Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyttäätkö naapureitasi?

Vierailija
01.12.2024 |

Miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tiedä edes ketä asuu naapurustossa. Omakotitalo alue on 300 m:n päässä.

Vierailija
2/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttään. Elämäni on sisällöltään tyhjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamerat osoittaa naapureihin ja kuvaa 24/7/365

Vierailija
4/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. en myöskään puhu niille, tai saatikka auta missään asiassa. kaikki naapurit on moloja. en pidä ihmisistä muutenkaan. paitsi ukosta. ja joskus omista kakaroista. muut ovat minulle kuin ilmaa. 

Vierailija
5/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ikävä kyllä kuulen liikaa, vaikka aika hiljainen taloyhtiö.

Mies yskii, kuin vesipuhveli ja nainen on monesti hihittävän innostunut jostain.

Naapurissa imuroidaan usein sekä valmistetaan smoothieita järeä-äänisellä laitteella. 

Aiemmin alakerrassa asui meluajia, mutta he ilmeisesti muuttivat. 

Vierailija
6/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii kytätä että tietää mitä milloinkin tapahtuu tai tekevät kun kuulee pakostikin.

Vierailija
7/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en. en myöskään puhu niille, tai saatikka auta missään asiassa. kaikki naapurit on moloja. en pidä ihmisistä muutenkaan. paitsi ukosta. ja joskus omista kakaroista. muut ovat minulle kuin ilmaa. 

Olisit mullekkn hyvä emäntä. Ei muijan kuulu ollakkaan mikään tyhjännauraja jota kaikki lähitienoon miehet naurattaa ja moikkailee liian tuttavallisesti🥰

Vierailija
8/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä tarvitse erityisemmin kytätä, sisälle kuuluu kaikki rappukäytävän äänet ja kun naapuri sulkee ovensa. Jos naapurissa puhutaan jotain ääni kuuluu tänne, jos puhutaan lujempaa niin erottuu sanat. Tiedän kun naapurit siivoaa, lähtee ulos, kun niillä on vieraita ja kun riitelevät.

Vierailija
9/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on periaate, että asiani ja meidän asiat ei kuulu kuin maksimissaan omalle miehelleni. Kyylä-naapuri etsiköön oman elämän, ei olla naimisissa.

Vierailija
10/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä vaikutat todella kivalta ihmiseltä.

Ja kivasti puhut jopa miehestäsi ja lapsistasi.

Ihme, että tuollaisella semmoiset edes on😬😬😬😬😬

Vierailija
11/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä hiton kyttäämistä noissa on, ei mittään!

Vierailija
12/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Tiedän niistä kaiken. Mitä kaljaa kukin juo, minä päivinä, missä kukin käy ruokakaupassa, mistä tilaa pizzaa jne. En kuitenkaan keskustele heidän kanssaan ikinä, koska ei mua kiinnosta heidän asiat.

Vierailija
13/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä tiedä, kyttääkö ne. Mutta joskus vuosia sitten sovittiin epävirallisesti, että pidetään toisten pihoja sen verran silmällä, kun talonväki ei ole paikalla (lomalla jossain tms.), että jos näkyy jotain outoja hiippareita pihalla, niin voi käydä kysäsemässä millä asioilla liikkuu. Noin muuten ei olla tekemisissä. Asutaan haja-asutusalueella.

Vierailija
14/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, lähin naapuri asuu 500 m päässä.

Vierailija
15/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä vaikutat todella kivalta ihmiseltä.

Ja kivasti puhut jopa miehestäsi ja lapsistasi.

Ihme, että tuollaisella semmoiset edes on😬😬😬😬😬

Niinku minä huonona päivänä . Kokeile voit yllättyä:D

Vierailija
16/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomijuntti seuraa ensin maalla naapureitaan. Sitten muutetaan kaupunkiin ja ihmetellään menoa ja hakataan seiniä ja valitetaan kaikesta.

Junttikansa, varsinkin kepulaiset.

Vierailija
17/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamerat osoittaa naapureihin ja kuvaa 24/7/365

Mullakin on kameroita toista kymmentä. Ne on nykyään niin pieniä, halpoja ja helppo asentaa sinne tänne ja langattomasti siirtyy data. Joka kerroksessa on kun on seitsemänkerroksinen talo. Kellarikerroksessa on useampi kuten taloyhtiön saunassa.

Vierailija
18/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on koti-ihmisiä, maailma tulee hullumaksi, lisää tulee kameroita.

Vierailija
19/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla on tämän suhteen iso ongelma. nelikymppiset työttömät ukot huutavat yöt peleilleen ja maalaijuntit hakkaavat seiniä. Oli ihanat 12 vuotta siellä, sain naisia, arvaa harmittaako teitä!

Vierailija
20/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on periaate, että asiani ja meidän asiat ei kuulu kuin maksimissaan omalle miehelleni. Kyylä-naapuri etsiköön oman elämän, ei olla naimisissa.

Kerrostalossa ehkä ei toimi näin...