onko täällä ketään vanhoillislestadiolaista?
Kommentit (43)
missä on muita vl-äitejä ja keskustelemme aroistakin asioista eikä tarvi pelätä pilkkaamista. Toinen toisemme tukena olemme. Ei muutakuin perustamaan vielä yksi palsta lisää
Kerrankin olis aikaa itselle ja notkun täällä!
mullakaa ei kauheesti oo ku on pikkuvauva..
mitä tekisin ku en haluu viel tulla uudestaan raskaaks.. en haluu käyttää ehkäsyy. ei jaksais tulla viel udestaan raskaaks ku se on niin rankkaa..
Mullakin pikkuvauva ja kaks muuta, joten työtä toisinaan riittää. Intohimoni on ompelu ja kärsin suunnattomasti, kun en ehdi sitä tekemään säännöllisesti. Mukava olis saada vaatteita lapsille varsinkin kesän juhlia silmällä pitäen. Tänään avauduin miehelle asiasta. Huomenna siis koko päivä aikaa ommella. Aattelin siis homman pohjustaa tänään.
Uudeltamaalta ollaan.
Tänään löysin kirjeen varastoa siivotessani, jonka miehelleni olin kirjoittanut ekan lapsen jälkeen. Kirje sivusi tuota aihetta. Mulla ainakin tuo asia elää aaltoina. Välill helppoa, välillä ei. Saan aika lailla tsemppiä " kohtalotovereista" . Tosin mulla kai kohtuu helppoa, kun lapset reiluilla ikäeroilla.
T. se ompelija-kakkonen
Tänään luin iltiksestä sen laulun sanat. Huokaus... Aika hurjaa.
mut oikeesti kannattee miettii, et mitä tänne sivuille kirjottelee.......
miettikää nyt edes pikkusen missä ja mitä puhutte! voi hyvänen aika! ! Järkikäteen naiset!
se on niin rankkaa ku vauva on pieni ja valvotaan yöt.. raskausaika ei oo herkkua mielialamuutoksineen ja pahoinvointeineen eikä synnytyskää mukavaa oo.. mut mitä tehdä?
Olsikos jotain toista aihetta? Suvikset? Kuinka moni menossa? Me ainakin. Lapset odottaa innoissaan ja se jos mikä omaakin mieltä kohottaa.
mut miten se olis mahdollista ilman ehkäsyy? apua!!
Täällä kun ei kauheasti kannata puhua.
Taivaan Isä antaa lapsia sillon kun on sen aika. Eikä anna enempää kuin on voimia heitä hoitaa ja rakastaa.
edes kukaan niistä alkaa puhumaankaa! siis, mieti.. joku pistää pilkaks!
voi pyhä yksinkertaisuus...!!
Mut murehtimaan ei kannata jäädä. Se pilaa koko elämän.
Sama se laittaako. Onhan tuo asia joka monen mieltä varmaan painaa. Minä en siitä ala keskustelemaan tuohon sävyyn " mitä pitäis tehdä" ... No eipä mekään vl:t saatu keskusteltua rakentavasti....
ja kommentoikaa