Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lorvailee yksin mökillä

Vierailija
12.07.2019 |

Miehellä ja minulla on tämä kuu lomaa ja tarkoituksena oli maalata piharakennus ja veranta. Noh hän lähti heti mökille ja sanoi lepäävänsä pari päivää mikä oli ihan tavallista kun hän käy yksin kalassakin ja metsällä kun itse en tykkää liikkua luonnossa. Viime viikonloppuna kysyin onko hän jo kohta takaisin kun tekemistä riittää ja tahtoisin olla hänen kanssaan nyt kun viimein ollaan yhtaikaa vapaalla. Mies tekstasi
että tulee kun tulee ja että voinko antaa hänen levätä hetken eikä hän aio rastaa itseään heti puhki. Maalaushommista puhuttiin jo keväällä ja muutenkin on loukattu olo että hän haluaakin olla näin pitkään yksin. Ei siis vieläkään kuulu mitään, kuu on kohta puolessa ja en uskalla viestittää uudelleen. Auto on miehellä joten olen sitä paitsi itse jumissa kotona kun en ihan viikkoihin ollut varautunut. Mitä tässä voi tehdä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on siellä toinen nainen/mies.

Vierailija
2/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisty. Osta auto ja hanki elämä, lopeta ruikuttaminen ja miehessä roikkuminen. Ehkä se ukko sitten haluaa viettää myös lomaa kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa se piharakennus ja veranta. Ehkä mieskin haluaa tulla kotiin, kun siellä ei ole vastassa työleiri.

Vierailija
4/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinua estää niitä piharakennusta ja verantaa maalaamasta tarkkaan ottaen mikä?

Vierailija
5/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemistä riittää vs yksin mökillä, hmm...

Vierailija
6/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinua estää niitä piharakennusta ja verantaa maalaamasta tarkkaan ottaen mikä?

Sanajärjestys eläköön!

Vierailija
7/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa oli niin monta asiaa pielessä. Jos miettii, uskaltaako soittaa omalle puolisolle, on aika erota, ollut jo kauan.

Toisekseen hanki oma auto ja ala etsiä omaa asuntoa, johon muutst, kun otat pikimmiten sen eron.

Vierailija
8/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse makaat av-palstalla. Tarvitaanko maalaamiseen penis? 

Vierailija
9/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä lorvailet yksin kotona, joten...

Vierailija
10/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidan koirat ja pihan niin ei mielestäni ole liikaa odottaa luvattua apua muuhun? Ei varmasti ole toista naista, mies on lusmu eikä paha. AP

Vierailija
11/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanajärjestys eläköön!

Miksi tuollaisia lauseita on alkanut näkymään? Joku syy kai siihen on

Vierailija
12/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanajärjestys eläköön!

Miksi tuollaisia lauseita on alkanut näkymään? Joku syy kai siihen on

Suomen kielessä sanajärjestys on vapaa. Joskus sillä on väliä lauseen merkityksessä, mutta koska enin osa magiasta tehdään taivutuksilla ja päätteillä, niin ei kovin paljoa. Enemmän sillä voidaan painottaa haluttua asiaa tai lauseenosaa.

Vierailija
13/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lepäillä, taitaa olla sen tarpeessa? Ei ne hommat lopu..

Stressistä pääsyyn menee kauemmin kun pari päivää.

Maalaaminen on kivaa

Vierailija
14/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi pirttihirmusta eroon vähäksi aikaa.👍

Vierailija
15/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa itse se terassi ja piharakennus.Kun ukko aikanaan palailee kotiin,lähde sinä viikon parin lomareissulle joko yksin tai jonkun kaverin kanssa.Etkä kerro sen tarkemmin koska palaat kotiin....

Vierailija
16/16 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuovi ja autotalli.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi