Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtui Kreetalla kuolleelle biologille?

Vierailija
11.07.2019 |

Todella epäilyttävä juttu. Amerikkalainen nainen oli lähtenyt juoksulenkille. Löydetty kuolleena luolasta, kuolinsyynä tukehtuminen. Poliisit tutkivat rikoksena. Olen pitänyt Kreikan saaria turvallisena matkakohteena. Tämä tapahtui vielä käsittääkseni keskipäivällä. Mielipiteitä, mitä tapahtui?

Kommentit (308)

Vierailija
301/308 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viestin 370 ("biologi") kirjoittaja on varmaan itse into pinkeänä spekuloinut täällä, mutta nyt syyllisen selvittyä löysi tilaisuuden nostaa omaa häntäänsä 🙄

Sori nyt vaan, mutta vaikka se karua onkin, tällaiset tapaukset järkyttävyydessään kutkuttavat ihmisten mielikuvitusta ja kaikki spekuloivat rikoksia mielellään. Ei se tarkoita, että olisi salaliittoteoreetikko, tai että sinun tarvitsisi psykologisoida ketään.

Surullinen tapaus, ja tosiaan niin turha ja satunnainen. Miten kukaan voi saada tuollaisesta teosta niin voimakkaat kiksit, että seuraukset ja toisen ihmisen henki ei paina niiden rinnalla mitään.

Heh, en kokenut tarvetta millekään salaliittospekuloinnille, kun realistisia vaihtoehtoja ei montaa ollut. Ja vaikka mistä tahansa murhasta on helppo keksiä vaikka miten villejä teorioita salaisesta lesbosuhteesta kuunatseihin, en ymmärrä miksi niitä pidetään jotenkin parempina veikkauksina kuin niitä kussakin tapauksessa todennäköisimpiä ratkaisuja - jotka yleensä osoittautuvat oikeiksi. Vielä oudompaa on yrittää myydä se oma villi visio muillekin, levitellä huhuja tai jopa virheellisiä tietoja.

Ja olen kyllä ihan oikea biologi, en tosin molekyylibiologi :) Melko monta konferenssia on tullut kierrettyä, ja siksi kaiken maailman "salainen palvelu vakoilee biogien mitanttisiipeä konferensseissa" naurattavat.

Vierailija
302/308 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viestin 370 ("biologi") kirjoittaja on varmaan itse into pinkeänä spekuloinut täällä, mutta nyt syyllisen selvittyä löysi tilaisuuden nostaa omaa häntäänsä 🙄

Sori nyt vaan, mutta vaikka se karua onkin, tällaiset tapaukset järkyttävyydessään kutkuttavat ihmisten mielikuvitusta ja kaikki spekuloivat rikoksia mielellään. Ei se tarkoita, että olisi salaliittoteoreetikko, tai että sinun tarvitsisi psykologisoida ketään.

Surullinen tapaus, ja tosiaan niin turha ja satunnainen. Miten kukaan voi saada tuollaisesta teosta niin voimakkaat kiksit, että seuraukset ja toisen ihmisen henki ei paina niiden rinnalla mitään.

Heh, en kokenut tarvetta millekään salaliittospekuloinnille, kun realistisia vaihtoehtoja ei montaa ollut. Ja vaikka mistä tahansa murhasta on helppo keksiä vaikka miten villejä teorioita salaisesta lesbosuhteesta kuunatseihin, en ymmärrä miksi niitä pidetään jotenkin parempina veikkauksina kuin niitä kussakin tapauksessa todennäköisimpiä ratkaisuja - jotka yleensä osoittautuvat oikeiksi. Vielä oudompaa on yrittää myydä se oma villi visio muillekin, levitellä huhuja tai jopa virheellisiä tietoja.

Ja olen kyllä ihan oikea biologi, en tosin molekyylibiologi :) Melko monta konferenssia on tullut kierrettyä, ja siksi kaiken maailman "salainen palvelu vakoilee biogien mitanttisiipeä konferensseissa" naurattavat.

Tässä ketjussa on ehkä yksi hörhö spekuloinut jotain salainen palvelu-soopaa. Miksi otat yksittäisen hörhön noin tosissaan?

Mua jotenkin aina ihmetyttää tämä, että joku höppänä tai trolli herättää ihmisissä tarpeen alkaa saarnata sormi pystyssä. Ei ne teitä kuuntele vaikka sanoisitte mitä. Järki on heille tuntematon käsite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/308 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on ehkä yksi hörhö spekuloinut jotain salainen palvelu-soopaa. Miksi otat yksittäisen hörhön noin tosissaan?

Mua jotenkin aina ihmetyttää tämä, että joku höppänä tai trolli herättää ihmisissä tarpeen alkaa saarnata sormi pystyssä. Ei ne teitä kuuntele vaikka sanoisitte mitä. Järki on heille tuntematon käsite.

Aika paljon yläpeukkuja noissa "tutki väärää asiaa"-tyylisissä viesteissä. Ja "tämä oli selkeä viesti taholta x".

Vierailija
304/308 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eaton's body showed signs of "a violent criminal act and possibly sexual abuse," according to Lagoudakis.

She had "many broken ribs and face bones as well as multiple injuries to both hands," Papathanassiou said in her statement Tuesday.

Greek state coroner Antonis Papadomanolakis, who examined the body, told Greece's ANT1 News that "something complicated happened" during Eaton's death, stating that it was "not immediate" and "there was duration involved."

https://abcnews.go.com/International/suspect-detained-murder-american-b…

Kyllä pitää olla todella perverssi, että haluaa vielä seksiä runnellun raadon kanssa, joka hädin tuskin hengittää. Voi ällötys, nekrofiliakin on "inhimillisempää".

Tyypin videoiden perusteella en kyllä olisi ymmärtänyt karttaa, jos tuommoinen hirviö olisi tullut vastaan. Ihan tavallisen näköinen heebo.

En kyllä olisi koskenut tuon näköiseen mieheen pitkällä tikullakaan. Pensasmaiset kulmakarvat, kiukkuiset silmät, hullunkuriset viikset.

No mä olen tottunut noihin täällä Välimeren maisemissa. Suomalaiselle ulkonäkö on ehkä "eksoottinen". 😁

Vierailija
305/308 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen tuo Youtube-kanava, kun siellä on paljon videoita 2 - 3 vuoden takaa, ja sitten yksi ainut tuoreempi video, joka on 3 viikkoa sitten julkaistu. Onko hän poistanut uudemmat videot vai eikö niitä ole ollutkaan? Miksi yksi video ja juuri kolmen viikon takaa katoamisen aikoihin? Videon lopussa hänen kasvonsa ovat lähikuvassa. Kylmäävää.

Vierailija
306/308 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan löytänyt lisää tietoa tekijästä? Oliko aiempaa rikostaustaa?

Tiedettiin "tirkistelijäksi" ja "oudoksi"? Mitä se käytännössä tarkoitti?

Vaikea kuvitella mitenkään todella oudoksi, jos perhe-elämäki onnistui.

Vierailija
307/308 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"CNN:n mukaan epäilty on kuulusteluissa kertonut nähneensä Eatonin juoksemassa tienlaidassa, jolloin hän päätti ajaa naisen päälle. Kreikan poliisi on kertonut miehen törmänneen Eatoniin kahdesti, tarkoituksenaan tehdä nainen toimintakyvyttömäksi"

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006175731.html

Juuri näin, yli viisikymppinen nainen herättää nuorissa miehissä vaistomaisen aggression. 

Vierailija
308/308 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala tapaus. Mielessä on murhaajan vaimo, joka on varmaankin ollut täysin tietämätön miehensä psykopatiasta.

Mistä sitä voi tietää, seurusteleeko murhaajapsykon kanssa? Entä jos munkin ihanalta vaikuttava poikaystävä onkin raiskaajapsyko? :O