen kaverinsa kanssa missään tekemisissä etkä muutenkaan ajattele eksää tai häneen liittyviä asioita. Aivosi keksivät sitten lopulta muuta tekemistä.
Se voi olla ihan kummin päin vaan. Jos olet varma ettet halua hänen kanssaan suhteeseen, en sinuna uskaltaisi tehdä mitään peliliikettä ellen olisi varma miehen aikeista. Toisin sanoen siitä, että hän haluaa vain panna. Jos hän luulee teidän olevan suhteen alussa ja sinä pidät häntä kostopanona, tuosta tulee todella sotkuinen kuvio joka ei varmasti paranna oloasi.
/14