Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kahvilaan saanut viedä omia eväitä?

Vierailija
11.07.2019 |

Menimme tuttavan kanssa kahvilaan, mutta kun en halunnut maksaa 3€ kahvista, ehdotin että ottaisin omat eväät. Otin kotoa kahvin termariin ja matkalla koo marketista leipiä. Tuttavani otti kahvilasta kahvin ja sämpylän. Kärttyinen akka tuli sanomaan että minun eväitä ei saa nauttia täällä. Mikä vi rtu sitä riivasi? Kuka voi pakottaa syömään kahvilan kalliita tuotteita?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla provo, ei noin tyhmää voi olla olemassakaan!

Kukahan tässä on tyhmä. Se meidän käyttämä pöytähän lunasrettiin käyttöön sillä että tuttava maksoi ne kahvin ja sämpylänsä kahvilalle. Hänhän olisi ihan hyvin voinut istua siinä yksin, mitä eroa siinä on olenko minä hänen seuranaan vai en?

Vierailija
2/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tyhmyys on tiedossa, mutta aina näitä tyhmyyden uudelle tasolle nostavia löytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hotellin aulassa yöpyä omalla patjalla, kun tuttu on siellä ihan huoneessa?

Kaveri maksoi lipun Suomenlinnan lauttaa, voinko sitoa kumiveneen perään kiinni?

Naapurille tulee sähköt mökille, ketä se haittaa, jos vedän oman piuhan siitä välistä?

Vierailija
4/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikki koira

Vierailija
5/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ostaa joku typerä pääsylippu Ruisrockiin. Ne bändithän soittaa siellä joka tapauksessa.

Vierailija
6/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin häpeästä jos joku kaveri tekisi noin kuten ap! Joko mennään piknikille, tai sitten ollaan kahvilassa. Kuka muka haluaa että omalle työpaikalle parkkeeraa joku tyyppi syömään eväitään, ja vie maksavilta asiakkailta tilaa?

Vierailija
7/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun täytyy laittaa kaverin onnittelukorttiin postimaksu, siinähän se menee muun postin mukana?

Vierailija
8/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, ellei provo. 

Kahvilan puolelta tietenkään eivät halua jonkun tulevan sinne likaamaan paikkoja ja roskaamaan maksutta.   

Ja asiakkaana minusta äärettömän epäesteettistä olisi nähdä jonkun syövän muuta kuin vitriinistä ostettuja tuotteita. 

Pelkkä seurassa istuminen tuskin missään on kiellettyä, mutta kyllä asiallisempaa silloinkin on ottaa edes kahvi/kivennäisvesi tms. ihan pientä. 

Vierailija
9/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaverisi lunastikin oman paikkansa kahvilassa et sinä sitä tehnyt. Sinun paikkasi maksaa x euroa yrittäjälle, joka sen liiketilan vuokraa sekä laskee millaisia määriä ihmisiä pitäisi päivän aikana käydä ostamassa kahvia kattaakseen kahvilan kulut.

Se, että tuot kilpailevien yrityksien tuotteita kahvilaan on tietysti sinun oma asiasi ja päätöksesi, mutta yhtä lailla kahvilan omistajalla on samanlaisen vapaus olla siitä täysin eri mieltä. Hänellä on etuoikeus päättää saako kilpailevia tuotteita esitellä hänen liiketiloissaan  vai sovitaanko niin, että niiiden käytöstä kahvilan tiloissa maksetaan asiallinen korvaus ikään kuin markkinoinnin nimissä.

Tuuraan kaverini kahvilassa ja teitä paikan pummijoita kyllä riittää. Jokaikisen marssitan ulos, jos ei kiinnosta ostaa mitään.

Vierailija
10/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen juttu, mutta tulee mieleeni kun olin kerran kesällä kutsuttuna hienolle mökille, missä aivan upea terassi! Olin siellä miehen, joka oli omistajan kaverin kaveri, kutsumana. Myöhemmin syksyllä osuin retkilläni mökin läheisyyteen ja istahdin hetkeksi sille terassille kesän muistoja verestäkään. Siellä ei silloin ollut ketään.

Sitten sain ihme kiukkuisen soiton tältä minut kutsuneelta mieheltä että mitä olen siellä käynyt istuksimassa? Mökin omistaja kuulemma soittanut ja valittanut. Niillä on siellä kuulemma oikein liiketallentavat kamerat ja sieltä minut on nähty.

Siis ymmärtäisin jos olisin käynyt mökissä sisällä mutta minähän istuin vain terassilla! Enkä ole mikään vieras vaan kerran kutsuttuna siellä käynyt. Siis minulla on side ja oikeus paikkaan.

Ja heh! Mitä Louvren taideaarteita ne luulevat siellä mökillään vartioivansa kun oikeen kamerat asennettu? Tuon sanoin myös mökin omistajalle kun soitin sille suoraan. Yrmisteli vaan, ettei enää ole tulemista ja pysy poissa ja katkaisi puhelun. Jospa ihan piruuttaan menisi käymään toisenkin kerran... ;D

Vierailija
11/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sa ratar kirjoitti:

Erilainen juttu, mutta tulee mieleeni kun olin kerran kesällä kutsuttuna hienolle mökille, missä aivan upea terassi! Olin siellä miehen, joka oli omistajan kaverin kaveri, kutsumana. Myöhemmin syksyllä osuin retkilläni mökin läheisyyteen ja istahdin hetkeksi sille terassille kesän muistoja verestäkään. Siellä ei silloin ollut ketään.

Sitten sain ihme kiukkuisen soiton tältä minut kutsuneelta mieheltä että mitä olen siellä käynyt istuksimassa? Mökin omistaja kuulemma soittanut ja valittanut. Niillä on siellä kuulemma oikein liiketallentavat kamerat ja sieltä minut on nähty.

Siis ymmärtäisin jos olisin käynyt mökissä sisällä mutta minähän istuin vain terassilla! Enkä ole mikään vieras vaan kerran kutsuttuna siellä käynyt. Siis minulla on side ja oikeus paikkaan.

Ja heh! Mitä Louvren taideaarteita ne luulevat siellä mökillään vartioivansa kun oikeen kamerat asennettu? Tuon sanoin myös mökin omistajalle kun soitin sille suoraan. Yrmisteli vaan, ettei enää ole tulemista ja pysy poissa ja katkaisi puhelun. Jospa ihan piruuttaan menisi käymään toisenkin kerran... ;D

Kaverin kaverin kutsumana olit ja sait siten siteen ja oikeuden paikkaan. Kaikkea sitä lukee, kun vanhaksi elää. Eipä ole ihme, että sukutiloilla ramppaa kutsumattomia vieraita, jos ihmisten käsitys toisten omaisuuden käyttöoikeudesta on tätä luokkaa.

Vierailija
12/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä 2 aikuista ja 3 lasta valloittivat Forumin Fazerilta pöydän. Turisteja, ulkonäkö viittasi Italiaan. Lapset söivät Mäkkärin lapsiaterioita. Aikuiset ostivat kahvit.

Saivat nauttia kaikessa rauhassa.

Muutamia ulkomaisia turisteja kävi juomassa pelkän veden Fasulla.

Kävelivät suoraan vesipisteen luo, joivat ja jättivät käyttämänsä lasin puhtaiden sekaan. Henkilökunta ei huomannut mitään..

Vierailija
13/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin häpeästä jos joku kaveri tekisi noin kuten ap! Joko mennään piknikille, tai sitten ollaan kahvilassa. Kuka muka haluaa että omalle työpaikalle parkkeeraa joku tyyppi syömään eväitään, ja vie maksavilta asiakkailta tilaa?

En kehtaa lähteä köyhien tai pihien ihmisten kanssa mihinkään

Vierailija
14/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tässä on tyhmä. Se meidän käyttämä pöytähän lunasrettiin käyttöön sillä että tuttava maksoi ne kahvin ja sämpylänsä kahvilalle. Hänhän olisi ihan hyvin voinut istua siinä yksin, mitä eroa siinä on olenko minä hänen seuranaan vai en?

Tilallesi olisi mahtunut MAKSAVA asiakas,siinä ero.

Vierailija
15/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sa ratar kirjoitti:

Kaverin kaverin kutsumana olit ja sait siten siteen ja oikeuden paikkaan. Kaikkea sitä lukee, kun vanhaksi elää. Eipä ole ihme, että sukutiloilla ramppaa kutsumattomia vieraita, jos ihmisten käsitys toisten omaisuuden käyttöoikeudesta on tätä luokkaa.

Otit kai tuon jutun tosissasi?

Vierailija
16/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sa ratar kirjoitti:

Otit kai tuon jutun tosissasi?

Niin? Minä tuon kirjoitin ja mitä nauramista tuossa on? Muuta kuin mökin omistajan vainoharhainen käytös kartanonherra- komplekseineen. Vetäkööt vaikka piikkilangat ympärille ja olkoot kutsumatta ketään pyhälle mökilleen kun noin ahdistaa toiset ihmiset.

Vierailija
17/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin se siihen minun paikalleni olisi tullut kuitenkaan, kun vastapäätäni oli se toinen (joka oli maksava asiakas).

Vierailija
18/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika siistii!

Vierailija
19/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä säästövinkki ap! Näin viiden lapsen yh:na mulla ei ole varaa käydä shoppailemassa, mutta keksin sitten idean miten pääsen nauttimaan shoppailusta käyttämättä yhtään rahaa!

Näin siis teen eli laitan reppuun omia vaatteita, lasten leluja, kuppeja ja muuta tavaraa mitä tekisi mieli ostaa. Sitten kaupassa asettelen ne omat tavarat nätisti hyllylle ja vaatteita henkareihin. Hiplaan niitä ja nautiskelen siitä tunteesta kuin olisin oikeasti ostamassa uusia tavaroita, tunkeilevat myyjät torjun kohteliaasti. Sovittelen vaatteita ja tutkin leluja niin kuin tutkisin uusiakin tavaroita ostotarkoituksessa. Joskus menen tavaroiden kanssa kassalle ja pyydän myyjää leikkimään mukana, että muka ostaisin tuotteet käyttämällä kirjastokorttia mikä olisi muka pankkikortti. Joskus herkkähipiäisimmät myyjät ovat suuttuneet ja jotkut myyjät näyttäneet hämmentyvän niin kuin tämä olisi jotenkin todella outoakin. Siksi useimmiten vaan pakkaan tavarat takaisin reppuun kun olen tarpeeksi kokenut shoppailun tuomaa hyvää oloa ja marssin ulos liikkeestä maireasti hymyillen.

Vierailija
20/39 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin se siihen minun paikalleni olisi tullut kuitenkaan, kun vastapäätäni oli se toinen (joka oli maksava asiakas).

Mahdollista kuitenkin eli ei omia eväitä sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi