Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmannen lapsen odottajia linjoilla ikähaarukka 39-45v?

Vierailija
23.07.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummoikäiset! Kaikki eivät ole halunneet teiniäideiksi! Itse olin ainakin kypsä äitiyteen vasta 30v, ja iltatähti syntyi sitten täyttäessäni 40. Enkä taatusti ole mummo! En ikäni enkä ulkonäköni puolesta.

Vierailija
2/7 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin normaalia niin kauan, kuin se itsestään saa alkunsa.

Yritän vielä raskautua, vaikka olen vanha jo, eli yli 40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähellä 40 vee on raskaana. Mutta oma mummoni sai viimeisen (8.) lapsen 50-vuotiaana. Mtuta itse en noin myöhään enää hankkiutuisi raskaaksi.

Jokaisen oma valinta toki.

Vierailija
4/7 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muitakin samassa tilanteessa olevia kuin ap:kin.

Itselläni nyt ne kolme koossa, ja tuon kuopuksen sain siis 40v-synttärilahjaksi.

Meillä ei suvussa ole yhtään down-lasta syntynyt koskaan, vaikka useita nelikymppisinä äideiksi tulleita löytyykin. Vammaisen lapsen voi saada kuka tahansa, ja nämä ikään liittyvät "riskiraskaudet" ovat niin tarkassa seurannassa, että enemmän vammaisia lapsia taitaa nykyisin syntyä nuorille äideille.

Vierailija
5/7 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ikää 43v. ja harkinnassa on kolmas lapsi. Esikoisemme on kehitysvammanen ja kuopus on terve.

Mies haluaisi lapsen, mutta antaa minun päättää asiasta. Itsekkin haluaisin lapsen, mutta ikää on paljon ja se kyllä mietityttää.

Vierailija
6/7 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää tulossa vielä tänä vuonna tuo "alaraja" 39v täyteen ja toinen lapsi haaveissa ja "teon alla"

Vierailija
7/7 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

IOnko ketään muuta, jolla olisi pieni lapsi lähempänä viittäkymppiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän