Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin salaliittoteoriaan uskot oikeasti?

Vierailija
11.07.2019 |

Perustelut mukaan.

Kommentit (258)

Vierailija
1/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaraisen mustamaalaamiseen, ei yksi ihminen kerkiä noita kaikki juttuja tekemään.

Vierailija
2/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

911, ihan selkeä tapaus, että jenkkiläiset sen itse lavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän mahdollisena, että viimeinen kone ammuttiin alas, eivätkä matkustajat ”nousseet kapinaan” kaappareita vastaan. Kone oli matkalla kohti Washingtonia ja oli tiedossa, että se oli kaapattu. Muuten nuo 911-jutut ovat puuta heinää.

Vierailija
4/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunatseihin.

Vierailija
5/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NSA on olemassa ja se vakoilee meitä kaikkia.

Vierailija
6/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

emme vakoile. 

Viimeaikaisista en usko, että Osama Bin Ladenia tapettiin ja haudattiin mereen. Joko asuu jossain luksus "vankilassa" tai on kuollut luonnollisen kuoleman.

Vierailija
7/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NASA on olemassa ja se vakoilee meitä kaikkia.

Vierailija
8/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

emme vakoile. 

Viimeaikaisista en usko, että Osama Bin Ladenia tapettiin ja haudattiin mereen. Joko asuu jossain luksus "vankilassa" tai on kuollut luonnollisen kuoleman.

Kuoli todennäköisesti jo joskus 2000-luvun alkupuolella.

Vierailija
9/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukävely ja kolesterolilääkityksen tarpeellisuus.

Vierailija
10/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, ovatko nämä salaliittoteorioita, mutta uskon, että Ulvilan jutussa on poliisilla oma lehmä ojassa ja että vapaamuurarit eivät ole vain pelkkä hyvävelikerho. 

Vierailija
11/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten kai mihinkään, mutta siihen uskon että keskustelupalstoja käytetään ihmisten mielipiteiden manipuloimiseen. Ja pidän erittäin todennäköisenä, että sitä tekevät muutkin tahot kuin yksittäiset muiden kiusaamisesta nautintoa saavat psykopaatit ja tylsyyttään itseään viihdyttävät ihmiset.

Olisi outoa, jos palstoja ei käytettäisi mielipidemuokkaukseen, koska se on niin helppoa ja tehokasta.

Vierailija
12/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukävelyt on aihe joka aiheuttaa minulle paljon haasteita. Ongelmaksi herää kun kaikki alkuperäiset "kuvat/videot" ovat kadonneet NASAlta. Kun kuukävely tapahtui ja sitä uutisoitiin niin kukaan mediatalo, ei saanut alkuperäisiä tallenteita/"streemiä" vaan joutuivat nauhoittamaan screeneiltä.

On siellä paljon muutakin joka aiheuttaa päänvaivaa. (Niin ja unohtamatta Kubrick lausuntoja).

-M38

Vierailija
13/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen totuus WTC-iskuista ei kestä oikein minläänlaista kriittistä tutkintaa, joten olen melko varma että suuri osa siitä on puppua.

Vierailija
14/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon lääketieteen olevan pitkälti bisnestä jo nyt. Suurin osa kansantaudeista voidaan parantaa elämäntapaohjauksella, mutta lääkefirmat eivät tästä pidä, joten ihmisiä sumutetaan jatkamaan huonoja elintapojaan sen sijaan, että oikeasti kerrottaisiin heille miten helposti moni tauti parantuu omien valintojen kautta ihan ilmaiseksi.

Vierailija
15/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukävelyt on aihe joka aiheuttaa minulle paljon haasteita. Ongelmaksi herää kun kaikki alkuperäiset "kuvat/videot" ovat kadonneet NASAlta. Kun kuukävely tapahtui ja sitä uutisoitiin niin kukaan mediatalo, ei saanut alkuperäisiä tallenteita/"streemiä" vaan joutuivat nauhoittamaan screeneiltä.

Lue tuo noita nauhoja koskien ja ihmettele vähemmän: https://yle.fi/uutiset/3-10856160

Vierailija
16/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M*esvihaa täällä levittävät ovat oikeasti katkeroituneita miehiä, jotka pääsevät vaan uhriutumaan ja käyttämään sitä hyväkseen n*isvihan levittämisessä.

-Mies

Vierailija
17/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä paljon muutakin joka aiheuttaa päänvaivaa. (Niin ja unohtamatta Kubrick lausuntoja).

-M38

Entäs ne  "meillä ei ole enää teknologiaa jolla mennä kuuhun"-jutut selityksenä sille kun siellä ei olla käyty pitkään aikaan. Että noin vaan nekin unohtui. Musta tuntuu että nyt vasta oikeasti ollaan keksitty miten sinne kuuhun päästään.

Vierailija
18/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistorasiat ovat hamstereiden tirkistysaukkoja, joista ne vakoilevat meitä. Kaikki maailman pistorasiat on yhdistetty toisiinsa monimutkaisella tunneliverkostolla, jota pitkin hamsterit liikkuvat paikasta toiseen.

Vierailija
19/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue tuo noita nauhoja koskien ja ihmettele vähemmän: https://yle.fi/uutiset/3-10856160

Itseasiassa aiheuttaa vaan enemmän ihmetystä.

"Kuussa käytiin tässä näin vaan ekakertaa ja tässä olis tällane turha matkanauha sieltä myynnis halvalla", niinkö muka.

Vierailija
20/258 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He kasvattivat itse nykyisen terroristisukupolven, mutta siinä se onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi