Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ostaa vain käytännöllisiä lahjoja. Nyt sain RINKAN!

Vierailija
10.07.2019 |

Voi v*ttu. Mitään vähänkään arvokkaampaa ei voi ostaa jos se ei ole (miehen mielestä) hyödyllistä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni osti aluksi ruusuja ja jopa kaulakorun mutta nykyään se ostaa tyyliin patakinnas ja patalappu. Sellasia paskoja miehet on.

Vierailija
2/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ois pitänyt ostaa sulle matkalaukku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjan idea on nimenomaan tunne eikä järki!

Sen takia korut ovat ihania lahjoja!!!

Vierailija
4/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen jos saisin tuollaisen lahjan.

Vierailija
5/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ymmärrä että naiset rakastaa timantteja.

Vierailija
6/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin koska oletkin mies, eikö vain?

Vierailija
7/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja! Rinkat on usein melko tyyriitäkin. Kelpaisi mulle :)

Vierailija
8/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkaisin - mikali siis harrastaisin/harrastettaisiin vaeltamista tai reppureissailua. Silloin se olisi ns. loppuun asti ajateltu lahja. 

Itse en ole niinkaan (leikko)kukkien ja korujen peraan, mieluummin jotain kaytannollista. Viimeksi sain miehelta synttarilahjaksi Le Creuset - paistinpannun ja olen siita ikionnellinen, silla rakastan ruuanlaittoa ja olin himoinnut ko. pannua jo pitkaan. 

Vierailija
9/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi mullekin, ja olen nainen.

En välitä turhasta tavarasta, mieluummin käyttöön!

Vierailija
10/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihana :) voisin ostaa vastalahjaksi teltan, niin voitais mennä retkeilemään.

Oulun mun mieskin joskus toisi jonkun yllätyksen, vaikka poran teriä tai jesaria.

Sain viimeksi kaksi bounty-patukkaa puoltoista vuotta sitten 😒

Vierailija
11/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä te naiset sitten haluatte?

Vierailija
12/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole, arvasin kyllä että joku luulee. Tosin nyt kun miettii olisin kyllä varmaan vielä iloisempi korusta, mutta itseltäni puuttuu rinkka ja siitä olisi hyötyä joten siksi tuo vastaus.

Vierailija
13/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännöllisiä lahjoja, joista on hyötyäkin. Mitä teen kukilla, jotka lakastuu tai koruilla, jotka ei ole käytännöllisiä arjessa? Tai miksi haluasin merkkikäsilaukun, kun en ole koskaan oppinut laukkuja käyttämään?

Vierailija
14/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies!

Mua ärsyttää kaikki epäkäytännöllinen ja turha. Koruja pidän niin vähän et olemassaolevat riittää.

Toki olen myös sanonut että olen aikuinen enkä tarvi mitään (ja oikeasti tarkoitan tätä, eikä mikään piiloviesti että haluan lahjoja kuitenkin). Kukat on sallittu, niillä hän ilahduttaa silloin tällöin.

Vierailija
15/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha rinkkani alkaa olemaan jo aika loppusuoralla, joten minäkin arvostaisin ap saamaa lahjaa.

N43

Vierailija
16/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meidan nakoisia" lahjoja. Eli lahtokohta voisi olla, etta tutkailet mita nainen harrastaa, ja siihen liittyvaa materiaalia. Eli jos nainen vaikka harrastaa joogaa, niin onko hanen joogamattonsa nuhjuuntunut ja vaihtamisen tarpeessa? Tai kayttaako yksia ja samoja joogavaatteita? (Tahan voi ostaa lahjakortin, huom.) Tykkaako joogaretriiteista (se kalliimpi lahja vaikka pyoreille vuosipaiville ym)? 

Ma olen helppo kun harrastan mm. lukemista ja ruuanlaittoa, eli mut saa iloiseksi uudella kirjalla (saa olla antikvariaatistakin jos on lempikirjailija, eli ei tarvi edes olla uusi) tai vaikka pussilla "eksoottisempia" mausteita tai uudella keittioveitsella. :) 

Korut ym. on mun mielesta ensinnakin vaikea valita, ellei ole 100% varma toisen tyylista (esim itse en kayta kullanvarisia ollenkaan), ja toisekseen lopulta aika persoonaton valinta (ellei ole joku custom-made koru). 

Vierailija
17/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh. Myy rinkka ja osta sillä rahalla jotain tärkeämpää kuten vaikka kosmetiikkaa ja nätti koru? Mies ei selvästikään ymmärrä sinua :( Seuraavaksi vielä yrittää saada sinua ulkoilmaan retkeilemään, Hyi. Mieti nyt onko tämä mies sen arvoinen.

Vierailija
18/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ois pitänyt ostaa sulle matkalaukku.

Tai menolippu :)

Vierailija
19/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan mieluummin korut ihan itse. Lahjaksi toivon nimenomaan jotain hyödyllistä.

Vierailija
20/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän riippuu naisesta. Kannattaa ihan oikeasti oppia tuntemaan se oma muija. Jos et koskaan näe hänen käyttävän koruja niin miksi ostaa niitä? Ei se nyt niin rakettitiedettä ole, vaikka miehen havainnointikyky voi olla heikkoa.

Jos et oikeasti tiedä naisestasi mitään niin mitä hel... Oot siinä parisuhteessa tehnyt?

Rinkkahan on huono lahja jossei sillä mitään tee. Jos tarpeellinen ni hyvä lahja.