Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herttuatar Meghanin tapa kantaa Archieta sai kritiikkiä muilta äideiltä - monet asettuivat kannustamaan: ”Ei kukaan heti osaa!”

Vierailija
12.07.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/e69263ec-b315-4b76-9f26-26f7f…

Mielestäni "ei kukaan heti osaa" on aika tehoton argumentti silloin kun on kyse taidosta joka opitaan jo synnärillä ja toisekseen tuo kantotapa näyttää lapsen niskojen tukemisen puutteen takia todella vaaralliselta. Tuolla ipanalla on järjettömän kokoinen pää, joten niskojen tukeminen olisi ensisijaisen tärkeää. Lueskelin myös instassa noita puolustelevia kommentteja ja todella moni puolustelija heitti vain vastakaneetin "oletko itse täydellinen äiti" kun sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Kommentit (513)

Vierailija
161/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomatta nyt mitään omaa mielipidettäni tähän, niin eikö se, että moni ihminen on kiinnittänyt huomiota tohon vauvan roikottamiseen ympäri maailman, kerro jo jotain?

Vierailija
162/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja missä oli myssy ja pikku jalkatossut??? Kovin raakana kanteli tuolla tasolla vielä.

Sekä Kate, että Meghan hellevaatteissa, mutta vauvat pitää olla paksusti puettuja? Vain Suomessa on tämä pakkomielteinen hattu ja tossu ja hanska käytäntö. Muualla Euroopassa osataan olla lämpimässä myös vähemmissä vaatteissa ja varjossa ilman suurta stressiä. Vauvat itkevät jos heillä on kylmä tai muuten vaan epämukavaa. Mikään noissa kuvissa ei viitannut, että Archie olisi itkenyt tai valittanut oloaan.

Hellevaatteissa? Meghanillahan on itsellään pitkä kolttu, mutta poika on paljaalteen. En muuten ota kantaa siihen, oliko liian paljon vai liian vähän vaatteita, mut olihan Meghanilla nyt enemmän vaatteita kuin lapsellaan. 

Suomessakin muuten näkee tuota, että vauvalla tai pikkulapsella ei ehkä ole hanskoja tai paksua takkia kaupassa, mutta vanhemmilla on mielettömät talvivermeet. 

Lyhyt hihainen väljä korkeilla halkioilla oleva pellavamekko. Tuo jos joku on hellemekko tuollaiseen tilaisuuteen. Ei tuonne kilpailuun jossain rantamekossa olisi voinut mennä. Ei tuo poika alasti ollut. Eikä hän näyttänyt millään tavoin palelevan.

Ja varmasti pieniä lapsia näkee kaupassa ilman takkia, koska he itse ovat ensimmäisiä repimään vaatteensa pois ja valittamassa kun on kuuma ja hiki. Kysymys kuuluisi pikemmin olla. Montako kertaa olet nähnyt näiden vähäpuettujen lasten itkeneen, että heitä palelee? Jos heillä ei ole hanskoja, niin se on paljon todennäköisempää, että he ovat ne itse ottaneet pois, kun ettei vanhemmat anna niitä laittaa päälle tai laita niitä heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karu kontrasti, kun Kate hoiteli kolme alle kouluikäistä iloisena ja kauniina. Meghan ei selvinnyt edes yhdestä ja ulkoasu ihan hoitamaton.

Vierailija
164/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki Meghanin puolustajat,

Voitte rauhoittua, hänellä on oma palkattu PR. Teidän ei tarvitse tehdä sitä hänen puolestaan.

Niinpä. Jota vetää Clintonien entinen kampanjapäällikkö. Eli ihan ison maailman meiningillä ja rahalla sitä Meghania puolustetaan julkisuudessa.

Vierailija
165/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomatta nyt mitään omaa mielipidettäni tähän, niin eikö se, että moni ihminen on kiinnittänyt huomiota tohon vauvan roikottamiseen ympäri maailman, kerro jo jotain?

Se kertoo, että ihmisillä on ihan liikaa aikaa ja liian vähän tärkeämpää tekemistä. Lapsi ei pudonnut, ei itkenyt, eikä edes vaikuta kiemurrellen. Meghan ei näytä kärsivän, eikä Harrykaan.

Mutta jostain syystä moni muu näyttää kärsivän satojen kilometrien päässä.

