Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän luksuslomailu lasten kanssa

Vierailija
11.07.2019 |

V***ttaa exän ja lasten hienot lomat ulkomailla, kun ei itsellä ole varaa viedä lapsia kuin Linnanmäellä. Sitten lapset puhuvat niistä innoissaan monta kuukautta ja kyselevät, miksen minä vie lomalle. Miten yli tästä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään käy missään kun ei ole rahaa, elatuksen hoidan kahdesta lapsesta.

eksä reissaa uuden miehensä kanssa kahdesti vuodessa, nyt on toisella kertaa olleet lapsetkin mukana.

ei mulla kyllä ole oikein varaa mihkään särkänniemeenkään, mutta uiminen on sentään ilmaista puuhaa.

Vierailija
22/27 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani lomaili 4 vk joka kesä ja talvilomat isänsä eli exäni kanssa

Matkustivat joka vuosi ulkomaille, talvilomalla Lappiin, tenniskurssilomia jne. Hän oli jo alle 10 vuotiaana tutustunut Euroopan pääkaupunkeihin. Minusta se oli mahtavaa.

Matkustin itse ystävän kanssa ulkomaille rantalomille. Exäni maksoi elatusmaksun siltäkin kuukaudelta, kun poika oli hänen kanssaan.

Poikani kanssa olimme vain joululomat yhdessä Lapissa vanhempieni luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot että isällä on varaa niin ne ulkomaan reissut tehdään isän kanssa. Ja sulla ei ole joten ei tehdä.

Mistä oletus, että isä on se varakkaampi jonka kanssa reissataan?

Iskä ei varmaan tulisi Vauva forumille siitä avautumaan.

Vierailija
24/27 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni eksällä on tämä sama suhtautuminen.

Ensin oli vihainen jos emme ottaneet lapsia yhteisille loma-matkoille ja nyt on vihainen kun otamme ja lapset viihtyvät.

Mitään ylimääräistä ei saisi heille järjestää(delfiini-kohtaamisia tai huvipuistoilua) eikä ostaa matkamuistoja esim. collegea disney worldistä ja muuta krääsää koska mieheni eksällä on kaksi muuta lasta jota tällä ei ole varaa viedä mihinkään.  Heitä ei myöskään saa jättää pois jos minun ja mieheni yhteiset lapset tekevät/haluavat jotain.

En oikein tiedä mikä se tyydyttävä ratkaisu olisi? Se että mekin kävisimme vain halppis-matkoilla ja eläisimme kurjuudessa?

Kyllä, kateus. itsekäs halu itse päästä hienoille matkoille ylittää minkään mahdollisen epäitsekkään ilon lasten puolesta. Ihan kuin ap.

Vierailija
25/27 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kateellinen lapsillesi?

Vierailija
26/27 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kateellinen lapsillesi?

Onko tämä siis jotenkin epänormaalia? Minulla ei ole lapsia, mutta voisin hyvin kuvitella olevani heille kateellinen, esim vaikka jos olisi huippumallin näköinen tytär jolla rikas ja ihana mies (itse köyhä sinkku) jne. Ei voi tietysti tietää mutta olen muillekin kateellinen, miksen sitten lapsilleni. Olenko siis hullu?

Vierailija
27/27 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä on köyhien ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme