Erosin poikaystävästäni ja nyt hänen paras kaveri vikittelee minua..
Erosimme koska poikaystäväni petti minua. Olen aika katkera erosta ja mietin pitäisikö vaan antaa mennä ja "kostaa" exälleni? He ovat tunteneet toisensa ala-asteesta lähtien ja suhteemme aikana poikaystäväni sanoi, että he eivät ainakaa koske toistensa naisiin, koska ovat kuin veljiä. Noh, nyt tämä paras kaveri lähettelee minulle viestejä useaan otteeseen. Olin yhdessä exäni kanssa 4 vuotta, joten varmaan tuo hänen kaverinsa kuolannut minua alusta asti. Tekisi mieli kerran heiluttaa peittoa ja vaikka ottaa kuva tuosta hänen parhaasta kaverista ja lähettää se exälleni kostona.
Tämä saattaa kuulostaa lapselliselta, mutta olen tällä hetkellä TODELLA katkera.
N27
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Exäsi on väittänyt, että sinä olet se suhteen pettäjä ja eron syy?
Hän otti vastuun teoistaan ja olisi halunnut jatkaa, mutta itse en pysty antamaan anteeksi.
En sitten tiedä mitä kavereillensa selittää. Ainakin hänen paras kaveri tietää että exäni petti, enkä minä.
Tuskinpa ex poikaystävääsi kiinnostaa mitä teet ja kenen kanssa.
Anna mennä vaan! Toisaalta taas voi olla että heidän välit ei siitä mene poikki ja sulle tulee vain pahempi olo.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa ex poikaystävääsi kiinnostaa mitä teet ja kenen kanssa.
No ei varmasti, paitsi että haluaisi palata yhteen ja kyse on hänen parhaasta kaverista joka vikittelee minua exäni selän takana
Olet todella lapsellinen ja typerä, jos rupeat mihinkään exäsi kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä mietin itsekkin, että ketä se loppupeleissä hyödyttää.. Tää ero on vielä tuore ja tunteet menee vuoristorataa.. tällä hetkellä tekisi mieli saada hänellekkin yhtä kurja ja petetty olo kuin mulla.
Todellakin antaisin samalla mitalla takasin!
En lähtis heiluttaa sitä peittoa, mutta voit ottaa vaikka teidän viesteistä (jos sellasia on) screenshotit ja lähettää sun exälle. Laita vaikka saatteeksi "sovitte todella hyvin kavereiks ku molemmat puuhailette toisten selän takana"
Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä mietin itsekkin, että ketä se loppupeleissä hyödyttää.. Tää ero on vielä tuore ja tunteet menee vuoristorataa.. tällä hetkellä tekisi mieli saada hänellekkin yhtä kurja ja petetty olo kuin mulla.
Sä tarvitset aikalisän, että vuoristorata loppuu. Jos sen jälkeen exän kaverin paneminen tuntuu hyvältä ajatukselta, niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
En lähtis heiluttaa sitä peittoa, mutta voit ottaa vaikka teidän viesteistä (jos sellasia on) screenshotit ja lähettää sun exälle. Laita vaikka saatteeksi "sovitte todella hyvin kavereiks ku molemmat puuhailette toisten selän takana"
Toiki olis vaihtoehto. Ainoa vaan että olen flirttaillut tahallisesti takaisin, enkä välttämättä halua lähettää hänelle viestiketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä tarvitset aikalisän, että vuoristorata loppuu. Jos sen jälkeen exän kaverin paneminen tuntuu hyvältä ajatukselta, niin siitä vaan.
Totta. Tällä hetkellä vaan tuntuu että mun sisällä on sellanen raivo ja ahdistus mikä pitäs purkaa johonkin.. Mikään liikunta tai muu ei ole siihen auttanut. Haluisin vaan jollain tapaa helpottaa mun oloa ja tällä hetkellä tuntuu, että ainut vaihtoehto on saada exälle paskin mahdollinen olo.
Anna mennä jos siltä tuntuu, et ole pettäjäeksälle mitään velkaa.
Mutta anna mennä vain siinä tapauksessa että oikeasti haluat sitä eksäsi kaveria. Jos ainut motivaatiosi on kosto, uskallan melkein taata että olosi on sen jälkeen vain tyhjä ja hyväksikäytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se sinun olosi siitä ainakaan parane. Mitä sinä enää exästä välität?
Kannattaako vuosien hyvä suhde hylätä yhden virheen takia. Aika old-school.
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä jos siltä tuntuu, et ole pettäjäeksälle mitään velkaa.
Mutta anna mennä vain siinä tapauksessa että oikeasti haluat sitä eksäsi kaveria. Jos ainut motivaatiosi on kosto, uskallan melkein taata että olosi on sen jälkeen vain tyhjä ja hyväksikäytetty.
No se exän kaveri on kyllä komea, varmaan lähestyisin häntä baarissa jos emme tuntisi, mutta tiedostan että ei siitä voisi tulla mitään sen enempää kuin yhden illan juttu. Toisaalta mietin tämän parhaan kaverin motiiveja.. haluaako hän vain päästä sänkyyn vai onko hänelle ehkä tullut tunteita 4 vuodessa ja nyt sitten näki tilaisuuden tulleen.
Jos lähdet sekaantumaan exäsi kavereihin, tulee sinulle todennäköisesti lopulta vielä huonompi olo. Samalla saatat satuttaa exäsi kaveria, joka lienee täysin syytön koko tilanteeseen. Vai hakeeko ko. hemmo pelkästään panojuttuja sulta? Ei ehkä kuitenkaan ole mikään meriitti olla kaverusten "korkkaama", eli seksiseuraakin kannattaa hakea jostain toisesta. Älä alennu exäsi tasolle, vaan pidä itsesi hänen yläpuolellaan. Paras ja suloisin kosto exällesi on se, että jatkat elämääsi hänen pettämisistään huolimatta. Jossain vaiheessa exäsi alkaa todennäköisesti ikävöimään sinua ja silloin on hänen vuoronsa tuntea kurjaa oloa, kun näkee sinut onnellisena jonkun toisen miehen kainalossa. Aikaa se tietysti vaatii ja varmasti paljon kyyneliä. Mutta suunta on vain ylöspäin! Jos exäsi alkaa jossain vaiheessa tunkemaan takaisin lupailleen kuun ja tähdet, niin älä lähde siihen enää mukaan. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se sinun olosi siitä ainakaan parane. Mitä sinä enää exästä välität?
Erosta on pari kuukautta vasta ja oltiin 4 vuotta yhdessä joten kyllä vielä välitän hänestä. Ei ne tunteet katoa.. Tunnen kuitenkin itseni ja tiedän etten voi antaa anteeksi pettämistä.
Exäsi on väittänyt, että sinä olet se suhteen pettäjä ja eron syy?