Vierailija
166/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on vähän ristiriitaiset tunteet tästä Meghan vainosta, mutta kyllä tuo kantaminen näytti minunkin silmiini vähän oudolta. Tuon taidon oppii nopeasti kun vaan on vauvan kanssa. Minulle tuli ekana mieleen jotenkin ajatus siitä, että kuninkaallisena hänellä on ehkä hoitaja paljon vauvan kanssa ja noiden taitojen opettelu kehittyisi hitaammin hänellä.

Mistä vainosta?

Oletko oikeasti sitä mieltä, että hänen toimintansa Wimbledonissa oli ok?

Ei sitten tule mieleen, että aiheuttaa tämän ihan itse.

Wimbledon oli taas sitä rusinoiden syömistä pullasta.

-Käytiin katsomassa vain oman jenkkikaverin peli, vaikka tehdään edustustöitä briteille.

-Mentiin taviskatsomaan, mikä aiheutti ylimääräistä vaivaa henkilökunnalle ja taviskatsojille.

Vierailija
167/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma teoriani tosta roikottamisesta. Pitkähiuksisena kokisin äärettömän vaikeaksi kanniskella helteessä vauvaa pitkät hiukset auki. Ehkä varoi kampaustaan, kun ei nostanut vauvaa olkapäälle? 

Vierailija
168/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oma teoriani tosta roikottamisesta. Pitkähiuksisena kokisin äärettömän vaikeaksi kanniskella helteessä vauvaa pitkät hiukset auki. Ehkä varoi kampaustaan, kun ei nostanut vauvaa olkapäälle? 

Ei nuo ole sen omat hiukset. Peruukki tai pidennykset.

Vierailija
169/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta touhua tämä ihmisajojahti.

Joka päivä saa lukea ”lööpeistä” kuinka Meghan loukkaa kaikkia ja kaikkea vain olemalla olemassa. Oikeasti, ihan sama mitä hän tekee niin se on toimittajien mielestä väärin ja siitä saa revittyä räväkän otsikon ja ihmisjoukot saavat vapaasti haukkua ja vihata häntä.

Minulla ei ole mielipiteitä tästä parista, mutta todellakin puuttuisin jos näkisin että esim.lapset tai aikuiset joukolla kiusaa jotain tiettyä henkilöä!

Eli olet varmaan samalla tavalla raivoamassa tuossa Lotta Backlundia haukkuvassa ketjussa?

Vai onko helpompaa raivota valtaapitävän monimiljonäärin puolesta kuin tavallisen, vähävaraisen ihmisen puolesta joka yrittää auttaa sairasta veljeään?

Niinpä. Oletko koskaan kuullut sanaa tekopyhä?

Niinpä, oletko itse? Mietipä omia tekojasi ja sanomisia huolella.

Vierailija
170/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa miten meghan-"kriitikon" uusin strategia on vinkua muiden solvaavan häntä. 😆 Itse kuitenkin solvaa meghania aivan kaikesta, mitä tämä ikinä tekeekin. Meghania haukutaan näissä ketjuissa usein todella asiattomasti ja rumastikin. Ulinas tulee myös täysin mitättömistä asioista. Sormenpäätkin meghan on varmasti ojentanut virheellisesti! Toki myös ulkonäköä haukutaan haukkumasanoin höystettynä. Otahan "kriitikko" itse saamasi kritiikki vastaan, kun sitä noin innoissasi olet muille jakamassa.

Vierailija
171/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tyyli näytti ihan hyvältä. Kun vauva kerran on tyytyväinen, niin luultavasti tuo on se asento jossa äiti kokee vauvan viihtyvän parhaiten (etenkin kun oli sama tyyli kahdessa eri tilanteessa). Tuskin hän kanniskelee vauvaa pitkiä matkoja noin "alhaalla", vaan paikallaan ollessaan.

Vierailija
172/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa miten meghan-"kriitikon" uusin strategia on vinkua muiden solvaavan häntä. 😆 Itse kuitenkin solvaa meghania aivan kaikesta, mitä tämä ikinä tekeekin. Meghania haukutaan näissä ketjuissa usein todella asiattomasti ja rumastikin. Ulinas tulee myös täysin mitättömistä asioista. Sormenpäätkin meghan on varmasti ojentanut virheellisesti! Toki myös ulkonäköä haukutaan haukkumasanoin höystettynä. Otahan "kriitikko" itse saamasi kritiikki vastaan, kun sitä noin innoissasi olet muille jakamassa.

Samaa mieltä ☝🏻

Vierailija
173/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä osaa julkisuudesta jotkut eivät täällä tajua? Kun elää julkisuudesta, niin totta hitossa ihmiset kommentoivat. Sehän se tavoite on ja pahin mikä julkkiksille voi tapahtua on, että kukaan ei enää huomioi. Joten tietenkään Meghan ei halua, että hänet jätetään "rauhaan". Tuo on sama kuin jos väittäisi, että Kardashianit haluavat, että kukaan ei seuraisi heidän tv-sarjaansa.

Vierailija
174/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä osaa julkisuudesta jotkut eivät täällä tajua? Kun elää julkisuudesta, niin totta hitossa ihmiset kommentoivat. Sehän se tavoite on ja pahin mikä julkkiksille voi tapahtua on, että kukaan ei enää huomioi. Joten tietenkään Meghan ei halua, että hänet jätetään "rauhaan". Tuo on sama kuin jos väittäisi, että Kardashianit haluavat, että kukaan ei seuraisi heidän tv-sarjaansa.

Yksi kysymys, onko Harrylla ja Meghanilla tv-sarja?

Vierailija
175/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te Meghanin puolustajat olette ajatelleet tekevänne, jotta saatte hiljennettyä kaikki kymmenet miljoonat Meghania negatiivisesti kommentoivat britit, aussit, kanadalaiset, yms. jotka maksavat kaiken? Aika iso urakka teillä. Niin, ja USA:ssakin hänellä on huono maine.

Vierailija
176/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te Meghanin puolustajat olette ajatelleet tekevänne, jotta saatte hiljennettyä kaikki kymmenet miljoonat Meghania negatiivisesti kommentoivat britit, aussit, kanadalaiset, yms. jotka maksavat kaiken? Aika iso urakka teillä. Niin, ja USA:ssakin hänellä on huono maine.

Entä mitä te teette jos/kun media jättäisikin tämän parin rauhaan ja heistä ei olisi juttuja? Ketä sitten lähdette haukkumaan?

Vierailija
177/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei julkkisten elämää ole pakko seurata pakonomaisesti tehden niistä oman elämänsä keskeisintä sisältöä. Ei ole myöskään oman elämän kannalta kovinkaan hedelmällistä ryvetä ja kieriskellä jonkun tietyn julkkiksen "virheiden" ruotimisessa. Ei se nyt aivan normaalia touhua ole.

Vierailija
178/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei julkkisten elämää ole pakko seurata pakonomaisesti tehden niistä oman elämänsä keskeisintä sisältöä. Ei ole myöskään oman elämän kannalta kovinkaan hedelmällistä ryvetä ja kieriskellä jonkun tietyn julkkiksen "virheiden" ruotimisessa. Ei se nyt aivan normaalia touhua ole.

Mutta sinusta on tervettä päivystää täällä riehumassa jos joku kirjoittaa jotain mistä et pidä?

Vierailija
179/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Olet oikeassa, vihapuhe on tullut jäädäkseen ja haukkuminen tulee ainoastaan lisääntymään ja suvaitsevaisuus vähenemään.

Sinäänsä hienoa, kun kymmenien miljoonien ongelma on väärässä asennossa puolituntia kannettu vauva, eikä ne miljoonat aliravitut vauvat ja kuinka ensinmainittuun osataan ottaa vahvastikin kantaa ja muut jättää täysin ajatusten ulkopuolelle.

Vierailija
180/513 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälleen lapsettomanakin pakko sanoa, että tosi oudon näkösesti kanniskelee. Miksei pidä sellasessa kehtoasennossa? Tai olkaa vasten? Tai pistä kärryihin? Itse olen huono pienten vauvojen kanssa, mutta silloin voi tehdä myös kuten Catherine: istua alas. 

Mutta on myös vaihtoehtona, että on juurikin vaihtamassa lapsen asentoa, mutta otettu tuollanen tosi huono kuva. 

No sinulle tosiaan tiedoksi, että kaikki vauvat eivät viihdy missä tahansa asennoissa ja joitakin on heijattava jatkuvasti mikä ei istuessa taas onnistu. Esim. refluksi ja vatsavaivat aiheuttavat herkästi juuri tuota että pystyasento ja pieni heijaus ovat ainoita mikä kelpaa. Luuletko että maailmassa olisi yhtäkään väsynyttä äitiä, huonosti nukkuvaa lasta yms. jos noilla sinun ohjeillasi pärjättäisiin joka tilanteessa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä